Ah beter!!! Gelijk weer een voorraadje inslaan,heb er nog twee staan van de vorige keer maar die kun je niet genoeg hebben staan voor dat geld! Gisteren was ik bij een winkel die op=op voordeelshop heet,daar stonden ze ook, 3 stuks voor 10 euro,maar goed dat ik ze niet mee heb genomen,dit is veel goedkoper!quote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
heeeey de airwick bussen zitten er weer tussen
action here I come !
o en de nepperds staan bij de weekaanbieding.
niet kopen hoor, ze doen het echt niet in die airwick apparaten. constant storing.
gooi er een euro extra tegenaan en neem een echte.
Niet? Bij mij doen ze het prima. Gelukkig maar, ze gaan best snel op en dan vind ik de 'echte' best duurquote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
heeeey de airwick bussen zitten er weer tussen
action here I come !
o en de nepperds staan bij de weekaanbieding.
niet kopen hoor, ze doen het echt niet in die airwick apparaten. constant storing.
gooi er een euro extra tegenaan en neem een echte.
Ik had de wiite(iets met linnen?) en de lichtgroene(lelietjes van dalen??) die ruiken alletwee erg lekker,citroen is niet echt mijn geurtje,en ik heb een vreselijke hekel aan de geur van lavendel,daar word ik echt misselijk vanquote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef lady-wrb het volgende:
welke neem jij? ik had vorige keer die witte en die met citroen!
die heb ik aan mijn moeder gegeven. toevallig ga ik daar van de week weer heen, kan ik haar meteen wat nieuwe bussen brengen
Werkt is ook en hoeveel koste ie?quote:Op maandag 16 april 2012 16:44 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaaa, ze hadden die mini ventilatortjes!
De vrouwen hier wachten met smart op je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
wat zijn audio jacks? die dingen uit de top 100 van 59 cent? die heb ik wel zien liggen namelijkquote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Qwea het volgende:
Echtdie audio jacks, 60 cent, vak leeg, komen niet terug. Ze zijn net nieuw
quote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De vrouwen hier wachten met smart op je.Dat gaat niet lukken, hij heeft zijn handen al vol met zijn eigen aankopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ja, dat was ik.quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook van die bakken die trovey (?) had met de viooltjes.
ik wil een stapel aardbeiplantjes maken.
Ja. Ik had er verdomme maar 2 nodig. Overal zijn ze 9,95. 60 cent.Koopje.quote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat zijn audio jacks? die dingen uit de top 100 van 59 cent? die heb ik wel zien liggen namelijk
Eindelijk gevonden wat je bedoelt. Je bedoelt dus een audio verlengkabel met 2 jackpluggen?quote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Ik had er verdomme maar 2 nodig. Overal zijn ze 9,95. 60 cent.Koopje.
Allemaal weg![]()
De stekker ja, niet de gehele kabel.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De vrouwen hier wachten met smart op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik koop er de laatste tijd erg weinig. Binnenkort weer plundra houden daaro.quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, hij heeft zijn handen al vol met zijn eigen aankopen.
Weer een paar bussen remmenreiniger en nog wat meuk.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
mierenneuk niet zoquote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De stekker ja, niet de gehele kabel.
Da's zoiets als je op zoek bent naar banden, als je de auto bedoelt.
Ben je echt alleen naar de stekkers op zoek? Kan me niet voorstellen dat Action die stekkers los verkoopt om te solderen of zo?quote:
Nee, ik was naar die complete kabel op zoekquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ben je echt alleen naar de stekkers op zoek? Kan me niet voorstellen dat Action die stekkers los verkoopt om te solderen of zo?
Je huidige Action gevraagd waar er nog voorraad is in de dichtbijzijnste filliaal?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik was naar die complete kabel op zoekOm mijn iphone aan te sluiten op de autoradio.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik was naar die complete kabel op zoekOm mijn iphone aan te sluiten op de autoradio.
Ja. Maar dichtsbijzijnde is in Alkmaar. En aangezien ik zeer slecht ter been ben en amper 200 meter kan lopen, is dat totaal geen optiequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je huidige Action gevraagd waar er nog voorraad is in de dichtbijzijnste filliaal?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:31 schreef .Neovo. het volgende:
Ik had de wereld van zulke kabels thuis liggen en laatst weggegooid
Is dan ook gemaakt voor Chinese statafelbezitters.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft iemand de sta-tafel uit de tuinfolder al eens int echt gezien?
in de folder staat 80x 115cm.. zou dat laatste de hoogte zijn? das wel heel laag nl
echt laag dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Is dan ook gemaakt voor Chinese statafelbezitters.
Waarom kraak jij altijd Chinezen af?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Is dan ook gemaakt voor Chinese statafelbezitters.
Doe ik niet, ik geef alleen maar aan waarom sommige artikelen in de Action afwijken van wat je in andere winkels kunt vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Waarom kraak jij altijd Chinezen af?![]()
![]()
Jij hebt grotere voeten? Mooi, dan blijft er meer voor ons over.quote:
Ik weet zeker dat ze coaxkabels hebben, maar hoe lang ze zijn? Ik heb wel rollen gezien zonder stekker eraan en die leken mij wel idd ruim 10 meter lang. Prijs herinner ik me niet, heb helaas geen olifantengeheugen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Heeft de Action coaxkabels van 10m?
Dit zou je in reallife nooit tegen haar durven zeggen als ze met haar 2.08 mtr voor je staat en baalt dat er geen schoenmaatje 45 aanwezig is...quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij hebt grotere voeten? Mooi, dan blijft er meer voor ons over.
Vast niet meer dan 3 euro.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze coaxkabels hebben, maar hoe lang ze zijn? Ik heb wel rollen gezien zonder stekker eraan en die leken mij wel idd ruim 10 meter lang. Prijs herinner ik me niet, heb helaas geen olifantengeheugen.
Denk dat je wel in buurt zit ja...quote:
Had een jaar of 2 geleden ook 20 meter tulp naar tulp gekocht voor ¤1,50.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Denk dat je wel in buurt zit ja...
Op de verpakking staat 10. Liar!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Had een jaar of 2 geleden ook 20 meter tulp naar tulp gekocht voor ¤1,50.
[ afbeelding ]
Tis een voorbeeld. Kloonthommel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Op de verpakking staat 10. Liar!
quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook van die bakken die trovey (?) had met de viooltjes.
ik wil een stapel aardbeiplantjes maken.
Xenonlook? Neh, of ik ben erg scheel. Wel normale halogeenlampen, weet niet welke H het is. Wie gebruikt tegenwoordig nog cds voor de autoradio? USB moet je hebbenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:09 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze de H4 xenon look lampen nog?
En van die cd bewaardingen voor aan je zonneklep?![]()
Ik heb dezelfde in zwart. Nadeel is (als je alle 3 hoeken beplant) er altijd 1 plant is die geen licht krijgt, dus je moet steeds gaan draaien.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handige bakken Trovey. Ziet er leuk uit en zie dat je de Viooltjes ook al mest gaf.
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij hebt grotere voeten? Mooi, dan blijft er meer voor ons over.
ik heb m meegenomen, hij zit in een doos geen idee hoe groot is nou is. in de winkel stond iig uitgeklapt een grote sta-tafel en de verkoopmiep zei me dat dat dezelfde was, dus hopen maar dat ie die maat heeftquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:22 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft iemand de sta-tafel uit de tuinfolder al eens int echt gezien?
in de folder staat 80x 115cm.. zou dat laatste de hoogte zijn? das wel heel laag nl
Trek hem over je hoofd.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik hou van die vuilniszakken met lavendelgeur
Klinkt goed, hoe duur zijn ze ? Ik let op de kleintjes.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef .ZilveR. het volgende:
H4 en H7 halogeen wel.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:09 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze de H4 xenon look lampen nog?
En van die cd bewaardingen voor aan je zonneklep?![]()
gebruik je ze binnen of buiten?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef .ZilveR. het volgende:
maar hij is wel weer langer geldigquote:Op donderdag 19 april 2012 17:30 schreef morgane het volgende:
Dan krijg je helaas een nieuwe bon, van 22 euro
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
51 euro uitgegeven vandaag
paar hipsters (4)
Ik wel. Gloednieuwe van de kringloop.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef pessie het volgende:
Ik heb roze schoenen!!! 3.49heb nog nooit zulke goedkope schoenen gehad. Had met mijn maat 40 wel maat 41 nodig.
Kringloop is bij ons helaas puur rommelquote:Op donderdag 19 april 2012 19:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wel. Gloednieuwe van de kringloop.
Ik wil ze ook halen, hebben we straks dezelfdequote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef pessie het volgende:
Ik heb roze schoenen!!! 3.49heb nog nooit zulke goedkope schoenen gehad. Had met mijn maat 40 wel maat 41 nodig.
oh dan is er nog hoopquote:Op donderdag 19 april 2012 10:12 schreef Syrena het volgende:
Statafel bij de Blokker in de folder was 1.10. Heb die bij de Action gezien, was t normale formaat en leunde lekker
als ze het daar niet hebben, hebben ze het wel bij xenosquote:Op donderdag 19 april 2012 22:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Weet iemand of ze bij action zo een rol muggenhor verkopen wat je met klitteband vastplakt aan de raamkozijn?
hebben ze dat bij de action dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:42 schreef wc-eendjuh het volgende:
Weet iemand hoe het "bavaria"jurkje valt?
Hihi, doe je ze zondag aanquote:Op donderdag 19 april 2012 22:39 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik wil ze ook halen, hebben we straks dezelfde![]()
Welke kleurtjes hadden ze allemaal?
ja, en ook oranje minirokjes met polkadotsquote:
Niet rol. Zit in een pakje.quote:Op donderdag 19 april 2012 22:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Weet iemand of ze bij action zo een rol muggenhor verkopen wat je met klitteband vastplakt aan de raamkozijn?
Ja zoiets zoek ik idd...quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet rol. Zit in een pakje.
Klittenband moet je op het kozijn plakken, hor knippen, en dan kun je het er zo opplakken.
Haal er met enige regelmaat gloednieuwe(als zijnde nooit op gelopenquote:Op donderdag 19 april 2012 20:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Kringloop is bij ons helaas puur rommel
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben vandaag bij een andere Action geweest, ik heb 100 keer zitten roepen wat ik allemaal ken en wat niet, ik moet écht bij de Action gaan werken, ik weet zo'n beetje álles![]()
![]()
dat is de oude. de nieuwe heeft een v hals toch? ik zag m van de week ergens.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:53 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ja zou deze moeten zijn:
[ afbeelding ]
Staat alleen niet meer bij hun op de website.Is wel leuk voor Koninginnedag!
he bij jou ook geen airwick? hier ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:13 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik ben vandaag gewoon voor niks naar de action gefietst! Geen arwick spuitbussen en geen leuke gympen,gewoon niets!!!![]()
Dus uit frustratie maar andere zooi gekocht die ik niet nodig had
95% wat er ligt is Oranjequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:45 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze zoiets bij de Action?
Voor het EK he.
dat is een beetje te ver weg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
In Groningen Leenborg wel airwick zag ik bij de mensen achter mij in de rij :p
Naja dat is idd wat ik ermee wilde zeggen... Ze komen misschien ook wel weer bij jouw vestigingquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is een beetje te ver weg.
dan blijf ik hopen dat ze hier nog komen
Hahaha ik heb bij de Aldi al 3x met die bussen in mijn handen gestaan en durf ze ook niet te halen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he bij jou ook geen airwick? hier ook niet.
aldi heeft dergelijke bussen op het ogenblik.
is dat wat? ik durf ze niet zo goed te kopen eigenlijk.
Ik heb ze ook gezien! Haha.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
In Groningen Leenborg wel airwick zag ik bij de mensen achter mij in de rij :p
Mijn woordenschat faalt, wat is een statafel? Zo 1tje die buiten in tuin of zo staat? Of is het een simpel tafeltje wat je bijv bij je bankstel aanschuift?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn ruimtelijk inzicht faalt :p die statafel van 1.15m is niet voor chinezen maar is gewoon van goeie hoogte
Ik ben vanmiddag ook even geweest, ben meteen op mijn doel af gelopen, want anders gaat het mis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:30 schreef TripleS het volgende:
Vandaag ging ik voor 2 dingen naar de Action ; babydoekjes en een koekepan .
Ik kwam terug met tassen vol twv ¤50 ! Gebeurt me elke keer weer![]()
Ff inhaken op die opmerking koekepan. Verkoopt 1 van de andere action fillialen wel grote wokpan met steel? De mijne heeft alleen een miniwokpan of een groter erg goedkoop uitziend gammel wokpan met handvat en houten steel of zo. Ik wil er iig niet dood mee gevonden worden...quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:30 schreef TripleS het volgende:
Vandaag ging ik voor 2 dingen naar de Action ; babydoekjes en een koekepan .
Ik kwam terug met tassen vol twv ¤50 ! Gebeurt me elke keer weer![]()
Die mini is inderdaad super...quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ff inhaken op die opmerking koekepan. Verkoopt 1 van de andere action fillialen wel grote wokpan met steel? De mijne heeft alleen een miniwokpan of een groter erg goedkoop uitziend gammel wokpan met handvat en houten steel of zo. Ik wil er iig niet dood mee gevonden worden...
Ik wil dus zoiets als de miniwokpan maar dan groter...
OMG, om je laptopknopjes te stofzuigen of zo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:43 schreef Markeerstift het volgende:
De ministofzuiger voor je laptop werkt niet
Haha ja! Er valt best veel stof op mijn toetsenbord en dat krijg ik er dan niet uit, als het werkt is het dus best handigquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
OMG, om je laptopknopjes te stofzuigen of zo?![]()
Ik heb wel ff de USB ventilator overwogen, maar bedacht me dat ik beter een tafelventilator kon kopen.
Overigens, poosje geleden Axe doucheschuim aangeschaft, nu bijna op, wilde nieuwe halen maar het is er niet meer? Schijnbaar eenmalige aktie bij action?
zon hoge tafel die bijvoorbeeld in de kroeg staat, waar je omheen kan staan ( of met barkrukken)quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mijn woordenschat faalt, wat is een statafel? Zo 1tje die buiten in tuin of zo staat? Of is het een simpel tafeltje wat je bijv bij je bankstel aanschuift?
Al eens op een andere USB poort geprobeerd? Er kan nog wel eens verschil zitten in het vermogen dat verschillende USB-poorten leveren. En aansluiten via een USB hub zal ook niet gaan werken, tenzij je er eentje hebt met externe voeding.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:43 schreef Markeerstift het volgende:
De ministofzuiger voor je laptop werkt niet
Ooooo, dat is meteen duidelijk. Bedankt.quote:Op zondag 22 april 2012 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zon hoge tafel die bijvoorbeeld in de kroeg staat, waar je omheen kan staan ( of met barkrukken)![]()
[ afbeelding ]
Ja, ook geprobeerd, heb het idee dat ie meer blaast dan 'zuigt'. Maar ach, het ding was nog geen 2 euro dus het was te verwachtenquote:Op zondag 22 april 2012 14:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Al eens op een andere USB poort geprobeerd? Er kan nog wel eens verschil zitten in het vermogen dat verschillende USB-poorten leveren. En aansluiten via een USB hub zal ook niet gaan werken, tenzij je er eentje hebt met externe voeding.
Oh, je hebt een engelse USBstofzuigertje gekocht. Daar zit de stuur aan de verkeerde kant, en is de polariteit ook omgekeerd.quote:Op zondag 22 april 2012 15:02 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja, ook geprobeerd, heb het idee dat ie meer blaast dan 'zuigt'. Maar ach, het ding was nog geen 2 euro dus het was te verwachten
Dit.............quote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oh, je hebt een engelse USBstofzuigertje gekocht. Daar zit de stuur aan de verkeerde kant, en is de polariteit ook omgekeerd.
Ga terug naar Action en vraag of ze 1tje kunnen leveren die op Nederlandse USB werkt....
Ghe ghe... ik had dit moeten posten op maandag. Dan was er een kansje dat ze daadwerkelijk terug was gegaan naar Action...quote:
Hoezo? Ik zeg alleen maar dat ik dat ding heb gekocht, heb verteld waarom ik het handig vond en dat het niet werkt. Ik snap niet zo goed waarom je zo suf doet over dat ik dat ding heb gekocht.quote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ghe ghe... ik had dit moeten posten op maandag. Dan was er een kansje dat ze daadwerkelijk terug was gegaan naar Action...
Met het borsteltje kan je wel aardig je toetsenbord uitvegen. Die van mij werkte ook amper, maar met dat borsteltje is het nog goed schoon gewordenquote:Op zondag 22 april 2012 15:02 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja, ook geprobeerd, heb het idee dat ie meer blaast dan 'zuigt'. Maar ach, het ding was nog geen 2 euro dus het was te verwachten
Grapjasquote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oh, je hebt een engelse USBstofzuigertje gekocht. Daar zit de stuur aan de verkeerde kant, en is de polariteit ook omgekeerd.
Ga terug naar Action en vraag of ze 1tje kunnen leveren die op Nederlandse USB werkt....
Je weet dat je het terug kan brengen? (nee niet om een NLse uitvoering vragen ghe ghe) maar dan kan je weer iets anders kopen van het tegoedbonnetje dat je krijgt? Verklaring dat hij niet doet wat ie moet doen is afdoende.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Grapjas
Heb die USB stofzuiger in de vuilnisbak geflikkerd, onding.
Weet ik, niet een paar maanden na aankoop.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je weet dat je het terug kan brengen? (nee niet om een NLse uitvoering vragen ghe ghe) maar dan kan je weer iets anders kopen van het tegoedbonnetje dat je krijgt? Verklaring dat hij niet doet wat ie moet doen is afdoende.
Ow zo... Mja, jammer dat het troep is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet ik, niet een paar maanden na aankoop.
Wat voor slaapzak en hoe compact?quote:Op donderdag 26 april 2012 11:48 schreef PureEvil het volgende:
Ik ben net bij de action geweest(alweer
)
Gekocht:
2 cupcake kit's 1,29
slaapzak 9,95
luchtbed 1persoons 5,99
2 rollen pedaalemmerzakken 0,69
stoepkrijt 0,66
nietmachine 1,65
4 pak nietjes 0,25
gekleurde gevlochten mandje 3,49
en ook nog 2 kleinere mandjes daarvan 1,99
Dus....Wel weer genoeg uitgegeven voor vandaag. Slaapzak en luchtbed zijn voor mn zoontje, die gaat op 'schoolreis'
Tip die ik bij aanschaf van m'n NorthFace poolslaapzak kreeg: Rol hem nooit meer op, gewoon in de zak proppen. D'r uit halen gaat dan ook meteen makkelijker.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:09 schreef PureEvil het volgende:
@Miniem, een 1 persoons slaapzak, buitenkant heeft 'gladde' stof. Is ook niet zwaar. Dit is trouwens die weekaanbieding he, dus als je m wilt....
Ik ga m niet uit de verpakking halen, want ik ben bang dat ik m er nooit meer inkrijg
Rood, blauw etc. Blik is op alkydbasis en hoogglans, prijs en kleuren weet ik zo niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Spuitbus of blik? Spuitbus weet ik toevallig wel, 2 euro per stuk, maar geen ruime keuze aan kleuren, gewoon de meest populaire kleuren denk ik. Zwart mat, Primer grijs, Blanke lak, Zilver mat, en voor de rest zou ik moeten gokken.
Blik zal je aan een ander moeten vragen
Ja. Die in een pakje. Die je zelf moet knippen, waarbij klittenband in de verpakking zit die je op het kozijn moet doen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:28 schreef Kloonhommel het volgende:
Heeft 1 van jullie al ergens muggen hor gespot in de Action? Hierzo zeggen ze steeds dat ie NET uitverkocht is. Vind ik wel toevallig dat dat gebeurd als ik kom...
Xenos heeft ze ook...quote:Op zondag 29 april 2012 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Die in een pakje. Die je zelf moet knippen, waarbij klittenband in de verpakking zit die je op het kozijn moet doen.
Wat moet jij allemaal smeren?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:49 schreef tomaat52 het volgende:
5 flessen 5w40 olie, rol schilderstape, en blauwe lak.
Met 5 bussen?quote:Op maandag 30 april 2012 23:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
De motor, like DUH.
*Miniem smeert hem.
Die rooie wel.quote:
Er gaat iets meer dan 4 liter olie in. Niet zo gek bijzonder hoor.quote:
quote:
Lieg niet.quote:
Ik neem wel aan dat je niet echt een nieuwe/goede auto hebt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:47 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Er gaat iets meer dan 4 liter olie in. Niet zo gek bijzonder hoor.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zou Action olie nooit vertrouwen in zijn eigen auto...
Onze 8 jaar oude Hyundai en 11 (bijna 12) jaar oude Renault lopen er goed op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik neem wel aan dat je niet echt een nieuwe/goede auto hebt?
Bij ons op de hoeken van de paden waar vaak speciale aanbiedingen/reclame producten staan. Al zullen ze wel bij de keukenmeuk komen straks.quote:
lijkt me eerder bij de etenswarenmeukquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij ons op de hoeken van de paden waar vaak speciale aanbiedingen/reclame producten staan. Al zullen ze wel bij de keukenmeuk komen straks.
Ja het zal ook wel per vestiging schelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lijkt me eerder bij de etenswarenmeuk
In Arnhem staat het eten tegenover het speelgoed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het zal ook wel per vestiging schelen.Hier loopt de etenswaren bijna over in de keuken, dus zou niet veel schelen
Maastricht ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:57 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
In Arnhem staat het eten tegenover het speelgoed.
En ik heb enkel zoeen kit nodig voor cup cakes?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij ons op de hoeken van de paden waar vaak speciale aanbiedingen/reclame producten staan. Al zullen ze wel bij de keukenmeuk komen straks.
Je moet bij de Action zijn, muts.quote:
Neuh, nog iets van melk + ei. Of er zijn meerdere, ik heb er 1 bekeken en dat was niet enkel water toevoegen, maar misschien dat iemand anders dat weetquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik heb enkel zoeen kit nodig voor cup cakes?
gevonden, dingen staan in de oven. Had de vanillequote:Op woensdag 2 mei 2012 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, nog iets van melk + ei. Of er zijn meerdere, ik heb er 1 bekeken en dat was niet enkel water toevoegen, maar misschien dat iemand anders dat weet
Ik ben op zoek naar roze/groen kussens voor op de tuinbank met bloemetjes, hebben ze dat toevallig? (Anders iemand weet waar ik wel zoiets kan vinden? Hema, Blokker en Kruidvat ben ik geweest).quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
4 paarse zitkussens voor onze rieten stoelen
Je hond wil wel een hapjequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Wel te eten, maar niet dat ik denk : Wow!
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:10 schreef Pisces29 het volgende:
M'n schapenposter van de Action hangt eindelijk
Oh het is maar een groene schutting met de bekende schaapjesquote:
Ik heb ook olie van action in mijn automotor van 15 jr oud lopen, niks mis mee. De olie moet aan bepaalde eisen voldoen, ongeacht de prijs en daar kan je gewoon op vertrouwen...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
die is nieuw he? hij is mooi.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:24 schreef Miniem het volgende:
Schapen hangen ook bij ons in de tuin, moet ik nog een foto van maken.
En deze:
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die is nieuw he? hij is mooi.
ze hebben wel leuke nieuwe ertussen zitten. die met die fiets en die molen zou ik wel willen hebben.
past goed in mijn omgeving.
Action olie is prima hoor, hebben wij ook heel veel gebruikt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wansmaak woensdag was gisteren tochquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:24 schreef Miniem het volgende:
Schapen hangen ook bij ons in de tuin, moet ik nog een foto van maken.
En deze:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wansmaak woensdag was gisteren toch
Mijn god, wat een afschuwelijke dingen
Ook zo lekker subtielquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wansmaak woensdag was gisteren toch
Mijn god, wat een afschuwelijke dingen
Mooie tuin.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef lady-wrb het volgende:
foto's van mijn actionaankopen
[ afbeelding ]
mijn dames hebben een nieuwe waterbak en voerbak !
[ afbeelding ]
enkele van mijn bloembakken met inhoud
[ afbeelding ]
klompjes!
[ afbeelding ]
tja, wat zal ik er eens inzetten?
[ afbeelding ]
ik heb de hanging baskets van vorig jaar weer opgehangen
[ afbeelding ]
k heb nog een tip voor de action: neem valhelmen op in het assortiment want mijn kastanjeboom is weer heel wat van plan dit jaar
Ik bedoel er in beide gevallen hetzelfde meequote:Op donderdag 3 mei 2012 14:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook zo lekker subtiel...gewoon niet jouw smaak kun je toch ook zeggen i.p.v. zo'n reactie.
Beetje kinderlijk aandacht trekken.![]()
Je hebt een sfeervolle tuin lady-wrbquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef lady-wrb het volgende:
foto's van mijn actionaankopen
[ afbeelding ]
mijn dames hebben een nieuwe waterbak en voerbak !
[ afbeelding ]
enkele van mijn bloembakken met inhoud
[ afbeelding ]
klompjes!
[ afbeelding ]
tja, wat zal ik er eens inzetten?
[ afbeelding ]
ik heb de hanging baskets van vorig jaar weer opgehangen
[ afbeelding ]
k heb nog een tip voor de action: neem valhelmen op in het assortiment want mijn kastanjeboom is weer heel wat van plan dit jaar
Wat weinig, in die van ons gaat 7 liter! Gelukkig neemt hij tussen de 2 grote beurten maar een litertje extra....quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:47 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Er gaat iets meer dan 4 liter olie in. Niet zo gek bijzonder hoor.
Kangoo heeft ook maar een klein motortje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:13 schreef Charlie_Brown het volgende:
[..]
Wat weinig, in die van ons gaat 7 liter! Gelukkig neemt hij tussen de 2 grote beurten maar een litertje extra....
In de mijne gaat 0.8 literquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:13 schreef Charlie_Brown het volgende:
[..]
Wat weinig, in die van ons gaat 7 liter! Gelukkig neemt hij tussen de 2 grote beurten maar een litertje extra....
Renault Kangoo 1.9 en een Hyundai H200 2.5.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
In de mijne gaat 0.8Wat voor auto hebben jullie dat bij de 1 4 liter in moet en bij de ander zelfs 7?
De Xenos en Ikea hebben sowieso wechpotten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef athlonkmf het volgende:
Helaas... action blijkt niet alles te hebben.
Ik zocht:
-een shaker-beker. In principe een grote afsluitbare plastic beker. Ben thuisgekomen met zo'n schoolreisje beker
-een paar glazen voorraadpotten/weckpotten. Ben thuisgekomen met een kleine plastic voorraadpot
-een braadpan met rekje. Ben thuisgekomen met grillrekje.
(vind het vooral vreemd dat ik geen glazen voorraadpotten heb gezien. Ik dacht toch echt dat Action ze had)
ik heb er ook een.quote:
Ze hebben genoeg tafelkleden en ook de nodige tuinkussens .of je ze mooi vindt...da's toch een kwestie van smaak maar keuze genoeg volgens mij (in Eindhoven althans)!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:17 schreef Aventura het volgende:
Moggu Actionfans, weten jullie of er ook leuke tuintafelkleden en tuinkussens zijn? Ht wordt tijd om te tuin zitklaar te maken (is dit een mooi weekend voor, winkelweer ipv buitenzitweer).
Mja...tafelkleden heeft de Action volgens mij echt in allerlei patroontjes en kleuren. Dus daar zit misschien wel wat tussen. Moet eerlijk zeggen dat de tuinkussens die ik heb gezien wel redelijk standaard waren (gestreept geloof ik). Maar heb er verder niet echt goed naar gekeken, dus wie weet!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:25 schreef Aventura het volgende:
Haha inderdaad, wat is leuk. Ik heb al bij Blokker gekeken, maar wat ze daar hebben vind ik echt iets voor 50+'ers
De Action in Nijmegen heeft wel van die shake-bekers! Misschien eens in een ander filiaal kijken? Glazen voorraadpotten heb ik er ook wel eens gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:41 schreef athlonkmf het volgende:
Helaas... action blijkt niet alles te hebben.
Ik zocht:
-een shaker-beker. In principe een grote afsluitbare plastic beker. Ben thuisgekomen met zo'n schoolreisje beker
-een paar glazen voorraadpotten/weckpotten. Ben thuisgekomen met een kleine plastic voorraadpot
-een braadpan met rekje. Ben thuisgekomen met grillrekje.
(vind het vooral vreemd dat ik geen glazen voorraadpotten heb gezien. Ik dacht toch echt dat Action ze had)
Ik heb mijn tuinstoelkussens ook bij action vandaan, geen gestreepte maar bloemen, de kleur is gebroken wit met paars.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mja...tafelkleden heeft de Action volgens mij echt in allerlei patroontjes en kleuren. Dus daar zit misschien wel wat tussen. Moet eerlijk zeggen dat de tuinkussens die ik heb gezien wel redelijk standaard waren (gestreept geloof ik). Maar heb er verder niet echt goed naar gekeken, dus wie weet!
Mazda 323P met 1.5i (benzine) (zo eentje: http://upload.wikimedia.o(...)3_front_20080222.jpg)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Renault Kangoo 1.9 en een Hyundai H200 2.5.
Beide diesel.
Wat voor een koektrommel heb jij dan? 0,8 liter, mijn god.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:01 schreef lady-wrb het volgende:
shakebekers zijn dat die dingen met een los bakje erbovenop en een vork erlangs?
Ik blijf het weinig vinden.....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mazda 323P met 1.5i (benzine) (zo eentje: http://upload.wikimedia.o(...)3_front_20080222.jpg)
Ik blijf bij die van jou teveel vinden....quote:
verkopen ze bij de tuinenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Da's een cocktailmixer.
Ik zocht dit:
http://www.wheyproteinking.com/whey-protein-shaker.html
Ik heb geen De Tuinen op 4 minuten loopafstand, wel een Actionquote:
Noem je toch gewoon een afsluitbare drinkbeker....desnoods een leeg glazen groentepotje met goed afsluitbare deksel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik heb geen De Tuinen op 4 minuten loopafstand, wel een Action
En uiteraard is de Action ook veel goedkoper in veel dingen.
Lekkah Qwea!quote:
Ik heb er 2 gekocht,(helaas!!) geen hond meer maar wel 7 katten waarvan er 2 binnenkort een nestje krijgen,ideale manden daarvoorquote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vorige week een hondenmand gekocht bij de Action, voor ongeveer 3,80.
Mijn hond is er intens gelukkig mee![]()
Weet ik maar dat werkt zelden.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:07 schreef Erasmo het volgende:
Zo'n shakebeker heeft ook een inzetroostertje tegen klontjes.
Die ga ik vanavond doen, daar verwacht ik ook het minst van, door de verhalen van hierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:52 schreef morgane het volgende:
Mijn aardbeien en tomaten waren geen succesheb helemaal niks op zien komen.
Ik heb deze saladebeker gehadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Da's een cocktailmixer.
Ik zocht dit:
http://www.wheyproteinking.com/whey-protein-shaker.html
Hey, leuk!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:21 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn zus heeft dat kweeksetje met aardbeien en tomaat gekocht en bij haar is alles opgekomen. Het duurde alleen wel langer dan wat ze zeiden.
ja, van die kurken gevallen. Per 3 geloof ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee of Action ook (tafel)onderzetters verkoopt voor je (kook)pannen?
En hebben ze ze daar niet dan wel bij de ikeaquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee of Action ook (tafel)onderzetters verkoopt voor je (kook)pannen?
Ja maar daar kom ik niet wekelijksquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En hebben ze ze daar niet dan wel bij de ikea
Ah, ik was er al bang voor, alleen die lelijke japen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ja, van die kurken gevallen. Per 3 geloof ik.
Een 20 jaar oude Benz. Rijdt voortreffelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
In de mijne gaat 0.8 literWat voor auto hebben jullie dat bij de één 4 liter in moet en bij de ander zelfs 7?
hoeveel kostte de cupcake maker?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een cupcakemaker gekocht
(en nog wat zooi, maar das niet belangrijk)
11,99 volgens mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:51 schreef OrganicBeauty het volgende:
[..]
hoeveel kostte de cupcake maker?
2 wkn geleden was ie in de aanbieding en bij xenos 19,99 ofzoiets zag ik laatst.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
ja zoiets idd
ik moet eerst nog van die inzetdingetjes hebben (stom, de lekkerste taartenshop zit er zowat naast en daar hebben ze die zooi)
en dan ga ik aan de bak (letterlijk)
ik vind het met papiertjes handiger.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:25 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
2 wkn geleden was ie in de aanbieding en bij xenos 19,99 ofzoiets zag ik laatst.
Ik heb ze laatst gebakken zonder papiertjes, ging ook goed.
En een geklutst eitje kun je er ook in doen
Ja ik geloof ook rvs, die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ja, van die kurken gevallen. Per 3 geloof ik.
Ook voor miniquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:28 schreef Miendientje het volgende:
Is die bij de xenos ook voor mini cupakes of is die voor normale?
Ja tot de rand en dan komt ie heel hoog maar zakt wel weer wat in,zag er wel geinig uit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het met papiertjes handiger.
geklutst eitje? hee wat een leuk idee.
ga ik morgen ook even doen met moederdag.
moet je het dan tot de rand doen en hoe lang laat je het bakken?
Je kunt het ook prima gebruiken zonder papieren cupcakeshouders.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
ja zoiets idd
ik moet eerst nog van die inzetdingetjes hebben (stom, de lekkerste taartenshop zit er zowat naast en daar hebben ze die zooi)
en dan ga ik aan de bak (letterlijk)
nee de standaard exemplaren passen in die siliconengevallen die ik in mijn oven gebruik.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Je kunt het ook prima gebruiken zonder papieren cupcakeshouders.Deeg plakt niet aan het geheel vast. Met dat papier heb je alleen maar meer rostzooi + ik merk dat de standarrd exemplaren er ook niet inpassen.
![]()
Ja, als het goed is verkopen ze die. Prijs is geloof ik niet meer dan 4 euro.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:54 schreef livalo het volgende:
Heeft iemand een idee of de Action op dit moment houten snijplanken heeft? Ik heb die van mijn huisgenootje kapot laten vallen (het is een gave), en ik heb niet echt het geld om er een te kopen van meer dan 12 euro.
Ik snap niet zo heel goed wat men met een cupcake maker moet? Don't get me wrong hoor, maar het wil toch ook in de oven?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een cupcakemaker gekocht
(en nog wat zooi, maar das niet belangrijk)
Misschien voor de mensen zonder oven?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap niet zo heel goed wat men met een cupcake maker moet? Don't get me wrong hoor, maar het wil toch ook in de oven?
Dat zou idd een hoop verklarenquote:
Ah ja dat is dan wel handig, als je oven zo lang bezig isquote:Op zondag 13 mei 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind bakken in de oven wel een heel gedoe. voorverwarmen enzo en dan nog eens een half uur wachten. dit is binnen 5 minuten voor elkaar. handig als ik snel iets moet maken.
Aaah, oke. Dus met name snelheid. Checkquote:Op zondag 13 mei 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
ik had afgelopen vrijdag visite met twee kleine kindjes. die ene wou geen cupcake gewoon omdat ze ze te groot vond. daar had ik nou leuke kleine cupcakejes voor kunnen maken bijvoorbeeld.
ik heb nu een apparaat voor donutjes, cakeballetjes en nu ook mini cupcakes.
ik vind bakken in de oven wel een heel gedoe. voorverwarmen enzo en dan nog eens een half uur wachten. dit is binnen 5 minuten voor elkaar. handig als ik snel iets moet maken.
Super! Thanksquote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, als het goed is verkopen ze die. Prijs is geloof ik niet meer dan 4 euro.
Ik ken een zekere mod van F&F...quote:Op zondag 13 mei 2012 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou idd een hoop verklarenMaar tegenwoordig heeft iedereen toch een oven? Ik ben serieus benieuwd naar de meerwaarde van dat cupcake ding
Die heeft wel een oven.quote:
Watergeefwat?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heeft wel een oven.![]()
Maar geen knopje.![]()
Ik ben nog steeds helemaal gelukkig met mijn watergeefbollen. Ze doen het prima.
Glazen bollen met een tutje die je vult met water. Dan omgekeerd in de pot steken zodat het water er geleidelijk uitloopt. Ideaal voor de mens die continue vergeet haar planten water te geven.quote:
Net wat ik nodig heb! Zijn die dingen er nog?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Glazen bollen met een tutje die je vult met water. Dan omgekeerd in de pot steken zodat het water er geleidelijk uitloopt. Ideaal voor de mens die continue vergeet haar planten water te geven.
Hier zijn ze er gewoon altijd, zitten per 2 in een doos, echt geniaal!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Net wat ik nodig heb! Zijn die dingen er nog?
Koop je toch een schaar bij de Action?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier zijn ze er gewoon altijd, zitten per 2 in een doos, echt geniaal!
Heb nu wel een plant die zoveel water krijgt dat ie over zn pot heen gaat groeien
Jaaa!quote:
Wisselend. Bij mijn Action heb ik er maanden naar lopen kijken tot ze er een week of 2 geleden opeens weer waren. Kwestie van regelmatig binnenlopen dus.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Net wat ik nodig heb! Zijn die dingen er nog?
Ok morgen maar is bij de Action kijken.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wisselend. Bij mijn Action heb ik er maanden naar lopen kijken tot ze er een week of 2 geleden opeens weer waren. Kwestie van regelmatig binnenlopen dus.
Koop Badedas.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik koop niet meer van die goedkope wazigemerkenshampoo, dat is een soort snot wat voor geen meter schuimt.![]()
Dat klinkt heel handig. Mijn planten worden ook weer langzaam aan geel. Daar ga ik ook naar op zoek.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Glazen bollen met een tutje die je vult met water. Dan omgekeerd in de pot steken zodat het water er geleidelijk uitloopt. Ideaal voor de mens die continue vergeet haar planten water te geven.
Vergeet dan niet de bollen bij te vullen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat klinkt heel handig. Mijn planten worden ook weer langzaam aan geel. Daar ga ik ook naar op zoek.
Tja, dat kan ook nog natuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Vergeet dan niet de bollen bij te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |