Jow tukkerquote:
moet je het ook niet laten vallenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik vorige week ook en toen viel t heul slecht...
Bikkel die je bent!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ik leef nog wel. alleen heel weinig tijd.
afgelopen paar weken 60+ uur gemaakt.
wil ik mijn broertje niet aandoenquote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Noo doe nog een paar liedjes
Ik herken het niet eens.quote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe de fok!politie dat kapotte hoofd in je UI niet verwijderd
Waarom snapt de jeugd niet dat die PI die je nu gebruikt een sarcastische PI is?quote:Op zondag 15 april 2012 00:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je het ook niet laten vallen
ik wil nog wel eventjes draaienquote:
ja mooi hequote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe de fok!politie dat kapotte hoofd in je UI niet verwijderd
joah, ik doe m'n best. maargoed ik ga nog niet dood, dus niks aan de handquote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bikkel die je bent!Denk je ook nog aan jezelf?
Een van de bekendste gore plaatjesquote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja mooi he
pic komt van rotten.com
joah, wel goed. beetje moe.quote:
gaat z'n gangetje, weekend gaat te snelquote:
ach, ik kwam 'm toen tegen, en had zoiets van. laat ik die er eens bij tussen plaatsen. nog nooit van iemand commentaar gehad op ratel en jou na danquote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een van de bekendste gore plaatjes
Ik kan wel wat aan hoor
Dan is het goed.quote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, ik doe m'n best. maargoed ik ga nog niet dood, dus niks aan de hand
hoe is het daar?
Weekend gaat te snel? Mijn weekend begint pas op zaterdag avond.quote:Op zondag 15 april 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat z'n gangetje, weekend gaat te snel
daar ook alles ok?
dank jequote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
Liniaal == geniaal.
Zijn T-shirt, zijn autode baas.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu niemand, maar rulerofdeath vaat er in
quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef Rafeiro het volgende:
Liniaal == geniaal.
Zijn T-shirt, zijn autode baas.
het moet toch niet gekker wordenquote:
Vandaar dat ik mijn vraagstelling anders geformuleerd heb. Het is wachten op de schunnige opmerkingenquote:
dan is het goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |