oh, dat wist ik niet.....quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
in het zondagmiddagtempo, is dat moeilijker niet dan wel te doen
twitter:Sienekemusic twitterde op zondag 15-04-2012 om 12:48:40We gaan zo het vliegtuig in en dan eerst tussenvlucht op istanbul en dan door naar Turkije ☀ reageer retweet
quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef borisz het volgende:
twitter:Sienekemusic twitterde op zondag 15-04-2012 om 12:48:40We gaan zo het vliegtuig in en dan eerst tussenvlucht op istanbul en dan door naar Turkije ☀ reageer retweet
quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef borisz het volgende:
Wat een blamage voor het vrouwelijk geslacht...quote:Op zondag 15 april 2012 16:22 schreef borisz het volgende:
jouw aandachtsspanne kennende zou ik voor het laatste gaanquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef minthy het volgende:
Titanic kijken of PS Radio luisteren... Keuzes, keuzes
Titanicquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef minthy het volgende:
Titanic kijken of PS Radio luisteren... Keuzes, keuzes
Goed ingeschat, al doe ik nu geen van beide...quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jouw aandachtsspanne kennende zou ik voor het laatste gaan
idem dito! hooguit op de publieke omroep of canvas.quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
Ik kijk dus nooit films op tv. Alleen maar reclame
Reclames vind ik nog niet eens zo erg, plaspauze of even tijd om wat drinken te pakken.quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
Ik kijk dus nooit films op tv. Alleen maar reclame
egwaar? er is btw ook een heel gave alternatieve trailer:quote:
Whehe, die is een heel stuk minder zoetsappigquote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
egwaar? er is btw ook een heel gave alternatieve trailer:
Heb je het hard nodig.quote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
Ik had beter naar de sekstoys/tips van PSradio kunnen luisteren, had ik mogelijk meer aan gehad dan aan Titanic...
Ik blijf 't altijd weer kut vinden dat Fabrizio dood gaatquote:
Welke was dat ook alweer? Ik vind die ene jongen die in de 3e klasse zat met dat donkere haar mooiquote:Op zondag 15 april 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik blijf 't altijd weer kut vinden dat Fabrizio dood gaat
De Italiaan die samen met Jack op de Titanic ging. Werd gedood door zo'n omvallend rokend geval.quote:Op maandag 16 april 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer? Ik vind die ene jongen die in de 3e klasse zat met dat donkere haar mooi![]()
Of hebben we het over dezelfde?![]()
Ja, we hebben het over dezelfde!quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
De Italiaan die samen met Jack op de Titanic ging. Werd gedood door zo'n omvallend rokend geval.
Eens, kijk em nooooit weer!quote:
Ja vast.quote:
Troost je, er zijn ook vrouwen die DiCaprio niet bijster aantrekkelijk vinden, ook niet toen ze in de tweede klas zaten. *steekt vinger opquote:Op maandag 16 april 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja vast.
Ik heb nu soms nog nachtmerries van mijn MAVO tijd in de 2e klas toen heel het vrouwelijke deel van mijn klas over die DiCaprio kneus zat te cummenja het zit diep
En dan is het nog eens zo een shitfilm ook.
DiCaprio heb ik altijd een wijslip gevonden, daarop heb ik niet gecumdquote:Op maandag 16 april 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja vast.
Ik heb nu soms nog nachtmerries van mijn MAVO tijd in de 2e klas toen heel het vrouwelijke deel van mijn klas over die DiCaprio kneus zat te cummenja het zit diep
Dat heb jij vast gedaan toen jij de tieten zag van Kate Winsletquote:Op maandag 16 april 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja vast.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat heb jij vast gedaan toen jij de tieten zag van Kate Winslet
Ook nog wakker jochie?quote:
Ik denk dat ik em inmiddels wel vaak genoeg gezien heb, hier en daar kon ik zelfs zinnen mee lullenquote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Maar Cindy?
Ga jij deze blockbuster!!!!!1!!!!11111 nog ooit weer eens kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |