Dat had ik laatst met Dickey en die pitchte meteen een CG shutout.quote:
Helaas had je Darvish wel opgesteld.quote:
Ik kan me er wel in vindenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Een voorstel voor volgend jaar: zouden we wat aan de huidige waiver wire optie kunenn doen? Ik heb er zelf maar één keer last van gehad maar ik kan me voorstellen dat als je de #12 waiver wiver priority hebt, het weinig zin heeft om achter een goede gedropte speler te gaan. Zo werden dit seizoen bijvoorbeeld Beckett en Wandy gedropt.
Misschien zouden we volgend jaar gebruik kunnen maken van een FAAB? Dat is een geldbedrag die je gebruikt om te bieden op spelers die gedropt is. De hoogste bieder "wint" de FA. Overige FA's zijn gewoon (net zoals nu) gratis op te pikken.
Het is maar een voorstel. Het maakt het oppikken van dit soort FA's wel eerlijker. De hoogste bieder wint. Je kan ook niet blind bieden want dan houd je weinig geld meer over voor andere FA's. Ik weet alleen niet of dit mogelijk is in een non-auction league. Zo niet, dan moeten we wel het huidige systeem handhaven. In mijn auction leagues gebruiken we dit systeem namelijk wel.
Nogmaals, het is maar een voorstel.
Hellboy valt ook dit jaar weer tegen. Voig jaar was ik lang geduldig en hoopte ik dat de K's wel zouden komen (want daar stond hij om bekend in de minors) maar toen die niet kwamen heb ik hem ook getrade. Dit jaar vallen de K's weer enorm tegen. Matt Moore maakt veel meer indruk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef BusterPosey het volgende:
Hellickson net op tijd weg getrade...
Hij had de laatste wedstrijden al wat last van hoge WHIP.
Ah ben niet alleenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik heb in één van m'n leagues gewoon 6 players op de DL. En dat met maar 3 DL spots. En ik kan ze nog niet eens droppen ook want het is een keeper league.
haha dat had ik met Rasmus die 5-5 ging na gedropt te zijn. En Reynolds flikte ook zo iets. Pik ik hem weer op, zuigt ie weer behoorlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef BusterPosey het volgende:
Natuurlijk, de avond nadat je Jason Kubel dropt, scoort hij 3 runs, 5 RBI's en een HR.![]()
Geeft wel een beetje aan in welke flow mijn team zit
Freakin frack!! Tulo nu ook onder het mes. Gaat lekker zo!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:03 schreef Almighty het volgende:
Ik ben die blessures nu wel een beetje zat. Ligt het aan mij of lijken het er dit jaar meer dan anders?
Mijn team wordt iig wat harder geraakt lijkt het. Ga Beachy hard missen.
Kubel heeft m'n Fantasy team goed geholpen. Die staat deze maand echt lekker te slaan! Middlebrooks vanaf nu de vaste 3B in Boston.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef BusterPosey het volgende:
Natuurlijk, de avond nadat je Jason Kubel dropt, scoort hij 3 runs, 5 RBI's en een HR.![]()
Geeft wel een beetje aan in welke flow mijn team zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |