Dat zeg ik, goed spul die tentamens.quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh het was eigenlijk niet positief bedoeld haha. Samenvatting maken voor tentamen
scheelt dat ik altijd wel redelijk nuchter ben.quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overigens moet je je niets aantrekken van azijnpissers, overdag is het hier ook goed vertoeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt dat ik altijd wel redelijk nuchter ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mens, doe eens wat voorzichtiger met jezelf.quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er niet meer. Gestikt in een bierdopje.
hmm, nja. ik zie het (hopelijk) binnenkort wel want ik weet niet of ik komende week nog hier te vinden benquote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heeft deze pauze je pjin gedaan denk ik want er zijn nog maar weinig bekende posters over....
Europequote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef ToT het volgende:
Oh en dit is de eerste band waarvan ik naar een concert ben gegaan!
jazekerquote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh Europe heeft ook andere nummers dan final countdown?
quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Samzz het volgende:
Dat meen je nietquote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh Europe heeft ook andere nummers dan final countdown?
Gecondoleerdquote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Samzz het volgende:
Als je hier komt is het nog steeds gezellie alleen is de oude kern die jij kent bijna geheel weg.quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, nja. ik zie het (hopelijk) binnenkort wel want ik weet niet of ik komende week nog hier te vinden ben
tjah, jammer mja. Ik vind het af en toe leuk om te draaien. soms metal en nu zachte classics. en soms k3 enzo. en ik wil altijd nog een keer een piratenuurtje doenquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je hier komt is het nog steeds gezellie alleen is de oude kern die jij kent bijna geheel weg.
tsja, da's Fok, users komen en gaanquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je hier komt is het nog steeds gezellie alleen is de oude kern die jij kent bijna geheel weg.
Mutsquote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Samzz het volgende:
Die ligt ergens naast een railsquote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja soms verdwijnen users ineens. Zoals socios
Die is op de trein gestapt.quote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laatste keer dat ik hem zag was 10 minuten in Amsterdam vorig jaar oktoberquote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Enkele reis gekocht zekerquote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niks mis mee en blijven doen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, jammer mja. Ik vind het af en toe leuk om te draaien. soms metal en nu zachte classics. en soms k3 enzo. en ik wil altijd nog een keer een piratenuurtje doen
ik ben blij dat er in ieder geval nog wat bekenden zijn die me een beetje kennenquote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks mis mee en blijven doen.Ik wilde je alleen even waarschuwen dat t niet meer is wat t was. That's all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |