Over Reyes begin ik me ook wel wat zorgen te maken, daar had ik echt meer van verwacht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:28 schreef The_Playmaker het volgende:
Lijkt trouwens wel een trend te ontstaan met spelers die een dik contract tekenen bij een nieuwe club. Vorig jaar Dunn en Crawford en dan dit jaar Pujols en Reyes.
Begreep ikquote:
Maar 2 Top 30 spelers (waaronder één Top 5) voor een Tulo die toen nog net Top 75 was mag wel? Hmmmm....okquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:17 schreef Almighty het volgende:
Verlander voor Samardzija en Dempster? Wth?!
De huidige AL MVP en momenteel 2e in de pitcher rankings voor de momenteel nr 28 (339 ranked voor het seizoen) en nr 80 (175)??
Ik kijk erg openminded naar trades maar dit is wel erg scheef...
Waar tulo het erg matig deedt en de twee spelers in de top 3 van de outfielders waren op dat moment en nu nog steeds goed zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Maar 2 Top 30 spelers (waaronder één Top 5) voor een Tulo die toen nog net Top 75 was mag wel? Hmmmm....ok
Dus idd een flinke overpay. Die trade zou in elke andere league gevetoed worden. Adam Jones en Ethier >>>>> Tulo en niet zo'n klein beetje ook. De Tulo eigenaar zou er een speler bij moeten doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:55 schreef Almighty het volgende:
[..]
Waar tulo het erg matig deedt en de twee spelers in de top 3 van de outfielders waren op dat moment en nu nog steeds goed zijn?
Dempster heeft een goed era maar speelt voor de Cubs die niks gaan winnen dit jaar, hij heeft 0 wins dit seizoen. Samardzija is een geconverteerde reliever die het momenteel goed doet maar ook voor diezelfde cubs speelt en nog moeite gaat krijgen met het aantal innings dit seizoen. No way dat zij ook maar in de buurt komen van Verlander.
Dat had hij ook gedaan en die heb ik gedropt. Het was voor mij de gok om te zien of Tulo zijn oude niveau kon halen. Gezien zijn resultaten uit het verleden is deze trade te rechtvardigen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dus idd een flinke overpay. Die trade zou in elke andere league gevetoed worden. Adam Jones en Ethier >>>>> Tulo en niet zo'n klein beetje ook. De Tulo eigenaar zou er een speler bij moeten doen.
Cliff Lee heeft ook nul wins en EXACT dezelfde cijfers als Dempster maar is wel 40(!) plekken hoger geranked.
Wie had er verwacht dat Lee nog op 0 wins zou zitten? Maar wel verzekerd van goede K, ERA, WHIP.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dus idd een flinke overpay. Die trade zou in elke andere league gevetoed worden. Adam Jones en Ethier >>>>> Tulo en niet zo'n klein beetje ook. De Tulo eigenaar zou er een speler bij moeten doen.
Cliff Lee heeft ook nul wins en EXACT dezelfde cijfers als Dempster maar is wel 40(!) plekken hoger geranked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |