DHAHAHAHAHAHA BAZENARROGANTIEquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks 2e, PSV gaat gewoon eerste worden.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks 2e, PSV gaat gewoon eerste worden.
Moet jij niet naar bed? Morgen speelt Ajax en dan moet je wel fit in het stadion zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Matavz en Boekhaar zijn de bazen van vanavond
Hoe was de ronaldo fap?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed? Morgen speelt Ajax en dan moet je wel fit in het stadion zitten.
O wacht.....
Het ging gweldik?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent te jong om dat te weten
Hoho, als we een keertje vaker gescoord hadden waren we 2e ja, nu nog niet helemaal. Vond het doodzonde dat er niet doorgedrukt werd na de 3-0. Enerzijds snap ik het wel, maar anderzijds was dit het moment om aan het doelsaldo te werkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:35 schreef RvLaak het volgende:
Fantastisch begin van het voetbal weekend... Feyenoord 2e, Zwolle kampioen en nu nog hopen op een wonder uit Doetinchem
Typoo'tjequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoho, als we een keertje vaker gescoord hadden waren we 2e ja, nu nog niet helemaal. Vond het doodzonde dat er niet doorgedrukt werd na de 3-0. Enerzijds snap ik het wel, maar anderzijds was dit het moment om aan het doelsaldo te werken
Zo, wat een lefgoser ben jijquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Als de Graafschap morgen wint, neem ik een AJAX ui met homo Vertonghen erop en als sig AJAX tha best voor 1 week
jaja ik durf
Als de Graafschap morgen wint, ga ik dat gewoon vierenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Als de Graafschap morgen wint, neem ik een AJAX ui met homo Vertonghen erop en als sig AJAX tha best voor 1 week
jaja ik durf
Oké, voor het seizoen had ik hiervoor getekend, dat is waar. Maar de 3-0 viel in de 60e (?) minuut, dus dan is er nog een half uur. Excelsior was niks meer, dus het moment om aan het doelsaldo te werken. Nu staan de nummers 2-6 allemaal binnen 1 punt van elkaar, waarbij aangetekend moet worden dat Twente verreweg het beste doelsaldo heeft (+39), gevolgd door psv (+30), Az (+28), Feyenoord (+27) en Heerenveen (+18). Met 4 doelpunten meer, maar iig met 2 goals, had je er een stuk beter voor gestaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typoo'tje. Maar idd, ik zat me ook op te vreten achter de laptop voor de ene goal extra
. Maar goed, wie had überhaupt de 3e plaats verwacht?
Dat ookquote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de Graafschap morgen wint, ga ik dat gewoon vieren
quote:
Idd, maar als ze 3 wedstrijden hadden gewonnen ipv verloren, stond Feyenoord "gewoon" bovenaan.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oké, voor het seizoen had ik hiervoor getekend, dat is waar. Maar de 3-0 viel in de 60e (?) minuut, dus dan is er nog een half uur. Excelsior was niks meer, dus het moment om aan het doelsaldo te werken. Nu staan de nummers 2-6 allemaal binnen 1 punt van elkaar, waarbij aangetekend moet worden dat Twente verreweg het beste doelsaldo heeft (+39), gevolgd door psv (+30), Az (+28), Feyenoord (+27) en Heerenveen (+18). Met 4 doelpunten meer, maar iig met 2 goals, had je er een stuk beter voor gestaan.
Ik word ook altijd zo moe van die 'Wat als we tegen Roda' bijv.quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, maar als ze 3 wedstrijden hadden gewonnen ipv verloren, stond Feyenoord "gewoon" bovenaan.
Dat kun je sowieso over de nummers 2 t/m 6 zeggenquote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, maar als ze 3 wedstrijden hadden gewonnen ipv verloren, stond Feyenoord "gewoon" bovenaan.
Vandaar mijn opmerking. Mijn moeder zei altijd "as is verbrande turf"quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word ook altijd zo moe van die 'Wat als we tegen Roda' bijv.
Had graag gewild, maar had mijn ouders beloofd om ergens anders heen te gaan met ze. Foutje. En vind het flauw om dat te cancellen. Want ik had graag er heen gegaan om mee actie te voeren. Ik kan je alvast zeggen, bunnikside komt met witte zakdoekjes en Foeke rot op. En er komen nog veel meer acties vanmiddag met o.a. spandoeken en meer. Gewoon ff eredivisie live checken. Komt goed. Ik vertrouw op de supporters. Iedereen is heel boos van de supporters van FC Utrecht. Extreem boos. En de maat is vol, ja, er komen acties aan.quote:Op zondag 15 april 2012 07:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paulo, ga je nog Utrecht kijken in de galgewaar?
Ik zal wel even kijken.. Voorbeschouwing sowieso wel. Maar Ajax moet ook om 14:30quote:Op zondag 15 april 2012 07:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Had graag gewild, maar had mijn ouders beloofd om ergens anders heen te gaan met ze. Foutje. En vind het flauw om dat te cancellen. Want ik had graag er heen gegaan om mee actie te voeren. Ik kan je alvast zeggen, bunnikside komt met witte zakdoekjes en Foeke rot op. En er komen nog veel meer acties vanmiddag met o.a. spandoeken en meer. Gewoon ff eredivisie live checken. Komt goed. Ik vertrouw op de supporters. Iedereen is heel boos van de supporters van FC Utrecht. Extreem boos. En de maat is vol, ja, er komen acties aan.
twitter:Leeuwenheart twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 18:17:12Toch goed dat Foeke Booy aan hardlopen doet #bozesupporters #beprepared reageer retweet
twitter:Tijger030 twitterde op donderdag 12-04-2012 om 19:50:44Tip voor Foeke Booy : STAP GWN OP LUL! reageer retweet
twitter:GinoHoeff twitterde op donderdag 12-04-2012 om 23:52:33We kunnen wouters niets verwijten, het materiaal is gewoon dramatisch goed gedaan foeke booy en scouts #donderop reageer retweet
Winst Groningen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen - Roda JC. Wat moeten we verwachten?
Ja, die zullen vanochtend wel heel vroeg vertrokken zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou maar als supporter uit Kerkrade meegereisd zijn
Denk eerder dat ze in Groningen zijn wezen overnachtenquote:Op zondag 15 april 2012 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, die zullen vanochtend wel heel vroeg vertrokken zijn.
Ja, dus?quote:Op zondag 15 april 2012 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je naar Gro-Rod zou gaan vanuit kerkrade, dan zou je al rond 8 uur weg moeten gaan en kom je zelf rond zessen thuis
hihihiquote:Op zondag 15 april 2012 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dus?
Je kan ook achter je toetsenbordje veilig onder het dak van pappie en mammie lopen'en en net doen alsof je die-hard Ajax fan bent.
quote:Op zondag 15 april 2012 12:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dus?
Je kan ook achter je toetsenbordje veilig onder het dak van pappie en mammie lopen'en en net doen alsof je die-hard Ajax fan bent.
Waarom?quote:Op zondag 15 april 2012 12:42 schreef detulp050 het volgende:
God, die PedersenDat hij iets breekt vandaag. Kutspeler
Zet dan gewoon Texeira naast Suk. Pedersen en Enevoldsen moeten gewoon oprotten
Ik stel nog liever niemand op dan Pedersen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom?
Alsof die Texeira zo geweldig is?!
Die Pedersen moet je nooit meer opstellen met dat soort uitspraken. Wat een arrogant mannetje.quote:Op zondag 15 april 2012 12:49 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik stel nog liever niemand op dan Pedersen.
http://www.fcgonline.nl/i(...)ste-elftal&Itemid=28
Zijn Bajrami, Matavz, vandenbussche, Duits en Schet ook ex-ajacieden?quote:Op zondag 15 april 2012 13:07 schreef Geo4kant het volgende:
Je bedoeld Ex Ajacieden helpen Ajax als TT?
Nee.quote:Op zondag 15 april 2012 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn Bajrami, Matavz, vandenbussche, Duits en Schet ook ex-ajacieden?
Waarom dan ook niet gewoon PSV - AZ op zondag? Lekker toch voetbal zondag kopje soep erbij of een uitersmijtertje.quote:
Ik denk dat de KNVB nu al bezig is met de planning voor volgend seizoenquote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
Is er iemand hier die me kan uitleggen hoe en wanneer knvb de wedstrijden planning maakt?
Gister heel de top 6 (op Ajax na) in aktie en vandaag op Ajax (voor mij dan) na alleen maar zaad potjes... Dat kan toch anders?
Moest ook zo wezen:quote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
Is er iemand hier die me kan uitleggen hoe en wanneer knvb de wedstrijden planning maakt?
Gister heel de top 6 (op Ajax na) in aktie en vandaag op Ajax (voor mij dan) na alleen maar zaad potjes... Dat kan toch anders?
Lijkt me lastig aangezien er nog niets bekend is mbt de Europese wedstrijden.quote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat de KNVB nu al bezig is met de planning voor volgend seizoen
Geen idee, KNVB wilde na een Winner Wednesday nu een Super Saturday (sorry voor de slechte namen), maar de potjes die vandaag gespeeld worden lijken mij allemaal verschrikkelijk saaiquote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom dan ook niet gewoon PSV - AZ op zondag? Lekker toch voetbal zondag kopje soep erbij of een uitersmijtertje.
Neehoor. Is een loterij in de Eredivisie nog.quote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat de KNVB nu al bezig is met de planning voor volgend seizoen
Nou ja, Fey - Exc is lastig vanwege de R'dam Marathon natuurlijk, dus dat die op zaterdag is snap ik welquote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest ook zo wezen:
12:30 FEY - EXC
14:30 AJA - GRA
16:30 PSV-AZ
Ik denk wel dat de KNVB dit gaat overwegen ja. Zal het doorgeven.quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat de KNVB niet potjes tussen goede clubs die bijvoorbeeld nu in de top 6 staan niet op zaterdagavond om 18:45 én 19:45 plant.
Maar dit:
18:45 topper
20:45 topper.
of
12:30 Willekeure top6 club/klassieker
14:30 Mogelijke topper/ top6club
16:30 Mogelijke topper/ top6club
Mulder; Leerdam, De Vrij, Kongolo, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Clasie, Bakkal, Vilhena; Cabral, Guidetti, Cissé, G. Fernandez. Nuttige postquote:Op zondag 15 april 2012 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; Eriksen, Anita, Janssen; Aissati, De Jong, Boerrigter.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de KNVB dit gaat overwegen ja. Zal het doorgeven.!
opstelling Ajax, sufferd.quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mulder; Leerdam, De Vrij, Kongolo, Vlaar, Martins Indi; El Ahmadi, Clasie, Bakkal, Vilhena; Cabral, Guidetti, Cissé, G. Fernandez. Nuttige post
Incl wisselspelers overigens
Ja, dus.. Geef dan de opstelling van de Superboeren, Vitesse, Ado, Utreg en VVV ook, die zijn net zo interessantquote:
Laat de supporters van die clubs de opstellingen postenquote:Op zondag 15 april 2012 13:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dus.. Geef dan de opstelling van de Superboeren, Vitesse, Ado, Utreg en VVV ook, die zijn net zo interessant
Ajaxlife post ook altijd de opstelling van de tegenstander. Nee, da's nog niet gepost.quote:Op zondag 15 april 2012 13:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Laat de supporters van die clubs de opstellingen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |