Hier net zo... Votto, maar met name ook Reyes, vallen me tot nu toe tegen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:30 schreef The_Playmaker het volgende:
Het word langzaam toch tijd dat mijn grote namen eindelijk eens goed beginnen te slaan.
Pujols en Zimmerman samen één HR. Uiteindelijk zullen ze wel gaan slaan maar toch, een teleurstellend begin. Mijn pitching staff begint wel goed met 17 quality starts in 20 total starts en aardig wat K's.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Hier net zo... Votto, maar met name ook Reyes, vallen me tot nu toe tegen.
Nee, niet voor de fantasy-stats, maar gewoon even om aan te geven dat hij niet zijn beste vorm heeft de laatste dagen.quote:
Gelukkig doet mijn andere closer, 'jouw' Philly Papelbon, het voorlopig uitstekend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Nee, niet voor de fantasy-stats, maar gewoon even om aan te geven dat hij niet zijn beste vorm heeft de laatste dagen.
Die BS en L gaan wellicht wel in zijn hoofd zitten, wat hem zijn baan als closer kan gaan kosten.
Wat denk je van Bautistaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:13 schreef Guard het volgende:
Cano mag ook wel eens uit zijn winterslaap ontwaken
Heb ik goed begrepen dat Sale terugkeert naar de bullpen vanwege vermoeidheidsverschijnselen / last van elleboog?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Voor diegenen die een closer nodig hebben: Chris Sale is beschikbaar voor een trade. Vanaf Maandag word hij de nieuwe closer in ChiTown. Ik heb al 2 closers dus kom maar met een voorstel als je geïnteresseerd bent.
Ze willen hem dit jaar niet teveel innings laten pitchen want ze zijn bang dat het een blessure op kan leveren. Ventura liet hem ook elke game gewoon 100 pitches gooien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:18 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Heb ik goed begrepen dat Sale terugkeert naar de bullpen vanwege vermoeidheidsverschijnselen / last van elleboog?
ik wil Lee niet opgeven voor Ethier, ook al draait hij tot nu toe een super seizoen.quote:
Ik laat hem niet zo maar gaan. Ethier zit in een contract year en vorig jaar was hij geblesseerd.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik wil Lee niet opgeven voor Ethier, ook al draait hij tot nu toe een super seizoen.
Nou niet excuses gaan zoeken voor je schandalige plek op de ranking he.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef popolon het volgende:
Vergeet nu al m'n SPs te spelen.Net nu Wainwright begint te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |