SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de gupdate van AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geef me meer kusjes dan, dan wordt het meer![]()
![]()
![]()
quote:Goed spul he? Ik wil er niet te veel aan wennen, maar ik zou het wel wat vaker moeten gebruiken.
![]()
Je schiet er geen kroppen sla mee af nee!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dat net zoiets als slabuksen ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geef me meer kusjes dan, dan wordt het meer![]()
![]()
op je pener![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hoezo? Je hebt er niet veel aan behalve kalmer worden op het moment... Weinig gebruiken is juist heel goed en het is verslavend. Er is zelfs een hele illegale handel in.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]Goed spul he? Ik wil er niet te veel aan wennen, maar ik zou het wel wat vaker moeten gebruiken.
:')![]()
I know, maar ik blijf soms dagenlang in een zeer gespannen bui hangen. Met een tabletje doorbreek ik dat, maar ik denk er gewoon nooit aan om dat te doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt er niet veel aan behalve kalmer worden op het moment... Weinig gebruiken is juist heel goed en het is verslavend. Er is zelfs een hele illegale handel in.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik gebruik het als noodmiddel, als er een paniekaanvalquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar ik blijf soms dagenlang in een zeer gespannen bui hangen. Met een tabletje doorbreek ik dat, maar ik denk er gewoon nooit aan om dat te doen.
Soms ook wel placebo, want ik voel me al rustiger op het moment dat ik hem inneem, terwijl het nog niet eens werkt...
Neuh bij mij duurt het wel ff voor het werkt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik gebruik het als noodmiddel, als er een paniekaanval
Soms ook wel placebo, want ik voel me al rustiger op het moment dat ik hem inneem, terwijl het nog niet eens werkt...![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja maar ik bedoel, het is ook mentaal, als ik er een pak geeft het me weer een stukje controlequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh bij mij duurt het wel ff voor het werkt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, het is ook mentaal, als ik er een pak geeft het me weer een stukje controleDa's beter!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Mwa ik werk er nu juist aan om minder controlfreak te zijnquote:
Controlfreak is een juist Nederlands woord kennelijk
Same here. Loslaten, loslaten!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwa ik werk er nu juist aan om minder controlfreak te zijn![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja, maar MOETEN loslaten is dan weer een onmogelijke taakquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, maar MOETEN loslaten is dan weer een onmogelijke taakEINDELIJK iemand die het snapt, uit ervaring!!!!
sinterklaaskapoentje
![]()
Medicijn wat direct wat spanning uit je lichaam doet verdwijnen. Bijvoorbeeld bij een angstaanvalquote:
Zijn wel mensen die het als drugs gebruiken, 5 pillen in 1x dan
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Dan moet je eerst bij een psychiater zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en waar haal ik die dingen
wil natuurlijk wel bijblijven op school.
Dokters geven ze ook bij slaapproblemen volgens mij.:')![]()
Mja zo sprak ik een keer iemand die elke ochtend standaard 150 mg slikte!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Medicijn wat direct wat spanning uit je lichaam doet verdwijnen. Bijvoorbeeld bij een angstaanval
Zijn wel mensen die het als drugs gebruiken, 5 pillen in 1x dan![]()
![]()
Ik doe af en toe een paar gram, geeft je een fijne boostquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja zo sprak ik een keer iemand die elke ochtend standaard 150 mg slikte!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dude dan kan je niet lopen hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja zo sprak ik een keer iemand die elke ochtend standaard 150 mg slikte!
Een pilletje is 10 mgWat de fuck
Toen ik in het herstellingsoord zat en zei dat ik slaapproblemen had en beter sliep met die dingen, zeiden ze dat het daar absoluut niet voor bedoeld was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan moet je eerst bij een psychiater zijn.
Dokters geven ze ook bij slaapproblemen volgens mij.![]()
U serious?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe af en toe een paar gram, geeft je een fijne boost![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Nou een vriend van me heeft ze.. Maar die heeft verder ook veel stress enzo, dus misschien dat het daar mee te maken heeft ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik in het herstellingsoord zat en zei dat ik slaapproblemen had en beter sliep met die dingen, zeiden ze dat het daar absoluut niet voor bedoeld was.:')![]()
Net als met drugsverslaving heb je met dit spul langzaam maar zeker steeds meer nodig vanwege gewenning en sommige artsen zijn zo dom om ook steeds hogere doseringen voor te schrijven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude dan kan je niet lopen hoor
Een pilletje is 10 mgWat de fuck
![]()
Mja in zo'n tabletje zit geloof ik nog geen promille van wat je hersenen zelf aanmaken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef ACT-F het volgende:
Ik raad dit soort spul af voor slaapproblemen. Melatonine is het enige wat ik zou nemen en zelfs dat heb ik maar even gedaan.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Melatonine maakt alleen dat slaapstofje aan, als je niet kan slapen komt het meestal door spanning en onrust.. Die wordt niet aangepakt door melatoninequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef ACT-F het volgende:
Ik raad dit soort spul af voor slaapproblemen. Melatonine is het enige wat ik zou nemen en zelfs dat heb ik maar even gedaan.
Maar oxazepam werkt heel erg lang, dan ben je nog suf als je wakker wordt:')![]()
Fuck, echt wel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Melatonine maakt alleen dat slaapstofje aan, als je niet kan slapen komt het meestal door spanning en onrust.. Die wordt niet aangepakt door melatonine
Maar oxazepam werkt heel erg lang, dan ben je nog suf als je wakker wordt
Ik merk soms zelfs dagen later nog het effect ervan!sinterklaaskapoentje
![]()
Je hebt ook mensen die gewoon 40 pillen gebruiken op een dagquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als met drugsverslaving heb je met dit spul langzaam maar zeker steeds meer nodig vanwege gewenning en sommige artsen zijn zo dom om ook steeds hogere doseringen voor te schrijven.
Het spul van de drogist moet je ook niet hebben, die zijn maar 0,1 mg. Bij je huisarts kun je 5mg tabletten krijgenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja in zo'n tabletje zit geloof ik nog geen promille van wat je hersenen zelf aanmaken.![]()
![]()
Tja idd, ongelooflijk...quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die gewoon 40 pillen gebruiken op een dagsinterklaaskapoentje
![]()
Ja die 'goede nachtrust' dingen van de apotheek werken voor geen flikker inderdaad. Dan heb je ook nog 'extra sterk'. 0.2 mgquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het spul van de drogist moet je ook niet hebben, die zijn maar 0,1 mg. Bij je huisarts kun je 5mg tabletten krijgen
Staan ook lang niet alle huisartsen snel mee klaar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het spul van de drogist moet je ook niet hebben, die zijn maar 0,1 mg. Bij je huisarts kun je 5mg tabletten krijgen![]()
Laatst hoorde ik iemand die in de psychiatrie of zo gewerkt heeft dat ze die dingen soms als placebo gaven. Werkte prima!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die 'goede nachtrust' dingen van de apotheek werken voor geen flikker inderdaad. Dan heb je ook nog 'extra sterk'. 0.2 mg![]()
![]()
Klopt, maar ik wilde het gewoon proberenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Staan ook lang niet alle huisartsen snel mee klaar.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
We hebben het over medicijnen, niet over drugsquote:
Snoepjesquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pssst Pssst... pilletjes kopen ??![]()
![]()
https://twitter.com/#!/TitanicRealTime <- live verslag van de opvarenden van de TitanicBest wel tof. Over 7 minuten is het exact 100 jaar geleden dat de Titanic een ijsberg raakte
![]()
Dus over 7 minuten wordt dat dunnetjes overgedaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef Tchock het volgende:
https://twitter.com/#!/TitanicRealTime <- live verslag van de opvarenden van de TitanicBest wel tof. Over 7 minuten is het exact 100 jaar geleden dat de Titanic een ijsberg raakte
![]()
![]()
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus over 7 minuten wordt dat dunnetjes overgedaan?![]()
![]()
Dat tot de 3e machtquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je slaapproblemen?
You sound reasonable...Time to up my medication.sinterklaaskapoentje
![]()
Hmm das klote ja, en frustrerend. Nog noit naar huisarts geweest?quote::')![]()
Nope, heeft 10 jaar geduurd voor ik naar de huisarts ging voor 2 lipomenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hmm das klote ja, en frustrerend. Nog noit naar huisarts geweest?(
verknobbeltjes, maar ook te zien als gezwellen)You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Mijn muzieksmaak is helemaal kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effectief gesloopt, nu ik Harddance kan waarderenJaaa, dansen! dansen!sinterklaaskapoentje
![]()
Waarom onderneem je dan zo weinigquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nope, heeft 10 jaar geduurd voor ik naar de huisarts ging voor 2 lipomen(
verknobbeltjes, maar ook te zien als gezwellen)
Dokters zijn ENG!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom onderneem je dan zo weinig
En ik voel me een hypochonder zodra ik naar een dokter ga
You sound reasonable...Time to up my medication.sinterklaaskapoentje
![]()
Nou juist een antihypochonder aangezien je nooit gaat ook al heb je wel klachtenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dokters zijn ENG!
En ik voel me een hypochonder zodra ik naar een dokter ga
Mensen in het algemeen zijn engquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dokters zijn ENG!
En ik voel me een hypochonder zodra ik naar een dokter ga![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat is er eigenlijk gebeurt met stiffler1987, die zie ik nooit meer:')![]()
Ik was toen 18 of 19quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze zijn gestopt toen ik 6/7 was![]()
![]()
Dat is wat ik ben, maar niet hoe ik me voelquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou juist een antihypochonder aangezien je nooit gaat ook al heb je wel klachten
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)QsAQ&biw=987&bih=625
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee...quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met stiffler1987, die zie ik nooit meerMisschien heeft hij een irl leven gekregen...
Hoe eng ook.
![]()
![]()
in real life?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee...Misschien heeft hij een irl leven gekregen...
Hoe eng ook.
![]()
Hij werkt, dus komt nu buiten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met stiffler1987, die zie ik nooit meer![]()
Jij zou minderen verdikkeme!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja lekker he! Glaasje er bij enzo! Hoestie daar?
Ja lekker hier hoor.![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hij heeft wel nieuw werk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee...Misschien heeft hij een irl leven gekregen...
Hoe eng ook.
de eerste die hem goed Heeft krijgt een digitaal kusje
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2012 23:46:49 ]![]()
De fles is zojuist leeg gegaan en ik heb verder niks meer in huis!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij zou minderen verdikkeme!
Ja lekker hier hoor.![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dus wel een hypochonderquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is wat ik ben, maar niet hoe ik me voel
Mijn vader had daar last van vroeger, angst om ziek te worden en kanker te krijgen enzo. Maar die is er bovenop gekomen
Toen hij net nieuw werk had kwam hij hier nog wel....quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft wel nieuw werk.Wij zijn niet goed genoeg meer voor hem...
![]()
![]()
Doe je toch iets goed of fout.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
De fles is zojuist leeg gegaan en ik heb verder niks meer in huis!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Oh ik dacht ook al Iron Maiden... Maar de stem lijkt toch iets anders:')sinterklaaskapoentje
![]()
van hun 2010 albumquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ik dacht ook al Iron Maiden... Maar de stem lijkt toch iets anders
en die gozer wordt er ook niet jonger op![]()
![]()
AKA nachtbaggerquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
20 gabbers op een boot mijn kwaliteitstopic van vanavondsinterklaaskapoentje
![]()
Waar zijn de uithalen ±)quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van hun 2010 album
en die gozer wordt er ook niet jonger op:')sinterklaaskapoentje
![]()
Kut, 3x verkeerde pincode gedaan op m;n telefoon, heb met mijn suffe kop 3x mijn pincode van de bank ingevoerdNu de puk-code terugvinden
Morgen de Graafschap even laten zien dat ze niet zo super zijn en je hebt de schaal bijna in de pocketquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
Oh trouwens :
[ afbeelding ]
Twente en AZ weer punten laten liggen vanavond.![]()
![]()
Nee, Piermario Morosini. Italiaans Serie A-speler die vandaag op 25-jarige leeftijd overleed na een hartaanval op het veldquote:![]()
![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Morgen de Graafschap even laten zien dat ze niet zo super zijn en je hebt de schaal bijna in de pocketIk ben fan van Ajax, ik spreek niet in we of zij
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Vandaag? Er staat me ook iets bij dat dat eerder is gebeurt, wat is de oorzaak van zo'n plotselinge hartaanval?!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, Piermario Morosini. Italiaans Serie A-speler die vandaag op 25-jarige leeftijd overleed na een hartaanval op het veld:')![]()
Nee, twee weken geleden gebeurde het met een Engelse voetballer maar die heeft het overleefd (al is hij er nog slecht aan toe)quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vandaag? Er staat me ook iets bij dat dat eerder is gebeurt, wat is de oorzaak van zo'n plotselinge hartaanval?!![]()
![]()
iron maidenLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*sinterklaaskapoentje
![]()
Mijne van Limp Bizkitquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
mijn eerste bandshirt was van dit album/nummerOf KoRn
joah, ik leef nog wel. alleen heel weinig tijd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mn naam genoot meld zich ook weer eens!![]()
afgelopen paar weken 60+ uur gemaakt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Jow tukkerquote:
goed te passe?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
moet je het ook niet laten vallenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik vorige week ook en toen viel t heul slecht...![]()
![]()
Bikkel die je bent!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ik leef nog wel. alleen heel weinig tijd.
afgelopen paar weken 60+ uur gemaakt.Denk je ook nog aan jezelf?
![]()
![]()
wil ik mijn broertje niet aandoenquote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Noo doe nog een paar liedjes![]()
![]()
Ik herken het niet eens.quote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe de fok!politie dat kapotte hoofd in je UI niet verwijderd![]()
Waarom snapt de jeugd niet dat die PI die je nu gebruikt een sarcastische PI is?quote:Op zondag 15 april 2012 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je het ook niet laten vallen
Ik liet het ook niet vallen...![]()
![]()
ik wil nog wel eventjes draaienquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
ja mooi hequote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe de fok!politie dat kapotte hoofd in je UI niet verwijderd
pic komt van rotten.com
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
joah, ik doe m'n best. maargoed ik ga nog niet dood, dus niks aan de handquote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bikkel die je bent!Denk je ook nog aan jezelf?
hoe is het daar?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Een van de bekendste gore plaatjesquote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja mooi he
pic komt van rotten.com
Ik kan wel wat aan hoor
joah, wel goed. beetje moe.quote:
morgen weer voetballen en dan vroeg naar bed want ik moet er maandag weer voor 5 uur uit
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
gaat z'n gangetje, weekend gaat te snelquote:
daar ook alles ok?Same shit, different day
SC hopper present![]()
ach, ik kwam 'm toen tegen, en had zoiets van. laat ik die er eens bij tussen plaatsen. nog nooit van iemand commentaar gehad op ratel en jou na danquote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een van de bekendste gore plaatjes
Ik kan wel wat aan hoor
Dan is het goed.quote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ik doe m'n best. maargoed ik ga nog niet dood, dus niks aan de hand
hoe is het daar?
Hard voor weinig maar nooit...![]()
![]()
Weekend gaat te snel? Mijn weekend begint pas op zaterdag avond.quote:Op zondag 15 april 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat z'n gangetje, weekend gaat te snel
daar ook alles ok?
Edit :
Verder alles lekker hier![]()
![]()
Liniaal == geniaal.
Zijn T-shirt, zijn autode baas.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
dank jequote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
Liniaal == geniaal.
ik zit er trouwens inLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu niemand, maar rulerofdeath vaat er in
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
Liniaal == geniaal.
En hij is behulpzaam en kundig!
![]()
het moet toch niet gekker wordenquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
wat horen jullie?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Vandaar dat ik mijn vraagstelling anders geformuleerd heb. Het is wachten op de schunnige opmerkingenquote:![]()
![]()
dan is het goedquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
foeiquote:
Ja sorry maar met zo een opmerking vraag je er gewoon om.quote:Op zondag 15 april 2012 00:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mijn vraagstelling anders geformuleerd heb. Het is wachten op de schunnige opmerkingen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 00:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoor iemand wier naam rijmt op kabouter
crosskabouter
je mag mij wel met je aansprekenquote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Eh jij bent al tijden weg geweest. Het was veel bagger en eehm nog meer bagger soms. Dan ben je als vaste user niet meer standaard ingelogd.quote:Ik ben inm zelfs geen vaste user meer. Er zijn hier users die alles beter (denken te) weten dus ben ik en met mij veel meer users helaas onnodig.
![]()
![]()
Zou in zijn geval wel een erg kort stropdasje zijn!quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, zo met zijn stropdas voor z'n kruis! Die moet je precies boven je riem laten uitkomen!:')![]()
Owjah!quote:Op zondag 15 april 2012 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou in zijn geval wel een erg kort stropdasje zijn!![]()
![]()
bagger?quote:Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eh jij bent al tijden weg geweest. Het was veel bagger en eehm nog meer bagger soms. Dan ben je als vaste user niet meer standaard ingelogd.Ik ben inm zelfs geen vaste user meer. Er zijn hier users die alles beter (denken te) weten dus ben ik en met mij veel meer users helaas onnodig.
hmm. ik kom altijd nog wel in STA in ToF (Tukkers Op FOK!) mja, daar is het weinig veranderd.
voor de rest ben ik hier niet zo heel vaak omdat tijd tekort enzo
leeft fanta eigenlijk nog?
die zat toch altijd onmeunig aan de zuip toch?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
die zat toch altijd onmeunig aan de zuip toch?
Geloof me je mist er niets aan overdag hier.quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bagger?
hmm. ik kom altijd nog wel in STA in ToF (Tukkers Op FOK!) mja, daar is het weinig veranderd.
voor de rest ben ik hier niet zo heel vaak omdat tijd tekort enzoDie leeft nog maar komt mede om de zelfde rede hier niet meer.quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
die zat toch altijd onmeunig aan de zuip toch?![]()
Hele schandaal rondom geweest. Is weggegaan omdat hij zich hier niet begrepen voelde, en daarna heeft Stokstaart hier nog een rel geschopt rondom zijn vertrek, en die is inmiddels om andere redenen permanent gebanned.quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
die zat toch altijd onmeunig aan de zuip toch?![]()
hmm, dus dat van fanta is dus nog eventjes doorgegaan totdat fanta echt weg was en stokstaart gebanned?
nja, mensen komen en gaan zullen we maar zeggen..Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Wilde net vragen of Stokstaart nog wel eens komtquote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hele schandaal rondom geweest. Is weggegaan omdat hij zich hier niet begrepen voelde, en daarna heeft Stokstaart hier nog een rel geschopt rondom zijn vertrek, en die is inmiddels om andere redenen permanent gebanned.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kloptquote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, dus dat van fanta is dus nog eventjes doorgegaan totdat fanta echt weg was en stokstaart gebanned?
nja, mensen komen en gaan zullen we maar zeggen..
Ik ben nog nooit weggegaan
ik heb alleen af en toe pauzequote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben nog nooit weggegaan
waarvan?quote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Oh het was eigenlijk niet positief bedoeld hahaquote:. Samenvatting maken voor tentamen
Baby darling doll face honey![]()
MsMessy![]()
ow, dat is inderdaad niet positiefquote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh het was eigenlijk niet positief bedoeld haha. Samenvatting maken voor tentamen
Overigens moet je je niets aantrekken van azijnpissers, overdag is het hier ook goed vertoevenquote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
nja, mensen komen en gaan zullen we maar zeggen..![]()
![]()
Dan heeft deze pauze je pjin gedaan denk ik want er zijn nog maar weinig bekende posters over....quote:![]()
![]()
Dat zeg ik, goed spul die tentamens.quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh het was eigenlijk niet positief bedoeld haha. Samenvatting maken voor tentamen
![]()
scheelt dat ik altijd wel redelijk nuchter ben.quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overigens moet je je niets aantrekken van azijnpissers, overdag is het hier ook goed vertoevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt dat ik altijd wel redelijk nuchter ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben er niet meer. Gestikt in een bierdopje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mens, doe eens wat voorzichtiger met jezelf.quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er niet meer. Gestikt in een bierdopje.![]()
hmm, nja. ik zie het (hopelijk) binnenkort wel want ik weet niet of ik komende week nog hier te vinden benquote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heeft deze pauze je pjin gedaan denk ik want er zijn nog maar weinig bekende posters over....
Europequote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef ToT het volgende:
Oh en dit is de eerste band waarvan ik naar een concert ben gegaan!
jazekerquote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh Europe heeft ook andere nummers dan final countdown?
rock the night is ook wel een leukeLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er niet meer. Gestikt in een bierdopje.
en het was zo'n leuke meid die Samzz
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat meen je nietquote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh Europe heeft ook andere nummers dan final countdown?
En Steppenwolf dan?
![]()
![]()
Gecondoleerdquote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Samzz het volgende:
![]()
Als je hier komt is het nog steeds gezellie alleen is de oude kern die jij kent bijna geheel weg.quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, nja. ik zie het (hopelijk) binnenkort wel want ik weet niet of ik komende week nog hier te vinden ben![]()
![]()
tjah, jammer mja. Ik vind het af en toe leuk om te draaien. soms metal en nu zachte classics. en soms k3 enzo. en ik wil altijd nog een keer een piratenuurtje doenquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je hier komt is het nog steeds gezellie alleen is de oude kern die jij kent bijna geheel weg.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
tsja, da's Fok, users komen en gaanquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je hier komt is het nog steeds gezellie alleen is de oude kern die jij kent bijna geheel weg.
Al bij meerdere topics meegemaaktSame shit, different day
SC hopper present![]()
Mutsquote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Die ligt ergens naast een railsquote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja soms verdwijnen users ineens. Zoals socios![]()
![]()
Die is op de trein gestapt.quote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
laatste keer dat ik hem zag was 10 minuten in Amsterdam vorig jaar oktoberquote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja soms verdwijnen users ineens. Zoals socios
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Enkele reis gekocht zekerquote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
Ik heb socios wel eens in het echt gezien, blijkt een heel normale kerel. Op dat broodtrommeltje met treinen erop dna.:')![]()
Niks mis mee en blijven doen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, jammer mja. Ik vind het af en toe leuk om te draaien. soms metal en nu zachte classics. en soms k3 enzo. en ik wil altijd nog een keer een piratenuurtje doenIk wilde je alleen even waarschuwen dat t niet meer is wat t was. That's all.
![]()
![]()
ik ben blij dat er in ieder geval nog wat bekenden zijn die me een beetje kennenquote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks mis mee en blijven doen.Ik wilde je alleen even waarschuwen dat t niet meer is wat t was. That's all.
is idd een toffe gastquote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb socios wel eens in het echt gezien, blijkt een heel normale kerel. Op dat broodtrommeltje met treinen erop dna.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Beetje laat hequote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mens, doe eens wat voorzichtiger met jezelf..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klopt en dat weet ik ook. Tis alleen wat anders gegaan hier maar ik heb geen zin om daar nu op in te gaan. Ik ga zo slapen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, da's Fok, users komen en gaan
Al bij meerdere topics meegemaakt![]()
![]()
volgens mij waren er al een stel vertrokken toen ik binnen sloop vorig jaarquote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en dat weet ik ook. Tis alleen wat anders gegaan hier maar ik heb geen zin om daar nu op in te gaan. Ik ga zo slapen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan je alleen niet garanderen dat die er nog zijn als je weer zo een periode van afwezigheid hebt....quote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben blij dat er in ieder geval nog wat bekenden zijn die me een beetje kennen![]()
![]()
Afgelopen tijd ben je een paard, een hond, een allochtoon, een bierdopje en volgens mij ook de grond ongelukkig tegengekomenquote:![]()
![]()
Radio ten onder, FOK! stuk, we get itquote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan je alleen niet garanderen dat die er nog zijn als je weer zo een periode van afwezigheid hebt....![]()
Hee, de allochtoon was niet mijn schuld! En de grond ben ik niet tegengekomen, ik struikelde alleen maar ik lag niet op de grondquote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgelopen tijd ben je een paard, een hond, een allochtoon, een bierdopje en volgens mij ook de grond ongelukkig tegengekomen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb je je niet ook gesneden?quote:Op zondag 15 april 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, de allochtoon was niet mijn schuld! En de grond ben ik niet tegengekomen, ik struikelde alleen maar ik lag niet op de grond.
![]()
tjah, dat zie ik dan wel weerquote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan je alleen niet garanderen dat die er nog zijn als je weer zo een periode van afwezigheid hebt....Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Goed ik kan het toch niet laten om het te zeggen :quote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij waren er al een stel vertrokken toen ik binnen sloop vorig jaar
Binnen sluipen en gezellig mee posten is wat anders dan een topic domineren vanuit een puber oogpunt. Zo van wij zijn hier en wij weten alles.....![]()
Inb4 popcornquote:Op zondag 15 april 2012 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed ik kan het toch niet laten om het te zeggen :
Binnen sluipen en gezellig mee posten is wat anders dan een topic domineren vanuit een puber oogpunt. Zo van wij zijn hier en wij weten alles.....:')![]()
zometeen een grapje tussendoor
Doe eens lief over mijquote:Op zondag 15 april 2012 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed ik kan het toch niet laten om het te zeggen :
Binnen sluipen en gezellig mee posten is wat anders dan een topic domineren vanuit een puber oogpunt. Zo van wij zijn hier en wij weten alles......
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: