DHAHAHAHAHAHA BAZENARROGANTIEquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks 2e, PSV gaat gewoon eerste worden.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks 2e, PSV gaat gewoon eerste worden.
Moet jij niet naar bed? Morgen speelt Ajax en dan moet je wel fit in het stadion zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Matavz en Boekhaar zijn de bazen van vanavond
Hoe was de ronaldo fap?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed? Morgen speelt Ajax en dan moet je wel fit in het stadion zitten.
O wacht.....
Het ging gweldik?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent te jong om dat te weten
Hoho, als we een keertje vaker gescoord hadden waren we 2e ja, nu nog niet helemaal. Vond het doodzonde dat er niet doorgedrukt werd na de 3-0. Enerzijds snap ik het wel, maar anderzijds was dit het moment om aan het doelsaldo te werkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:35 schreef RvLaak het volgende:
Fantastisch begin van het voetbal weekend... Feyenoord 2e, Zwolle kampioen en nu nog hopen op een wonder uit Doetinchem
Typoo'tjequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoho, als we een keertje vaker gescoord hadden waren we 2e ja, nu nog niet helemaal. Vond het doodzonde dat er niet doorgedrukt werd na de 3-0. Enerzijds snap ik het wel, maar anderzijds was dit het moment om aan het doelsaldo te werken
Zo, wat een lefgoser ben jijquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Als de Graafschap morgen wint, neem ik een AJAX ui met homo Vertonghen erop en als sig AJAX tha best voor 1 week
jaja ik durf
Als de Graafschap morgen wint, ga ik dat gewoon vierenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Als de Graafschap morgen wint, neem ik een AJAX ui met homo Vertonghen erop en als sig AJAX tha best voor 1 week
jaja ik durf
Oké, voor het seizoen had ik hiervoor getekend, dat is waar. Maar de 3-0 viel in de 60e (?) minuut, dus dan is er nog een half uur. Excelsior was niks meer, dus het moment om aan het doelsaldo te werken. Nu staan de nummers 2-6 allemaal binnen 1 punt van elkaar, waarbij aangetekend moet worden dat Twente verreweg het beste doelsaldo heeft (+39), gevolgd door psv (+30), Az (+28), Feyenoord (+27) en Heerenveen (+18). Met 4 doelpunten meer, maar iig met 2 goals, had je er een stuk beter voor gestaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typoo'tje. Maar idd, ik zat me ook op te vreten achter de laptop voor de ene goal extra
. Maar goed, wie had überhaupt de 3e plaats verwacht?
Dat ookquote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de Graafschap morgen wint, ga ik dat gewoon vieren
quote:
Idd, maar als ze 3 wedstrijden hadden gewonnen ipv verloren, stond Feyenoord "gewoon" bovenaan.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oké, voor het seizoen had ik hiervoor getekend, dat is waar. Maar de 3-0 viel in de 60e (?) minuut, dus dan is er nog een half uur. Excelsior was niks meer, dus het moment om aan het doelsaldo te werken. Nu staan de nummers 2-6 allemaal binnen 1 punt van elkaar, waarbij aangetekend moet worden dat Twente verreweg het beste doelsaldo heeft (+39), gevolgd door psv (+30), Az (+28), Feyenoord (+27) en Heerenveen (+18). Met 4 doelpunten meer, maar iig met 2 goals, had je er een stuk beter voor gestaan.
Ik word ook altijd zo moe van die 'Wat als we tegen Roda' bijv.quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, maar als ze 3 wedstrijden hadden gewonnen ipv verloren, stond Feyenoord "gewoon" bovenaan.
Dat kun je sowieso over de nummers 2 t/m 6 zeggenquote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, maar als ze 3 wedstrijden hadden gewonnen ipv verloren, stond Feyenoord "gewoon" bovenaan.
Vandaar mijn opmerking. Mijn moeder zei altijd "as is verbrande turf"quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word ook altijd zo moe van die 'Wat als we tegen Roda' bijv.
Had graag gewild, maar had mijn ouders beloofd om ergens anders heen te gaan met ze. Foutje. En vind het flauw om dat te cancellen. Want ik had graag er heen gegaan om mee actie te voeren. Ik kan je alvast zeggen, bunnikside komt met witte zakdoekjes en Foeke rot op. En er komen nog veel meer acties vanmiddag met o.a. spandoeken en meer. Gewoon ff eredivisie live checken. Komt goed. Ik vertrouw op de supporters. Iedereen is heel boos van de supporters van FC Utrecht. Extreem boos. En de maat is vol, ja, er komen acties aan.quote:Op zondag 15 april 2012 07:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paulo, ga je nog Utrecht kijken in de galgewaar?
Ik zal wel even kijken.. Voorbeschouwing sowieso wel. Maar Ajax moet ook om 14:30quote:Op zondag 15 april 2012 07:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Had graag gewild, maar had mijn ouders beloofd om ergens anders heen te gaan met ze. Foutje. En vind het flauw om dat te cancellen. Want ik had graag er heen gegaan om mee actie te voeren. Ik kan je alvast zeggen, bunnikside komt met witte zakdoekjes en Foeke rot op. En er komen nog veel meer acties vanmiddag met o.a. spandoeken en meer. Gewoon ff eredivisie live checken. Komt goed. Ik vertrouw op de supporters. Iedereen is heel boos van de supporters van FC Utrecht. Extreem boos. En de maat is vol, ja, er komen acties aan.
twitter:Leeuwenheart twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 18:17:12Toch goed dat Foeke Booy aan hardlopen doet #bozesupporters #beprepared reageer retweet
twitter:Tijger030 twitterde op donderdag 12-04-2012 om 19:50:44Tip voor Foeke Booy : STAP GWN OP LUL! reageer retweet
twitter:GinoHoeff twitterde op donderdag 12-04-2012 om 23:52:33We kunnen wouters niets verwijten, het materiaal is gewoon dramatisch goed gedaan foeke booy en scouts #donderop reageer retweet
Winst Groningen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen - Roda JC. Wat moeten we verwachten?
Ja, die zullen vanochtend wel heel vroeg vertrokken zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou maar als supporter uit Kerkrade meegereisd zijn
Denk eerder dat ze in Groningen zijn wezen overnachtenquote:Op zondag 15 april 2012 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, die zullen vanochtend wel heel vroeg vertrokken zijn.
Ja, dus?quote:Op zondag 15 april 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je naar Gro-Rod zou gaan vanuit kerkrade, dan zou je al rond 8 uur weg moeten gaan en kom je zelf rond zessen thuis
hihihiquote:Op zondag 15 april 2012 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dus?
Je kan ook achter je toetsenbordje veilig onder het dak van pappie en mammie lopen'en en net doen alsof je die-hard Ajax fan bent.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dus?
Je kan ook achter je toetsenbordje veilig onder het dak van pappie en mammie lopen'en en net doen alsof je die-hard Ajax fan bent.
Waarom?quote:Op zondag 15 april 2012 12:42 schreef detulp050 het volgende:
God, die PedersenDat hij iets breekt vandaag. Kutspeler
Zet dan gewoon Texeira naast Suk. Pedersen en Enevoldsen moeten gewoon oprotten
Ik stel nog liever niemand op dan Pedersen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom?
Alsof die Texeira zo geweldig is?!
Die Pedersen moet je nooit meer opstellen met dat soort uitspraken. Wat een arrogant mannetje.quote:Op zondag 15 april 2012 12:49 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik stel nog liever niemand op dan Pedersen.
http://www.fcgonline.nl/i(...)ste-elftal&Itemid=28
Zijn Bajrami, Matavz, vandenbussche, Duits en Schet ook ex-ajacieden?quote:Op zondag 15 april 2012 13:07 schreef Geo4kant het volgende:
Je bedoeld Ex Ajacieden helpen Ajax als TT?
Nee.quote:Op zondag 15 april 2012 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn Bajrami, Matavz, vandenbussche, Duits en Schet ook ex-ajacieden?
Waarom dan ook niet gewoon PSV - AZ op zondag? Lekker toch voetbal zondag kopje soep erbij of een uitersmijtertje.quote:
Ik denk dat de KNVB nu al bezig is met de planning voor volgend seizoenquote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
Is er iemand hier die me kan uitleggen hoe en wanneer knvb de wedstrijden planning maakt?
Gister heel de top 6 (op Ajax na) in aktie en vandaag op Ajax (voor mij dan) na alleen maar zaad potjes... Dat kan toch anders?
Moest ook zo wezen:quote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
Is er iemand hier die me kan uitleggen hoe en wanneer knvb de wedstrijden planning maakt?
Gister heel de top 6 (op Ajax na) in aktie en vandaag op Ajax (voor mij dan) na alleen maar zaad potjes... Dat kan toch anders?
Lijkt me lastig aangezien er nog niets bekend is mbt de Europese wedstrijden.quote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat de KNVB nu al bezig is met de planning voor volgend seizoen
Geen idee, KNVB wilde na een Winner Wednesday nu een Super Saturday (sorry voor de slechte namen), maar de potjes die vandaag gespeeld worden lijken mij allemaal verschrikkelijk saaiquote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom dan ook niet gewoon PSV - AZ op zondag? Lekker toch voetbal zondag kopje soep erbij of een uitersmijtertje.
Neehoor. Is een loterij in de Eredivisie nog.quote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat de KNVB nu al bezig is met de planning voor volgend seizoen
Nou ja, Fey - Exc is lastig vanwege de R'dam Marathon natuurlijk, dus dat die op zaterdag is snap ik welquote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest ook zo wezen:
12:30 FEY - EXC
14:30 AJA - GRA
16:30 PSV-AZ
Ik denk wel dat de KNVB dit gaat overwegen ja. Zal het doorgeven.quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat de KNVB niet potjes tussen goede clubs die bijvoorbeeld nu in de top 6 staan niet op zaterdagavond om 18:45 én 19:45 plant.
Maar dit:
18:45 topper
20:45 topper.
of
12:30 Willekeure top6 club/klassieker
14:30 Mogelijke topper/ top6club
16:30 Mogelijke topper/ top6club
Mulder; Leerdam, De Vrij, Kongolo, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Clasie, Bakkal, Vilhena; Cabral, Guidetti, Cissé, G. Fernandez. Nuttige postquote:Op zondag 15 april 2012 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Eriksen, Anita, Janssen; Aissati, De Jong, Boerrigter.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de KNVB dit gaat overwegen ja. Zal het doorgeven.!
opstelling Ajax, sufferd.quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mulder; Leerdam, De Vrij, Kongolo, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Clasie, Bakkal, Vilhena; Cabral, Guidetti, Cissé, G. Fernandez. Nuttige post
Incl wisselspelers overigens
Ja, dus.. Geef dan de opstelling van de Superboeren, Vitesse, Ado, Utreg en VVV ook, die zijn net zo interessantquote:
Laat de supporters van die clubs de opstellingen postenquote:Op zondag 15 april 2012 13:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dus.. Geef dan de opstelling van de Superboeren, Vitesse, Ado, Utreg en VVV ook, die zijn net zo interessant
Ajaxlife post ook altijd de opstelling van de tegenstander. Nee, da's nog niet gepost.quote:Op zondag 15 april 2012 13:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Laat de supporters van die clubs de opstellingen posten
Helaas wel maar wat zou ik graag die arrogante kwalletjes, jullie supporters, hard op zijn bek zien gaan.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas wel maar wat zou ik graag die arrogante kwalletjes, jullie supporters, hard op zijn bek zien gaan.
Dit is Fok! .. niet het EO Jongeren forum.quote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef detulp050 het volgende:
Dit is het Live Eredivisieverslagentopic, niet het trolltopic.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas wel maar wat zou ik graag die arrogante kwalletjes, jullie supporters, hard op zijn bek zien gaan.
Het wordt de hele middag dus off-topic gelul, zie weinig interessante wedstrijden.. Gelukkig is er nog meer sport vandaagquote:Op zondag 15 april 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Detulp, wat is je fuckin probleem, bij dit soort zaadwedstrijden dwalen we zo vaak af.
Amstel Gold race zo half uurtje meepikken dan monsterscore ajaxquote:Op zondag 15 april 2012 13:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het wordt de hele middag dus off-topic gelul, zie weinig interessante wedstrijden.. Gelukkig is er nog meer sport vandaag
Ga je het thuis of in het stadion kijken??quote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amstel Gold race zo half uurtje meepikken dan monsterscore ajax
Amstel Gold race, over saaie sportevenementen gesproken.quote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amstel Gold race zo half uurtje meepikken dan monsterscore ajax
Die kijk ik livequote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je het thuis of in het stadion kijken??
Thuis.quote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je het thuis of in het stadion kijken??
Dan heeft Roelofsen gelogen over het spelen met een mogelijk B-elftalquote:Op zondag 15 april 2012 13:29 schreef DeJori het volgende:
Opstelling De Graafschap: De Winter; Jansen, Evers, Van de Pavert, Fränkel; Rose, Meijer, Vermouth, El Hassnaoui; De Leeuw, Poepon.
Wissels: Terol, Jansen, Sreckovic, Badibanga, Calvete, Breinburg, Wilsterman.
Ze laten hem gewoon het seizoen afmaken, dan wegschoppen en Jansie Jansie terughalenquote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Huistra kan alvast z'n tas gaan inapkken![]()
Jans terugquote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Huistra kan alvast z'n tas gaan inapkken![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Over een paar weken gaat De Graafschap gesloopt worden op het Kasteel
De Graafschap wordt alsnog laatste, Excelsior haalt ze nog inquote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Over een paar weken gaat De Graafschap gesloopt worden op het Kasteel
Nee.quote:Op zondag 15 april 2012 14:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De Graafschap wordt alsnog laatste, Excelsior haalt ze nog in
Ik denk 3-0 voor Sparta thuis. Weer een weergaloze vrije trap van Jeroen Veldmate, weer een prachtige omhaal van Bilate en Calabro prikt er ook nog eentje inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bang van niet. Daarnaast hoop ik dat Excelsior laatste wordt, als wij dan niet promoveren hebben we volgend jaar in ieder geval nog Excelsior-uitquote:Op zondag 15 april 2012 14:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De Graafschap wordt alsnog laatste, Excelsior haalt ze nog in
Sparta promoveren en Excelsior in de Eredivisie, zijn er tenminste weer 6 stadsderby's, zoals het hoortquote:Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Daarnaast hoop ik dat Excelsior laatste wordt, als wij dan niet promoveren hebben we volgend jaar in ieder geval nog Excelsior-uit
Helaas is dat een optie die eigenlijk onmogelijk is.quote:Op zondag 15 april 2012 14:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sparta promoveren en Excelsior in de Eredivisie, zijn er tenminste weer 6 stadsderby's, zoals het hoort
Tegen VVV jaquote:Op zondag 15 april 2012 14:03 schreef tompsv18 het volgende:
FC Eindhoven gaat gewoon promoveren hoor.
De kans is redelijk nihil ja, maar toch hoop ik erop. Alhoewel Sparta van mij ook wel in de JL mag blijven, zolang Excelsior maar blijft in de Eredivisiequote:Op zondag 15 april 2012 14:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Helaas is dat een optie die eigenlijk onmogelijk is.
Nee. De Graafschap zal weer met 11 man voor de eigen goal gaan hangen, zal wel 3-0 worden ofzo.quote:
Twijfel: in de JL zijn de tegenstanders natuurlijk slechter en van 'makkelijk' wedstrijden winnen (alhoewel dat wel erg overdreven is), tegen betere tegenstanders leer je denk ik meerquote:Op zondag 15 april 2012 14:05 schreef Adames het volgende:
Is het overigens niet beter voor Feyenoord als Excelsior wel degradeerd? Vrijuit voetballen in de eerste divisie leer je meer van als aanvaller/middenvelder dan proberen 34 wedstrijden anti-voetbal te spelen in de eredivisie.
Zwolle was toen wel dichtbijquote:Op zondag 15 april 2012 14:06 schreef Borizzz het volgende:
Play offs nacompetitie:
De Graafschap - Sparta
FC Eindhoven - Willem II
wordt spannend denk ik. Spannender dan vorig jaar.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:05 schreef Bombvis het volgende:
FC Zwolle wordt definitief PEC Zwolle
Volgend jaar dus over PEC hier praten
En opstelling van 020?quote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heeft Roelofsen gelogen over het spelen met een mogelijk B-elftalNiet dat het ook maar iets uitmaakt maar toch... Wat een belhamel.
Dat is nog geen reden om off-topic te gaan. Mag bij jou best wat minder.quote:Op zondag 15 april 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Detulp, wat is je fuckin probleem, bij dit soort zaadwedstrijden dwalen we zo vaak af.
Er is in de JL geen sprake van "makkelijk" wedstrijden winnen voor Excelsior hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 14:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Twijfel: in de JL zijn de tegenstanders natuurlijk slechter en van 'makkelijk' wedstrijden winnen (alhoewel dat wel erg overdreven is), tegen betere tegenstanders leer je denk ik meer
quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En opstelling van AFC Ajax Amsterdam?
quote:Opstelling Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Eriksen, Anita, Janssen; Aissati, De Jong, Boerrigter.
alsof ik de enige benquote:Op zondag 15 april 2012 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om off-topic te gaan. Mag bij jou best wat minder.
Wel de spannendste wedstrijd van de afgelopen 10 jaar ja.quote:Op zondag 15 april 2012 14:07 schreef Borizzz het volgende:
De manier waarop Sparta degradeerde een paar jaar terug was wel legendarisch.
Sparta is imo wel meer een eredivisieclub dan Excelsior.
Ik hoop niet dat het ten koste van de Graafschap gaat, maar ik gun het Sparta wel dat ze weer terug kunnen keren.quote:Op zondag 15 april 2012 14:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel de spannendste wedstrijd van de afgelopen 10 jaar ja.
Doet er niet toe. Kijk naar jezelf, naar andere kijken is te makkelijk. On-topic, makkelijker kan ik het niet maken voor je.quote:
Vandaar ook de ", maar de kans dat je in de JL wedstrijden wint is groter dan in de Eredivisie (duh), in de JL heb je toch vaker de kans dat er een makkelijke wedstrijd tussendoor komt en in de meeste wedstrijden zal Excelsior, normaal gesproken, toch de betere ploeg zijn. Ik denk dat je daar minder van leert als dat je altijd de mindere bentquote:Op zondag 15 april 2012 14:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er is in de JL geen sprake van "makkelijk" wedstrijden winnen voor Excelsior hoor.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tijd voor het grote Ajax mannen
Nu je weer boven aan staat en vandaag nog meer afstand kan nemen.. en een makkelijk te winnen wedstrijd.. zo goed als vol.quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe vol het vanmiddag hier zal zijn
het is wel gebleken dat er van alles kan gebeuren in de eredivisiequote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef Syntix het volgende:
Eredivisielivemet je misschien een kansje voor De Graafschap
Utrecht heeft gewonnen van Ajaxquote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef Syntix het volgende:
De Graafschap thuis, altijd lastig. De bal is rond. Er zijn twee doelen. Het gras is groen. Het bier is duur. Je kan winnen of verliezen. Maar ook gelijk spelen!quote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef Syntix het volgende:
boys jaquote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef Heatseeker het volgende:
Come on your boys in blue!
Succes superboeren.
Yepquote:Op zondag 15 april 2012 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met Koninginnedag zijn we kampioen
Zo is Frankie.quote:
Geluid aanzettenquote:Op zondag 15 april 2012 14:28 schreef elby1988 het volgende:
Waarom hoor ik geen commentaar bij Ajax-Graafschap?..
Edit: Laat maar..
Dat is wel echt de meest saaie commentaar die er is.quote:
Inderdaad, als er gescoord is merk je dat niet eens aan hem.quote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is wel echt de meest saaie commentaar die er is.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef Heatseeker het volgende:
Come on your boys in blue!
Succes superboeren.
met bloed, zweet en tranen ?quote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef elby1988 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geluid aanzetten!11
[/quote\]
Nee, ik hoorde wel Andre Hazes
Maar ze speelden dat nummer helemaal nietquote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja, verder geen stemmen in mijn hoofd nee..
Ja.. ga je je toch af vragen waarom, last van obstipatie? Daar hoor je vandaag met een smile op je bek te staan tot tot aan je oren komtquote:
Oude koeien enzo, we hebben het nu over Ajax - De Graafschap en de andere wedstrijden.quote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef tompsv18 het volgende:
Braamhaar vandaag de scheids. Dat was toch die scheids die aan het juichen was toen Ajax scoorde tegen PSV
Nee, omdat zijn visie op de situatie goed was en mooi uit pakte met het voordeel dat hij gaf. Een zelf fap moment.quote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef tompsv18 het volgende:
Braamhaar vandaag de scheids. Dat was toch die scheids die aan het juichen was toen Ajax scoorde tegen PSV
Braamhaar is een Ajaciedquote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ja terug in de Jupiler leaguequote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef FL_Freak het volgende:
De Graafschap komt nog wel terug. Let maar op.
Marko wordt een rellert. Zo gek heb ik jou nog nooit zien posten. Alleen omdat AFCA kampioen wordt?quote:
Moeten ze ook met 6-0 alles gaan winnenquote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer, maar ja, Graafschap thuis en Groningen thuis winnen ze. AZ/Fey kan alleen nog kampioen woorden door ALLES te winnen en wanneer Ajax van TWE/VIT verliest
hahaquote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marko wordt een rellert. Zo gek heb ik jou nog nooit zien posten. Alleen omdat AFCA kampioen wordt?
Ja, ik vermoedde het al. Heeft AZ zo'n belabberd saldo?quote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Moet ze ook met 6-0 alles gaan winnen
Dat zeg ik toch helemaal nergens, helder licht. Ik vraag het me gewoon af. Men is hier zelfs zo blij dat er zelfs met CAPSLOCK GEJUICHT WORDT, dan moet het wel heel belangrijk voor je zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 14:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want als je niet naar elke wedstrijd gaat ben je geen echte Ajacied
Ja want er zijn ook altijd kaartjes verkrijgbaar
Pipo ga ergens anders de huillie uithangen. Al dat getroll omdat Ajax kampioen gaat worden
Gooi dan niet alleen mijn reactie weg maar ook degene waar ik op reageerde.quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik blijf niet waarschuwen heren. On-topic. Discussies over andere dingen niet hier!!
Pieters hoort morgen of hij wel of niet naar het EK kan.quote:
Mag toch hopen dat Bert Anita niet als zijn vervanger ziet. Die is zo mogelijk nog slechter op die plek dan Pietertje.quote:Op zondag 15 april 2012 14:40 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Pieters hoort morgen of hij wel of niet naar het EK kan.
Hoe moet ik dan te weten komen welke capslock juichende hooligans wel eens naar arena gaan? Gewoon interesse, dat iedereen gelijk zo opgefokt (hihi) reageert geeft eigenlijk al genoeg aan maar toch. Ik suggereer nergens dat men dan geen echte supporter is, dat vullen ze blijkbaar zelf al in.quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik blijf niet waarschuwen heren. On-topic. Discussies over andere dingen niet hier!!
Zolang het over de nu gespeelde wedstrijden gaat nietquote:Op zondag 15 april 2012 14:41 schreef tompsv18 het volgende:
Beter gooien ze dit topic dicht, alles wordt toch verwijderd
Dan open je er een topic over, hoort hier niet thuis.quote:Op zondag 15 april 2012 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan te weten komen welke capslock juichende hooligans wel eens naar arena gaan? Gewoon interesse, dat iedereen gelijk zo opgefokt (hihi) reageert geeft eigenlijk al genoeg aan maar toch. Ik suggereer nergens dat men dan geen echte supporter is, dat vullen ze blijkbaar zelf al in.
Laat dat Utrecht maar degraderenquote:Op zondag 15 april 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht 0-1 VVV Venlo
0-1 Uitgerekend MAGUIRE
Wat maakt het uit?quote:Op zondag 15 april 2012 14:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zolang het over de nu gespeelde wedstrijden gaat niet
En mensen die vragen of fans niet in het stadion horen te zitten natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 14:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zolang het over de nu gespeelde wedstrijden gaat niet
Zielig dat je draaom Utrecht in de eredivisie wilt hebben. Is het voorjezelf zolastig dan om als psv te winnen?quote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee joh. Pakken ieder jaar lekker veel punten tegen Ajax
Het is on-topic.quote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?Is toch VBL of niet?
Nee want dat ontaard in een getroll over en weer en verziekt het topic.quote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En mensen die vragen of fans niet in het stadion horen te zitten natuurlijk.
Is ook gewoon een prima club verder. Liever Excelsior en VVV eruit.quote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zielig dat je draaom Utrecht in de eredivisie wilt hebben. Is het voorjezelf zolastig dan om als psv te winnen?
Dat presteerd gewoon geen flikkerquote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een prima club verder. Liever Excelsior en VVV eruit.
Gast hou je hypocriete smoel een een keerquote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zielig dat je draaom Utrecht in de eredivisie wilt hebben. Is het voorjezelf zolastig dan om als psv te winnen?
hihi zit het je nog dwars?quote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want discussiëren mag tegenwoordig niet meer omdat er kinderachtige mensen zijn die gelijk op hun veel te lange tenen getrapt worden. Wie is dan precies de gene die wat fout doet?quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is on-topic.
[..]
Nee want dat ontaard in een getroll over en weer en verziekt het topic.
14quote:Op zondag 15 april 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
14e minuut en nog geen 2-0wat een kut team toch dat ajax.
Zo halen we de 10 nooit... waar blijven de witte zakdoekjesquote:Op zondag 15 april 2012 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
14e minuut en nog geen 2-0wat een kut team toch dat ajax.
Jij doet niks fout maar je zegt het zelf al, veel kunnen kunnen hier niet normaal discussiëren. Vandaar dat ik ook jouw posts verwijderd hebt. No offence verder.quote:Op zondag 15 april 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want discussiëren mag tegenwoordig niet meer omdat er kinderachtige mensen zijn die gelijk op hun veel te lange tenen getrapt worden. Wie is dan precies de gene die wat fout doet?
Maar zal nu stoppen.
Doe eens normaalquote:Op zondag 15 april 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goh, ben je scheel ofwat? Al eerder gepost lul
Ach PSV maakte er 8 in 45min.. zeg nooit nooit.quote:Op zondag 15 april 2012 14:46 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zo halen we de 10 nooit... waar blijven de witte zakdoekjes
Dat is toch de omgekeerde wereld.quote:Op zondag 15 april 2012 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij doet niks fout maar je zegt het zelf al, veel kunnen kunnen hier niet normaal discussiëren. Vandaar dat ik ook jouw posts verwijderd hebt. No offence verder.
Komt zo meteen dus nog die rode kaart voor de Graafschapquote:Op zondag 15 april 2012 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach PSV maakte er 8 in 45min.. zeg nooit nooit.
Mwa. Dit topic is sowieso niet echt bedoelt voor diepgaande discussies. Dit is voor het volgen van de live wedstrijden in de Eredivisie. Als in een apart topic een discussie loopt wordt daar anders op gemodereed.quote:
alsof FC GRO - RODA een toffe pot wasquote:Op zondag 15 april 2012 14:49 schreef detulp050 het volgende:
Wat een saaie wedstrijdVeel slordig gecombineer van de dominante partij.
saaie potjes héquote:Op zondag 15 april 2012 14:49 schreef elby1988 het volgende:
Wat is het trouwens rustig. Toen Ajax scoorde meet 10-15 reacties...
Dat is altijd bij doelpunten.quote:Op zondag 15 april 2012 14:49 schreef elby1988 het volgende:
Wat is het trouwens rustig. Toen Ajax scoorde meet 10-15 reacties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |