is idd een toffe gastquote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb socios wel eens in het echt gezien, blijkt een heel normale kerel. Op dat broodtrommeltje met treinen erop dna.
Beetje laat hequote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mens, doe eens wat voorzichtiger met jezelf.
Klopt en dat weet ik ook. Tis alleen wat anders gegaan hier maar ik heb geen zin om daar nu op in te gaan. Ik ga zo slapen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, da's Fok, users komen en gaan
Al bij meerdere topics meegemaakt
volgens mij waren er al een stel vertrokken toen ik binnen sloop vorig jaarquote:Op zondag 15 april 2012 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en dat weet ik ook. Tis alleen wat anders gegaan hier maar ik heb geen zin om daar nu op in te gaan. Ik ga zo slapen.
Ik kan je alleen niet garanderen dat die er nog zijn als je weer zo een periode van afwezigheid hebt....quote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben blij dat er in ieder geval nog wat bekenden zijn die me een beetje kennen
Afgelopen tijd ben je een paard, een hond, een allochtoon, een bierdopje en volgens mij ook de grond ongelukkig tegengekomenquote:
Radio ten onder, FOK! stuk, we get itquote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan je alleen niet garanderen dat die er nog zijn als je weer zo een periode van afwezigheid hebt....
Hee, de allochtoon was niet mijn schuld! En de grond ben ik niet tegengekomen, ik struikelde alleen maar ik lag niet op de grondquote:Op zondag 15 april 2012 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgelopen tijd ben je een paard, een hond, een allochtoon, een bierdopje en volgens mij ook de grond ongelukkig tegengekomen
Heb je je niet ook gesneden?quote:Op zondag 15 april 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, de allochtoon was niet mijn schuld! En de grond ben ik niet tegengekomen, ik struikelde alleen maar ik lag niet op de grond.
tjah, dat zie ik dan wel weerquote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan je alleen niet garanderen dat die er nog zijn als je weer zo een periode van afwezigheid hebt....
Goed ik kan het toch niet laten om het te zeggen :quote:Op zondag 15 april 2012 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij waren er al een stel vertrokken toen ik binnen sloop vorig jaar
Inb4 popcornquote:Op zondag 15 april 2012 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed ik kan het toch niet laten om het te zeggen :
Binnen sluipen en gezellig mee posten is wat anders dan een topic domineren vanuit een puber oogpunt. Zo van wij zijn hier en wij weten alles.....
Doe eens lief over mijquote:Op zondag 15 april 2012 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed ik kan het toch niet laten om het te zeggen :
Binnen sluipen en gezellig mee posten is wat anders dan een topic domineren vanuit een puber oogpunt. Zo van wij zijn hier en wij weten alles.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |