quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
leeft fanta eigenlijk nog?
die zat toch altijd onmeunig aan de zuip toch?
Geloof me je mist er niets aan overdag hier.quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bagger?
hmm. ik kom altijd nog wel in STA in ToF (Tukkers Op FOK!) mja, daar is het weinig veranderd.
voor de rest ben ik hier niet zo heel vaak omdat tijd tekort enzo
Die leeft nog maar komt mede om de zelfde rede hier niet meer.quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Hele schandaal rondom geweest. Is weggegaan omdat hij zich hier niet begrepen voelde, en daarna heeft Stokstaart hier nog een rel geschopt rondom zijn vertrek, en die is inmiddels om andere redenen permanent gebanned.quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Wilde net vragen of Stokstaart nog wel eens komtquote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hele schandaal rondom geweest. Is weggegaan omdat hij zich hier niet begrepen voelde, en daarna heeft Stokstaart hier nog een rel geschopt rondom zijn vertrek, en die is inmiddels om andere redenen permanent gebanned.
Kloptquote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, dus dat van fanta is dus nog eventjes doorgegaan totdat fanta echt weg was en stokstaart gebanned?
nja, mensen komen en gaan zullen we maar zeggen..
ik heb alleen af en toe pauzequote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben nog nooit weggegaan
waarvan?quote:
quote:
Oh het was eigenlijk niet positief bedoeld hahaquote:
ow, dat is inderdaad niet positiefquote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh het was eigenlijk niet positief bedoeld haha. Samenvatting maken voor tentamen
Overigens moet je je niets aantrekken van azijnpissers, overdag is het hier ook goed vertoevenquote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, dus dat van fanta is dus nog eventjes doorgegaan totdat fanta echt weg was en stokstaart gebanned?
nja, mensen komen en gaan zullen we maar zeggen..
Dan heeft deze pauze je pjin gedaan denk ik want er zijn nog maar weinig bekende posters over....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |