Je hebt ook mensen die gewoon 40 pillen gebruiken op een dagquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als met drugsverslaving heb je met dit spul langzaam maar zeker steeds meer nodig vanwege gewenning en sommige artsen zijn zo dom om ook steeds hogere doseringen voor te schrijven.
Het spul van de drogist moet je ook niet hebben, die zijn maar 0,1 mg. Bij je huisarts kun je 5mg tabletten krijgenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja in zo'n tabletje zit geloof ik nog geen promille van wat je hersenen zelf aanmaken.
Tja idd, ongelooflijk...quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die gewoon 40 pillen gebruiken op een dag
Ja die 'goede nachtrust' dingen van de apotheek werken voor geen flikker inderdaad. Dan heb je ook nog 'extra sterk'. 0.2 mgquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het spul van de drogist moet je ook niet hebben, die zijn maar 0,1 mg. Bij je huisarts kun je 5mg tabletten krijgen
Staan ook lang niet alle huisartsen snel mee klaar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het spul van de drogist moet je ook niet hebben, die zijn maar 0,1 mg. Bij je huisarts kun je 5mg tabletten krijgen
Laatst hoorde ik iemand die in de psychiatrie of zo gewerkt heeft dat ze die dingen soms als placebo gaven. Werkte prima!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die 'goede nachtrust' dingen van de apotheek werken voor geen flikker inderdaad. Dan heb je ook nog 'extra sterk'. 0.2 mg
Klopt, maar ik wilde het gewoon proberenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Staan ook lang niet alle huisartsen snel mee klaar.
We hebben het over medicijnen, niet over drugsquote:
Snoepjesquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pssst Pssst... pilletjes kopen ??
Dus over 7 minuten wordt dat dunnetjes overgedaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef Tchock het volgende:
https://twitter.com/#!/TitanicRealTime <- live verslag van de opvarenden van de TitanicBest wel tof. Over 7 minuten is het exact 100 jaar geleden dat de Titanic een ijsberg raakte
Ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus over 7 minuten wordt dat dunnetjes overgedaan?
Dat tot de 3e machtquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je slaapproblemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |