Er is iets fout gegaan bij Yahoo. Ze hebben de hitting stats van gisteren al verwerkt maar moeten de pitching stats nog doen. Dat komt dus wel goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef Dos37 het volgende:
Is de puntentelling overleden of had iedereen precies 0 punten?
Zoveel starting pitchers gaat wel ten koste van je hitting stats dus erg veel schiet je er niet mee op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef Dos37 het volgende:
Ja agh ik moet wat om nog wat punten te verzamelen, Kemp getrade voor een redelijker en een pitcher met in mijn achterhoofd dat ik nog steeds redhot Cabrera had. De afloop weten we allemaal
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:36 schreef Guard het volgende:
Owh sorry guys, met het hete weer van het afgelopen weekend heb ik echt helemaal niets gedaan, en heb dus ook geen erg gehad in de trade deadline proposals die men mij gedaan heeft.
Hmm voorheen had ik een hekel aan de wachttijd voordat een trade kon doorgaan, maar ik heb de extra tijd dit jaar goed kunnen gebruiken om trades extra te researchen of te bedenken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]![]()
Ik had een aantal trade voorstellen gekregen maar kon die niet accepteren omdat de bewuste spelers al gespeeld hadden. Ik kon de trades dus pas na 9 uur s'ochtends (en dus de deadline) accepteren.
Je zit nu wel safe. Dit haal ik nooit meer in. Wel grappig dat we allebei één categorie volkomen lieten lopen (Saves/Holds) en toch nog flink punten scoren. Het gaat nu nog om plek 2 en 3.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:12 schreef Almighty het volgende:
[..]
Hmm voorheen had ik een hekel aan de wachttijd voordat een trade kon doorgaan, maar ik heb de extra tijd dit jaar goed kunnen gebruiken om trades extra te researchen of te bedenken.
Sorry als je dit jaar een beetje een lowball offer van me gehad hebt dit jaar. Dit was meer om te testen wat voor value jullie aan sommige spelers geven. Ik heb er zelf altijd een hekel aan als anderen dat doen, maar begrijp het ook wanneer dit voorkomt. Anyway, mijn excuses als dit irritatie veroorzaakt heeft haha.
Wel met de oorspronkelijke settings van een jaar of drie geleden hoop ik. De eerste paar jaar hebben we het gedaan met een vrij normale en veel toegepaste standaard setting, de jaren daarop zijn we veel te veel gaan klooien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Gaan we met hetzelfde groepje verder?
En hier een uitgeklede versie van die we ooit hadden:quote:Batters Stat Categories: Runs (R), Doubles (2B), Triples (3B), Home Runs (HR), Runs Batted In (RBI), Stolen Bases (SB), Batting Average (AVG), On-base Percentage (OBP)
Pitchers Stat Categories: Innings Pitched (IP), Wins (W), Losses (L), Saves (SV), Strikeouts (K), Holds (HLD), Earned Run Average (ERA), (Walks + Hits)/ Innings Pitched (WHIP)
Maar goed, zoals gewoonlijk gaan we weer aanpassen.quote:For scoring, use ten categories. You don't want one area to dominate the other, so make sure everything is even by using five categories for offense and five categories for pitching. The recommended categories for offense are Runs Scored; Runs Batted In; Homeruns, Stolen Bases, and On Base Percentage. Some will argue that they prefer Batting Average over On Base Percentage, but the problem with batting averages is that sometimes players like Ryan Howard, who are feared by all pitchers, will end a game by going 0 for 1 with 4 intentional walks. That means he got on base 80% of the time, which is extremely impressive, but if you use batting average instead of OBP, he gets no credit at all for reaching base. Why use a category that punishes a batter for getting intentionally walked??
For pitching, use Wins, Strikeouts, Saves, E.R.A., and W.H.I.P. Make sure to use a "minimum innings pitched" format or else somebody can easily win the ERA and WHIP categories with just one scoreless inning pitched by a reliever.
Ik doe graag weer mee!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Gaan we met hetzelfde groepje verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |