Dit is een erg duidelijk filmpje. Ik moest ook al eens uitzoeken.quote:Op maandag 16 april 2012 23:09 schreef Warsaw het volgende:
Krijg de low bar squat position nog niet echt onder de knie, de low bar is nog redelijk hoog toch? Ik heb het gevoel dat ik te laag wil
alles wat ik wil.quote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef SwaPore het volgende:
Altijd honger na 8 uur, maar carbs zijn verboten
Wat eten jullie in de avonduren?
Ah okee. Dat is dan ook eigenlijk het belangrijkste, de verslaving begrijpen.quote:Op maandag 16 april 2012 23:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Of "Nederland stopt". Heel goed boekt die precies uitlegt hoe een verslaving werkt. En hoe je je er tegen wapent.
ennuhquote:Op maandag 16 april 2012 23:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is een erg duidelijk filmpje. Ik moest ook al eens uitzoeken.![]()
Ik moet zeggen dat ik mezelf er ook wel is op betrap dat ik een beetje zoals B sta... ff meer opletten.quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef mtchel112 het volgende:
De persoon rechts is dus precies mijn houding, inclusief vooruitgestoken kop en nek, is al verminderd btw
[ afbeelding ]
het is ook meer als je staat... dat je toch snel onderuitgezakt gaat staan.quote:Op maandag 16 april 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon jezelf dwingen altijd je kont aan te spannen terwijl je loopt en staat, en altijd rechtop zitten etc. Heeft veel voor mij gedaan + gewoon trainen natuurlijk. Oh, en zo ben je ook een stukje groter.
De enige die ik kan met m´n been. Ik kan niet zo diep als bij de high bar.quote:Op maandag 16 april 2012 23:23 schreef seto het volgende:
God wat zijn low bar squats toch lelijk vergeleken met high bar.
ga jij maar lkr pretti boi zijn in de gym dan ga ik wel lekker zwaar liften saka saka boiquote:Op maandag 16 april 2012 23:23 schreef seto het volgende:
God wat zijn low bar squats toch lelijk vergeleken met high bar.
Beetje als admin illegale shit verspreiden, kan echt niet brahquote:Op maandag 16 april 2012 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het boek van Allen Carr is erg goed. Zie PM.
Was je weer aan de Keta!?quote:Op maandag 16 april 2012 18:34 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Het is inderdaad ondergewicht. BMI=18. Ik ben nooit zwaarder geweest als dit, maar heb dan ook nooit echt gezond geleefd. Altijd veel drank/drugs en onvoldoende eten. Vandaar ook deze drastische maatregel.
[..]
Omdat het mij een goede en goedkope manier lijkt om voldoende kcal binnen te krijgen, en zo in korte tijd flink wat kilo's aan te zetten. Zoals ik al zei, vetpercentage maakt me op dit moment echt niets uit (zie stats). Op internet lees ik (afgezien van de eventuele bijwerkingen) veelal positieve ervaringen.
Wat is Panzer zijn ervaring dan?
Ik zit zelf in de cutquote:Op maandag 16 april 2012 23:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
alles wat ik wil.
Brood met appelstroop/kalkoenfilet/pindakaas, pinda's, kwark, gekookte eieren, whey shake(na training)...
Ik kiep voor 't slapen gaan altijd wat melk en een handje ongezouten pinda's naar binnen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef SwaPore het volgende:
Dat no carbs after 8 PM etc is zulke onzinquote:Op maandag 16 april 2012 22:10 schreef SwaPore het volgende:
Mwah, heb gemerkt dat dat ook heel erg meevalt als je je erop instelt hoor. Tot kort geleden at ik in niet-geheel-nuchtere staat ook super veel snoep, koekjes, chips, fastfood, etc, maar sinds ik cut laat ik dat ook staan en ga ik gewoon voor een quality meal of een iets inhoudelijkere snack, en 't bevalt me prima.quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik neem altijd 500gr magere kwark voor het slapen gaan. Carbs, mjah die mag ik nog wel dus ook altijd nog een aantal broodjes met kip en een halve liter melk.
Blowen heb ik trouwens al een half jaar niet gedaan, wil er eigenlijk ook niet weer aan beginnen. Weet ook dat mijn eetpatroon daardoor juist helemaal door de war gaat, alleen maar snoep, koekjes, fastfood dat soort troep. Normaal eten is veel te saai als je stoned bent.
Ik zou een week helemaal van de gewichten afblijven. Volgens mij werkt dat vaak het beste, voornamelijk vanwege "psychische effecten. Een week weg van het trainen, even niet te veel letten op eten, daadwerkelijk een week uit de gym. Grote kans dat je daarna weer echt zin hebt om te knallen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 03:18 schreef star_gazer het volgende:
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU. Op Bench Press na zit ik muurvast op al mijn compound lifts:
• Squat: 92.5kg. Form wordt slecht. Heb moeite met 'chest up' en merkte vorige keer dat ik af en toe als een good morning eindig.
• Deadlift: 105kg. Grip trekt het niet meer. Tijd voor alternate grip.
• Overhead press: pas door mijn 45kg plateau heen gebroken, maar vorige training op hetzelfde gewicht al in de eerste set failure?
• Chin-ups: gaat op zich wel, maar echt progressie is er niet. Grip trekt het ook hier nauwelijks.
• Dips: zieke pijn in m'n borstbeen. Kan mijn sets vaak nauwelijks afmaken.
De enige die nog vooruit gaat is de bench press, maar dat is op zich niet gek, omdat die nog gigantisch achterloopt (72.5kg) ivm een schouderblessure eerder.
Weekje deloaden danmaar? Wordt denk ik ook tijd da tik een grip trainer ga kopen, want ik merk dat mijn handen en polsen eigenlijk vaak de beperkende factor zijn. Ik ben helaas gezegend met relatief kleine, zwakke handen.
Ik ben er eigenlijk net een week vanaf geweest in verband met het paasweekeinde (roadtrip gemaakt). Uit de gym blijven is dus eerlijk gezegd niet echt een optie waar ik om sta te springenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:26 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik zou een week helemaal van de gewichten afblijven. Volgens mij werkt dat vaak het beste, voornamelijk vanwege "psychische effecten. Een week weg van het trainen, even niet te veel letten op eten, daadwerkelijk een week uit de gym. Grote kans dat je daarna weer echt zin hebt om te knallen.
Ik wissel FB, 2-daagse en 3-daagse split schema's af en dat bevalt prima.quote:Op zondag 15 april 2012 17:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik doe nu ook fullbody.. meteen een hoger tempo van trainen![]()
Ja als je 3 dagen split oid doet is het vaak dat ze maandag borst doen.
Gaspari Myofusionquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Weissman het volgende:
Iemand nog tips qua whey ?
Ik heb nu enkel ervaring met Syntha-6. Wat aan de hoge kant qua carbs en vetten maar daar maak ik me geen zorgen over omdat ik 't vaak ook gebruik als meal-replacement.
Alle serieuze info is welkom. Dit is geen trollpost. Deze post heeft ook niks met crossfit te maken.
En nee, smaak doet er niet toe.
Ben ik het niet mee eens. Er zit zeker wel kwaliteitsverschil tussen de verschillende wheys: hoeveelheid en samenstelling van de eiwitten en aminozuurprofielen, verhouding snel en langzaam opneembare eiwitten etc.quote:Op maandag 16 april 2012 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je whey wil, imho is 'branded' whey zonde van je geld. Gewoon huismerk pakken.
=> replace gym.quote:Op maandag 16 april 2012 10:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees z'n post, hij heeft geen squatrek. [..]
Probeer het aan te voelen. Doe het eerste setje van een oefening lichter. Gaat dat erg goed dan flink verzwaren.quote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef obsama het volgende:
Sinds donderdag al ziek, nauwelijks gegeten en natuurlijk niet gesport. Baal hier enorm van
Is het verstandig om na een langdurige ziekte 70/80% te spelen of moet ik met een goede warming-up gewoon moeten kunnen knallen ?
quote:Op maandag 16 april 2012 15:29 schreef obsama het volgende:
Sinds donderdag al ziek, nauwelijks gegeten en natuurlijk niet gesport. Baal hier enorm van
Is het verstandig om na een langdurige ziekte 70/80% te spelen of moet ik met een goede warming-up gewoon moeten kunnen knallen ?
De bankrekening van Phil Heath staat mij ws. wel aan.quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef Jajong het volgende:
Agreed. Ben liever dik dan dat ik er uit zie als Phil Heath ofzo, maar dit zou ik niet erg vinden. Although met wat meer vet
+1quote:Op maandag 16 april 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon jezelf dwingen altijd je kont aan te spannen terwijl je loopt en staat, en altijd rechtop zitten etc. Heeft veel voor mij gedaan + gewoon trainen natuurlijk. Oh, en zo ben je ook een stukje groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |