ik wil Lee niet opgeven voor Ethier, ook al draait hij tot nu toe een super seizoen.quote:
Ik laat hem niet zo maar gaan. Ethier zit in een contract year en vorig jaar was hij geblesseerd.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik wil Lee niet opgeven voor Ethier, ook al draait hij tot nu toe een super seizoen.
Nou niet excuses gaan zoeken voor je schandalige plek op de ranking he.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef popolon het volgende:
Vergeet nu al m'n SPs te spelen.Net nu Wainwright begint te gooien.
Ik stel hem alleen maar op tegen righties. Zoals ik al aangaf: .322 - 6 HR -20 RBI vs righties. Dat is niet echt afkoelen. Gisteren HR nummertje 7 tegen.....een rightie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:26 schreef popolon het volgende:
Scott is al aardig aan 't afkoelen. Ik geef m'n opkomende pitchers niet zomaar weg.
Het heeft natuurlijk wat te maken met mijn kansloze ranking maar zoals verwacht, 13 teams en er blijft niks over op de waiver. Is geen reet aan zo.
Het is net zoals in het echte baseball: pitchers worden steeds beter vergeleken met hitters. In een Fantasy league met 13 teams is het makkelijker om een pitcher te vinden die je 10+ wins kan geven dan een hitter die je 20/25 HR's kunt geven. Het aantal spelers dat 20-30 HR's slaat neemt elk jaar steeds meer af terwijl de ERA's van de pitchers steeds lager worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Dat merk ik nu ook pas had gisteren 3 wins, save een hold en 27k's maar amper puntern.
Zal er ook wel wat mee te maken hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:
Blame de PEDs
Reddick is trouwens van de waivers af
quote:And I'll remind you that there's no reason to worry about Bryan LaHair's role when Rizzo joins the Cubs, because he can move to a corner outfield spot easily enough (and Alfonso Soriano can go wherever he likes, as long as he's not in the lineup. Seriously. Go away. Shoo).
Ik kon het niet meer aanzien. 0 BB in zijn laatste 14 games en slechts één HR. Ik heb al Lawrie en Chipper voor m'n 3B dus ik kon de trade doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is nog steeds vroeg in het seizoen blijf ik mijzelf maar voorhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |