oh, dat wist ik niet.....quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
in het zondagmiddagtempo, is dat moeilijker niet dan wel te doen
twitter:Sienekemusic twitterde op zondag 15-04-2012 om 12:48:40We gaan zo het vliegtuig in en dan eerst tussenvlucht op istanbul en dan door naar Turkije ☀ reageer retweet
quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef borisz het volgende:
twitter:Sienekemusic twitterde op zondag 15-04-2012 om 12:48:40We gaan zo het vliegtuig in en dan eerst tussenvlucht op istanbul en dan door naar Turkije ☀ reageer retweet
quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef borisz het volgende:
Wat een blamage voor het vrouwelijk geslacht...quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef borisz het volgende:
jouw aandachtsspanne kennende zou ik voor het laatste gaanquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef minthy het volgende:
Titanic kijken of PS Radio luisteren... Keuzes, keuzes
Titanicquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef minthy het volgende:
Titanic kijken of PS Radio luisteren... Keuzes, keuzes
Goed ingeschat, al doe ik nu geen van beide...quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jouw aandachtsspanne kennende zou ik voor het laatste gaan
idem dito! hooguit op de publieke omroep of canvas.quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
Ik kijk dus nooit films op tv. Alleen maar reclame
Reclames vind ik nog niet eens zo erg, plaspauze of even tijd om wat drinken te pakken.quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
Ik kijk dus nooit films op tv. Alleen maar reclame
egwaar? er is btw ook een heel gave alternatieve trailer:quote:
Whehe, die is een heel stuk minder zoetsappigquote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
egwaar? er is btw ook een heel gave alternatieve trailer:
Heb je het hard nodig.quote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
Ik had beter naar de sekstoys/tips van PSradio kunnen luisteren, had ik mogelijk meer aan gehad dan aan Titanic...
Ik blijf 't altijd weer kut vinden dat Fabrizio dood gaatquote:
Welke was dat ook alweer? Ik vind die ene jongen die in de 3e klasse zat met dat donkere haar mooiquote:Op zondag 15 april 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik blijf 't altijd weer kut vinden dat Fabrizio dood gaat
De Italiaan die samen met Jack op de Titanic ging. Werd gedood door zo'n omvallend rokend geval.quote:Op maandag 16 april 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer? Ik vind die ene jongen die in de 3e klasse zat met dat donkere haar mooi![]()
Of hebben we het over dezelfde?![]()
Ja, we hebben het over dezelfde!quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
De Italiaan die samen met Jack op de Titanic ging. Werd gedood door zo'n omvallend rokend geval.
Eens, kijk em nooooit weer!quote:
Ja vast.quote:
Troost je, er zijn ook vrouwen die DiCaprio niet bijster aantrekkelijk vinden, ook niet toen ze in de tweede klas zaten. *steekt vinger opquote:Op maandag 16 april 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja vast.
Ik heb nu soms nog nachtmerries van mijn MAVO tijd in de 2e klas toen heel het vrouwelijke deel van mijn klas over die DiCaprio kneus zat te cummenja het zit diep
En dan is het nog eens zo een shitfilm ook.
DiCaprio heb ik altijd een wijslip gevonden, daarop heb ik niet gecumdquote:Op maandag 16 april 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja vast.
Ik heb nu soms nog nachtmerries van mijn MAVO tijd in de 2e klas toen heel het vrouwelijke deel van mijn klas over die DiCaprio kneus zat te cummenja het zit diep
Dat heb jij vast gedaan toen jij de tieten zag van Kate Winsletquote:Op maandag 16 april 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja vast.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb jij vast gedaan toen jij de tieten zag van Kate Winslet
Ook nog wakker jochie?quote:
Ik denk dat ik em inmiddels wel vaak genoeg gezien heb, hier en daar kon ik zelfs zinnen mee lullenquote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Cindy?
Ga jij deze blockbuster!!!!!1!!!!11111 nog ooit weer eens kijken?
nee hoorquote:
Lijkt het wel op! Ik zit hier nog even wat tv te kijken, is alleen geen klap opquote:
Ik zat te lezen maar nog lang geen slaapquote:Op maandag 16 april 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt het wel op! Ik zit hier nog even wat tv te kijken, is alleen geen klap op
Jij bent dan ook de ultieme nachtbrakerquote:
Hier ook niet, iets te veel uitgeslapen dit weekendquote:Op maandag 16 april 2012 00:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zat te lezen maar nog lang geen slaap
Zekers.quote:Op maandag 16 april 2012 00:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de ultieme nachtbraker
Hetzelfde, meestal kan ik op zondagavond niet slapen, de rest van de week super behalve zondagnachtquote:Op maandag 16 april 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook niet, iets te veel uitgeslapen dit weekend
Ik slaap al weken kut, een vrij weekend gebruik ik om bij te tankenquote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Hetzelfde, meestal kan ik op zondagavond niet slapen, de rest van de week super behalve zondagnacht
Je wilt niet weten tot hoe laat ik heb geslapen vandaagquote:Op maandag 16 april 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook niet, iets te veel uitgeslapen dit weekend
You winquote:Op maandag 16 april 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je wilt niet weten tot hoe laat ik heb geslapen vandaagAan de andere kant: ik lag er pas om half10 vanochtend in.
Wut? dat is mij sinds 2002 na een schoolreisje naar Berlijn niet meer gebeurtquote:Op maandag 16 april 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je wilt niet weten tot hoe laat ik heb geslapen vandaagAan de andere kant: ik lag er pas om half10 vanochtend in.
Als straks de zomer komt dan komt mijn insomnia ook weer terugquote:Op maandag 16 april 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik slaap al weken kut, een vrij weekend gebruik ik om bij te tanken
Dit gebeurt me ook niet heel regelmatig hoorquote:Op maandag 16 april 2012 01:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Wut? dat is mij sinds 2002 na een schoolreisje naar Berlijn niet meer gebeurt
Moet kunnen.quote:Op maandag 16 april 2012 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit gebeurt me ook niet heel regelmatig hoorMaar na het stappen hadden buuf en ik 'even' een goed gesprek.
Insomnia is toch dat je plotseling wakker wordt snachts en niet meer kan slapen?quote:Op maandag 16 april 2012 01:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Als straks de zomer komt dan komt mijn insomnia ook weer terugDan slaap ik elke nacht kut.
Of dat je op het werk wakker wordt van Dora op de tv, ook gekquote:Op maandag 16 april 2012 01:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Insomnia is toch dat je plotseling wakker wordt snachts en niet meer kan slapen?
Nog nooit gehad gelukkig, wel eens dat ik wakker word omdat licht of radio nog aan is
Nee betekent dat je niet of bijna niet slaapt snachts, en dat heb ik zomers vaak dat ik gewoon nachten wakker lig. Terwijl ik in de winter dubbel op slaap,quote:Op maandag 16 april 2012 01:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Insomnia is toch dat je plotseling wakker wordt snachts en niet meer kan slapen?
Nog nooit gehad gelukkig, wel eens dat ik wakker word omdat licht of radio nog aan is
Gewoon slapeloosheid. Of dat nou niet in slaap kunnen vallen is of niet kunnen doorslapen/steeds wakker worden, maakt niet zoveel uit. Ik ben zelf een verschrikkelijk slechte inslaper met een heel gevoelig ritme (damn it, ik had vanochtend beter wakker kunnen blijvenquote:Op maandag 16 april 2012 01:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier het hele jaar door bij vlagen last van, piekerkontquote:Op maandag 16 april 2012 01:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee betekent dat je niet of bijna niet slaapt snachts, en dat heb ik zomers vaak dat ik gewoon nachten wakker lig. Terwijl ik in de winter dubbel op slaap,
quote:Op maandag 16 april 2012 01:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee betekent dat je niet of bijna niet slaapt snachts, en dat heb ik zomers vaak dat ik gewoon nachten wakker lig. Terwijl ik in de winter dubbel op slaap,
Oh, oke. Gelukkig geen last vanquote:Op maandag 16 april 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon slapeloosheid. Of dat nou niet in slaap kunnen vallen is of niet kunnen doorslapen/steeds wakker worden, maakt niet zoveel uit. Ik ben zelf een verschrikkelijk slechte inslaper met een heel gevoelig ritme (damn it, ik had vanochtend beter wakker kunnen blijven)
Ja piekeren heb ik ook wel eens last van maar gelukkig niet te vaak.quote:Op maandag 16 april 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier het hele jaar door bij vlagen last van, piekerkont
Stress/spanning inderdaad en ik heb ook gewoon geen discipline. Nergens echt in, trouwensquote:Op maandag 16 april 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier het hele jaar door bij vlagen last van, piekerkont
Oh, hier hetzelfde drama. Angst ook, lag eergisteren een nacht wakker van lawaai, was net of er iemand op de slaapkamer naast mij aan het rommelen was... Stomme katquote:Op maandag 16 april 2012 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stress/spanning inderdaad en ik heb ook gewoon geen discipline. Nergens echt in, trouwens
Trustenquote:Op maandag 16 april 2012 01:19 schreef themauster het volgende:
Ik ga weer eens een slaap poging doen, tot gauw
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 01:19 schreef themauster het volgende:
Trustenquote:Op maandag 16 april 2012 01:19 schreef themauster het volgende:
Verdommequote:Op maandag 16 april 2012 08:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee man, je hebt de fok stok in Schiedam gemist
Altijd alert blijven jonguh!!quote:Op maandag 16 april 2012 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme
Zit je ff niet op Fok!, krijg je dit
Geen probleem toch.quote:Op maandag 16 april 2012 09:19 schreef minthy het volgende:
![]()
Whehe, ik kan de badkamer niet in om me aan te kleden, staat iemand iets aan de gevel te renoveren...![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er ook zo over denkt, ja...
Dus, wat let jequote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er ook zo over denkt, ja...
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 16 april 2012 09:19 schreef minthy het volgende:
![]()
Whehe, ik kan de badkamer niet in om me aan te kleden, staat iemand iets aan de gevel te renoveren...![]()
Euh... Van alles?!quote:
Van de gevel? Ik kan er straks wel even een op Twitter gooien!quote:
Jouw gevel?quote:Op maandag 16 april 2012 09:29 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Van de gevel? Ik kan er straks wel even een op Twitter gooien!
Mag ook de achtergevel zijnquote:
Doe mij maar de voorgevelquote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ook de achtergevel zijn
* SilentChaos is een billenman
Zucht...quote:
En is het nog gelukt? Of ben je gespot?quote:Op maandag 16 april 2012 09:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zucht...
*zaagt zichzelf door midden en geeft ieders de helft*
quote:Op maandag 16 april 2012 10:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tieft nou es een heel eind op met Domien Verschuuren![]()
. Na 8235 keer.
Tieft nou es een heel eind op met I Follow Rivers![]()
. Na 8235 keer.
Tieft nou es een heel eind op met I Follow Rivers![]()
. Na 8235 keer.
Meneer had een half uurtje pauze!quote:Op maandag 16 april 2012 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En is het nog gelukt? Of ben je gespot?
hahaha ja wat denk je dat ze doen in de pauzequote:
Zo, fixedquote:Op maandag 16 april 2012 13:19 schreef Sersjee het volgende:
Per definitie Lunchbox 1, want The Beatles Lemon Tree in 2. Daar doet zelfs Little Steven niets aan.
Wil ik het weten??quote:Op maandag 16 april 2012 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
hahaha ja wat denk je dat ze doen in de pauze
Jij bent allang begluurd hoor door zequote:
Jammer joh!!quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent allang begluurd hoor door ze
Bazenbaan!
En ik zit hier op kantoor
Ach, ik je foto van je voorgevel in ieder geval goed ontvangenquote:
Hihiquote:Op maandag 16 april 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, ik je foto van je voorgevel in ieder geval goed ontvangen
ik ga weer even verder met boven de wc hangen.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga weer even verder met boven de wc hangen.
quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef Againzender het volgende:
ik ga weer even verder met boven de wc hangen.
Waarom kotsen jullie dan in dit topic?quote:
Rabbering met Krystlquote:Op maandag 16 april 2012 16:15 schreef rubbereend het volgende:
shit ff gemist wie het nou met wie doet
Krystel is dus al in het glazen huis geweest dit jaarquote:Op maandag 16 april 2012 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rabbering, de enige met een glazen condoom.
quote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Krystel is dus al in het glazen huis geweest dit jaar
quote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef alors het volgende:
In een halfuur al epischer dan Effe Ekdom en Rabradio bij elkaar
Gerard Ekdom dissenquote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
achja daar is natuurlijk ook niet zoveel voor nodig
ach, was toch een beetje Rabradio ditquote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef alors het volgende:
In een halfuur al epischer dan Effe Ekdom en Rabradio bij elkaar
Gerard doordeweeks is gewoon saai, elke dag hetzelfde trucje, dezelfde woordgrapjes, en heel matige muziekquote:
Idd.quote:Op maandag 16 april 2012 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
achja daar is natuurlijk ook niet zoveel voor nodig
Niet mee eensquote:Op maandag 16 april 2012 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Gerard doordeweeks is gewoon saai, elke dag hetzelfde trucje, dezelfde woordgrapjes, en heel matige muziek
quote:Op maandag 16 april 2012 16:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan luister je nog niet zo lang zeker?
quote:Op maandag 16 april 2012 17:07 schreef Piles het volgende:
Die 5 uur jingle voor de ambtenaren kunnen ze beter vóór het nieuws draaien, dan staan de meeste al met hun jas aan
puike gevel hoor!quote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee jonguh, die past heul niet op de foto
Dan plaats je 3 foto'squote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee jonguh, die past heul niet op de foto
linkerborst, middenborst, rechterborst?quote:
SPOILER: CD1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CD2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CD3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Zeg pest ons Noesje eens niet zo jij schavuitquote:Op maandag 16 april 2012 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
linkerborst, middenborst, rechterborst?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Verschrikkelijk nummer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Offtopic en heel suf, maar ik moet hier wel om lachentwitter:KPN twitterde op maandag 16-04-2012 om 13:00:01Deel van klanten KPN en Hi mogelijk last van haperend mobiel internet. Onze excuses voor ongemak. Wij werken aan de oplossing. reageer retweet
twitter:IngeLuttmer twitterde op maandag 16-04-2012 om 13:03:23@KPN ik heb wifi internet via ziggo en die valt ook af en toe weg???? reageer retweet
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
Offtopic en heel suf, maar ik moet hier wel om lachentwitter:KPN twitterde op maandag 16-04-2012 om 13:00:01Deel van klanten KPN en Hi mogelijk last van haperend mobiel internet. Onze excuses voor ongemak. Wij werken aan de oplossing. reageer retweet
twitter:IngeLuttmer twitterde op maandag 16-04-2012 om 13:03:23@KPN ik heb wifi internet via ziggo en die valt ook af en toe weg???? reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
jij begint! doerak!quote:Op maandag 16 april 2012 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg pest ons Noesje eens niet zo jij schavuitAnd if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
x 5486
And if you think that I've been loosing my way
vrouwenquote:Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
Je kan beter kippen houden
![]()
![]()
Wat is deze word ik op Twotter in eens gefollowed door @Zoekcomphulp
Deze nerd is beledigd. Block + Spam report![]()
Zocht 'ie niet gewoon mensen die hem konden helpen met computerproblemen ipv andersom?quote:Op maandag 16 april 2012 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is deze word ik op Twotter in eens gefollowed door @Zoekcomphulp
Deze nerd is beledigd. Block + Spam report![]()
Je hebt jezelf een opdracht door de neus geboord...![]()
![]()
Ik werk al fulltime dus daar zou ik sowieso geen trek in hebben
Tevens zijn mijn tweets van zo een infantiel nivo dat ik dat betwijfel Floris
Daar heb ik maar één reactie op:quote:Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
Zelfde soort mensen lift vast ook regelmatig mee op het onbeveiligde wifi-netwerk van de buren... en gaat dan klagen bij de provider als het opeens niet meer werkt omdat de buren verhuisd zijn of het eindelijk beveiligd hebben.![]()
![]()
En dat noem je dan een tip...quote:#regen #druptwitter:NLRolf twitterde op maandag 16-04-2012 om 20:08:02Hallon @IngeLuttmer je moet die ene knopjen even indrukken dan meld ziggo zich opnieuw aan bij 3G gr gr succes reageer retweet
![]()
Ja, lekker middag...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Iemand hier al de nieuwe BBQ Box van Gerard al gehoord?
http://open.spotify.com/u(...)TqyNzqQYd4DfAHSy3DHY
Klopt niet 100% qua artiest - nummer.![]()
Nee.quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef Qunix het volgende:
Klopt niet 100% qua artiest - nummer.
Jij?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Toch opvallend van een aantal nummers op die lijst dat die blijkbaar nog niet op eerder BBQ-boxen hebben gestaan, zitten een aantal behoorlijke clichés tussen... of wellicht dat 'ie ze expres heeft gespaard om ze te kunnen spreiden.quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef Qunix het volgende:
Klopt niet 100% qua artiest - nummer.
* Sirolf komt ondertussen Jingo Jango van Bert Kaempfert tegen... iets met een bril.![]()
![]()
Wat mij opviel is de hoeveelheid 80's.quote:Op maandag 16 april 2012 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch opvallend van een aantal nummers op die lijst dat die blijkbaar nog niet op eerder BBQ-boxen hebben gestaan, zitten een aantal behoorlijke clichés tussen... of wellicht dat 'ie ze expres heeft gespaard om ze te kunnen spreiden.
* Sirolf komt ondertussen Jingo Jango van Bert Kaempfert tegen... iets met een bril.![]()
Gooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Joniquote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef Qunix het volgende:
Klopt niet 100% qua artiest - nummer.![]()
![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
En terecht! Nu komt uit de playlist voorbij: Inner Circle - Sweatquote:Looking in your big brown eyes!!
Is dat die met die plofkip?quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Die mmmmmmjamjamjamjammie-reclame van Wakker Dier![]()
![]()
Echt, ga dood.
Die komt me al een paar dagen de neus uit
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Ja die hoorde tijdens Met Michiel vanavond voor t eerstquote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Echt, ga dood.![]()
![]()
En is dat trouwens het nieuwe swaffelen? plofkip?? voordat het gisteren op t journaal was had ik er werkelijk nog nooit van gehoord![]()
Ter compensatie en vermaakquote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Echt, ga dood.
![]()
![]()
Frans
quote:kunnen ze die reclame niet laten ploffen?
quote:![]()
![]()
Die is dan wel weer geniaal
Nou, inderdaad!quote:Op maandag 16 april 2012 23:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]kunnen ze die reclame niet laten ploffen?
Ik zie ook een kamikazekip voor me... *toktoktok* *plof*
Tante minthy!! O+
EW met de RR was dus geniaal blijkbaar (niet geluisterd)![]()
Hele tijd dubbel gelegen, vooral om de laatste minuten, met het RR-fragment bij Stenders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een meisje!quote:
Vet veel zin in ook, lijkt me zo tof!!
Tante minthy!! O+
Ik heb ooit eens een remake van die tekenscene gezien, was een hele stomme tekening... Kan em alleen niet weer vindenquote:
Tante minthy!! O+
bye bye man bye byequote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
oe, dat album heb ik nu op mijn mp3speler staan. vetste nummer vind ik Crush on You, hoewel dat nummer eigenlijk totaal niet representatief is voor de rest van de plaatquote:
Ik ken verder niet veel van ze, maar wat ik ken vind ik dikke prima!quote:Op maandag 16 april 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, dat album heb ik nu op mijn mp3speler staan. vetste nummer vind ik Crush on You, hoewel dat nummer eigenlijk totaal niet representatief is voor de rest van de plaat
Tante minthy!! O+
quote:Op maandag 16 april 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken verder niet veel van ze, maar wat ik ken vind ik dikke prima!And if you think that I've been loosing my way
Guilt is dan wel weer een geniale trackquote:Op maandag 16 april 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, dat album heb ik nu op mijn mp3speler staan. vetste nummer vind ik Crush on You, hoewel dat nummer eigenlijk totaal niet representatief is voor de rest van de plaat
Nu heb ik de rest van de tijd dat ik wakker ben Nick Carter in m'n hoofd!quote:
Tante minthy!! O+
ehm...Aaron....quote:Op maandag 16 april 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu heb ik de rest van de tijd dat ik wakker ben Nick Carter in m'n hoofd!oh, ik vind absoluut het hele album lekker, maar Crush sloeg echt alles. eerst dacht ik: WTF??? maar na 2x viel het kwartje en vind ik het een heerlijk nummerquote:Op maandag 16 april 2012 23:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Guilt is dan wel weer een geniale track
Nick is leuker!quote:Op maandag 16 april 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...Aaron....
[..]
oh, ik vind absoluut het hele album lekker, maar Crush sloeg echt alles. eerst dacht ik: WTF??? maar na 2x viel het kwartje en vind ik het een heerlijk nummer![]()
Denk ik, zou het eigenlijk niet weten![]()
Tante minthy!! O+
ik moet naar bed
slaap lekker en tot ooit
Slaap lekker!quote:Op maandag 16 april 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet naar bed
slaap lekker en tot ooit
Tante minthy!! O+
Wolfjes uitschelden, ik ga er een nieuwe hobby van maken!
Tante minthy!! O+
Bertdat gesprek over die shemale
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
goedemorgen
twitter:_AlanGarner_ twitterde op maandag 16-04-2012 om 04:00:11Name your iPod 'Titanic', plug it into the computer, "Titanic is syncing", press cancel, feel like a hero. reageer retweet
![]()
![]()
.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...![]()
Only Seven Left
Satisfaction is the death of desire...![]()
Muziekenquete aan het invullen, als je al die 40 fragmenten, dan hoor je te goed dat al die hophip platen zo erg op elkaar lijken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Satisfaction is the death of desire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |