Je had voor dat pakket Tulo en Teix/Aramis moeten krijgen. Niet Parra.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:13 schreef Almighty het volgende:
[..]
Dat had hij ook gedaan en die heb ik gedropt. Het was voor mij de gok om te zien of Tulo zijn oude niveau kon halen. Gezien zijn resultaten uit het verleden is deze trade te rechtvardigen.
Verlander is al een tijdje top en nu ook weer, de andere pitchers not so much. Zoals de rankings ook nu aangeven. Als Verlander het moeilijk zou hebben en geen ERA onder de 3 dan zou ik het kunnen begrijpen. Ieder heeft zijn motieven. Ik zeg niet dat de trade niet door mag gaan, alleen dat het verschil erg groot is.
Mijn punt is dat de Yahoo rankings vrij krom zijn. Lee heeft exact dezelfde cijfers (ERA/WHIP/K/QS/W) als Dempster maar is 40 plekker hoger geranked. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wie had er verwacht dat Lee nog op 0 wins zou zitten? Maar wel verzekerd van goede K, ERA, WHIP.
Zoals ik het zie is Tulo een top 5 speler wanneer hij goed is. Dit mede door de positie waar hij speelt , maar ook de resultaten die hij neerzet. Het outfield heeft meer diepte. Ik had om Tex kunnen vragen, maar ik denk dat dat net iets teveel zou zijn. Aramis was niet interessant want ik heb Wright al.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Je had voor dat pakket Tulo en Teix/Aramis moeten krijgen. Niet Parra.
Het verschil samen is overigens niet heel erg groot. In "real life" scheelt het maar 0.2 WAR en dat is een echte graadmeter over de waarde van pitchers. Op Fangraphs is Shark de #15 ranked SP, hoger dan Halladay/Price/CC.
Maar als meer personen moeite hebben met deze trade dan trade ik Verlander gewoon weer terug voor beide spelers. Of dan doet de comish dat. Geen probleem.
Ik ben het met je eens dat de rankings van Yahoo niet optimaal zijn en ik ben ook een groot fan van Fangraphs, maar het gaat wel om de stats die yahoo leagues hanteren. En Lee is hoger geranked omdat hij in de afgelopen jaren veel beter is geweest dan Dempster, de verwachting is dan ook dat hij dat ook dit seizoen weer zal doen. Ook op de fangraphs pitcher rankings staat Lee ( en ook Verlander) veel hogerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:30 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de Yahoo rankings vrij krom zijn. Lee heeft exact dezelfde cijfers (ERA/WHIP/K/QS/W) als Dempster maar is 40 plekker hoger geranked. Dat slaat natuurlijk nergens op.
We hebben geen veto's geloof ik. De meeste spelers in de Fok league spelen er al een tijdje, dus je kan verwachten dat de trades niet erg lopsided zijn. Ik vind het op zich wel fijn dat er niet aan veto's gedaan wordt. Kan je tenminste gelijk je lineups aanpassen en niet het risico lopen dat ondertussen een speler geblesseerd raakt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:52 schreef Chase_Utley het volgende:
De trade hoeft ook niet teruggedraaid te worden, maar ik had wel een veto verwacht.
Ik bedoel deze rankings: http://tinyurl.com/bpq3bmkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:43 schreef Almighty het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de rankings van Yahoo niet optimaal zijn en ik ben ook een groot fan van Fangraphs, maar het gaat wel om de stats die yahoo leagues hanteren. En Lee is hoger geranked omdat hij in de afgelopen jaren veel beter is geweest dan Dempster, de verwachting is dan ook dat hij dat ook dit seizoen weer zal doen. Ook op de fangraphs pitcher rankings staat Lee ( en ook Verlander) veel hogerVerlander #4, Dempster #47, Samardzija #50
Lekker dan... Small benchquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik heb in één van m'n leagues gewoon 6 players op de DL. En dat met maar 3 DL spots. En ik kan ze nog niet eens droppen ook want het is een keeper league.
En ook nog eens 16 teams dus de waiver wire is prut. Ik heb op de bench alleen DL spelers. In een H2H is dat zwaar klote.quote:
Het feit dat je Barry Zito hebt opgepikt zegt idd genoeg.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:37 schreef Guard het volgende:
mijn team zit in een behoorlijke freefall....
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:11 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het feit dat je Barry Zito hebt opgepikt zegt idd genoeg.
En terecht...quote:
Ze hadden even gewacht totdat ik em gedropt hadquote:
En Avila op de DL. Je hebt veels te weinig power in je team. Slechts 3 van je hitters hadden vorig jaar meer dan 20 HR's. Brantley, Reyes, Young en Maybin zijn geen power hitters. Youk is duidelijk niet de oude Youk. Je moet dus hopen op alweer een career year van Franceour en een rebound year van Rios. Misschien is je waiver priority hoog genoeg om iemand als Soriano op te picken. De rest van de waiver wire is ook vrij bedroevend.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:31 schreef BusterPosey het volgende:
Natuurlijk, de avond nadat je Jason Kubel dropt, scoort hij 3 runs, 5 RBI's en een HR.![]()
Geeft wel een beetje aan in welke flow mijn team zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |