Youk en Middlebrooks beide lang in dienst gehouden voor mijn team omdat een trade in de lucht hing, maar op een gegeven moment kon ik het niet meer aanzien en heb ze maar allebei gedropt.quote:Op maandag 25 juni 2012 01:23 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Kubel heeft m'n Fantasy team goed geholpen. Die staat deze maand echt lekker te slaan! Middlebrooks vanaf nu de vaste 3B in Boston.![]()
Hopelijk kan Bauer zijn minor league-hype een beetje waarmaken.
Ben je nog steeds blij met je Verlander trade?quote:
Boston heeft het ook erg vreemd afgehandeld. Of moet ik zeggen: Bobby Valentine.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:25 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Youk en Middlebrooks beide lang in dienst gehouden voor mijn team omdat een trade in de lucht hing, maar op een gegeven moment kon ik het niet meer aanzien en heb ze maar allebei gedropt.
Gelukkig heb je nog altijd Oswalt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:18 schreef Reanimation het volgende:
Bye Bye Romero, good luck voor diegene niet hem oppakt
Die is bij deze ook exitquote:Op woensdag 4 juli 2012 03:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog altijd Oswalt.
Hij werd snel weer opgepikt!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:18 schreef Reanimation het volgende:
Bye Bye Romero, good luck voor diegene niet hem oppakt
Ja heb soms echt het idee dat mensen spelers oppicken om hun naam.. Maar goed miscshien is het een gamble waardquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:16 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Hij werd snel weer opgepikt!Romero zit op koers om méér dan 100(!) BB bij elkaar te gooien. Dan krijg je idd een hele hoge ERA en WHIP, vooral in de AL East.
wat is er popo.quote:
Dat gaat niet echt werken met 't huidige systeem. Maar goed, elk jaar weer dat veranderen van stats, ik vind 't maar niks.quote:Runs (R), Doubles (2B), Triples (3B), Home Runs (HR), Runs Batted In (RBI), Stolen Bases (SB), Batting Average (AVG), On-base Percentage (OBP)
Pitchers Stat Categories: Innings Pitched (IP), Wins (W), Losses (L), Saves (SV), Strikeouts (K), Holds (HLD), Earned Run Average (ERA), (Walks + Hits)/ Innings Pitched (WHIP)
Ik denk ook niet dat je met dat systeem veel hoger had gestaan Popo. Je staat laag qua total bases dus je had in 2B en 3B ook niet veel gescoord. Enigste categorie waarin je veel punten had kunnen scoren was IP maar dat had dan weer invloed op je Losses. Ik denk dat de ranglijst er niet veel anders had uitgezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:00 schreef popolon het volgende:
Hehe, nee dat scoring systeem is zo fucked dat ik het al lang opgegeven heb. Ik heb gedraft volgens dit systeem (wat we tijden gebruikt hebben en ik in andere leagues ook gebruik):
[..]
Dat gaat niet echt werken met 't huidige systeem. Maar goed, elk jaar weer dat veranderen van stats, ik vind 't maar niks.
Mee eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:17 schreef popolon het volgende:
Mja weet ik niet maar word moe van dat veranderen elk jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |