DHAHAHAHAHAHA BAZENARROGANTIEquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks 2e, PSV gaat gewoon eerste worden.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks 2e, PSV gaat gewoon eerste worden.
Moet jij niet naar bed? Morgen speelt Ajax en dan moet je wel fit in het stadion zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Matavz en Boekhaar zijn de bazen van vanavond
Hoe was de ronaldo fap?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed? Morgen speelt Ajax en dan moet je wel fit in het stadion zitten.
O wacht.....
Het ging gweldik?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent te jong om dat te weten
Hoho, als we een keertje vaker gescoord hadden waren we 2e ja, nu nog niet helemaal. Vond het doodzonde dat er niet doorgedrukt werd na de 3-0. Enerzijds snap ik het wel, maar anderzijds was dit het moment om aan het doelsaldo te werkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:35 schreef RvLaak het volgende:
Fantastisch begin van het voetbal weekend... Feyenoord 2e, Zwolle kampioen en nu nog hopen op een wonder uit Doetinchem
Typoo'tjequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoho, als we een keertje vaker gescoord hadden waren we 2e ja, nu nog niet helemaal. Vond het doodzonde dat er niet doorgedrukt werd na de 3-0. Enerzijds snap ik het wel, maar anderzijds was dit het moment om aan het doelsaldo te werken
Zo, wat een lefgoser ben jijquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Als de Graafschap morgen wint, neem ik een AJAX ui met homo Vertonghen erop en als sig AJAX tha best voor 1 week
jaja ik durf
Als de Graafschap morgen wint, ga ik dat gewoon vierenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Als de Graafschap morgen wint, neem ik een AJAX ui met homo Vertonghen erop en als sig AJAX tha best voor 1 week
jaja ik durf
Oké, voor het seizoen had ik hiervoor getekend, dat is waar. Maar de 3-0 viel in de 60e (?) minuut, dus dan is er nog een half uur. Excelsior was niks meer, dus het moment om aan het doelsaldo te werken. Nu staan de nummers 2-6 allemaal binnen 1 punt van elkaar, waarbij aangetekend moet worden dat Twente verreweg het beste doelsaldo heeft (+39), gevolgd door psv (+30), Az (+28), Feyenoord (+27) en Heerenveen (+18). Met 4 doelpunten meer, maar iig met 2 goals, had je er een stuk beter voor gestaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typoo'tje. Maar idd, ik zat me ook op te vreten achter de laptop voor de ene goal extra
. Maar goed, wie had überhaupt de 3e plaats verwacht?
Dat ookquote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de Graafschap morgen wint, ga ik dat gewoon vieren
quote:
Idd, maar als ze 3 wedstrijden hadden gewonnen ipv verloren, stond Feyenoord "gewoon" bovenaan.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oké, voor het seizoen had ik hiervoor getekend, dat is waar. Maar de 3-0 viel in de 60e (?) minuut, dus dan is er nog een half uur. Excelsior was niks meer, dus het moment om aan het doelsaldo te werken. Nu staan de nummers 2-6 allemaal binnen 1 punt van elkaar, waarbij aangetekend moet worden dat Twente verreweg het beste doelsaldo heeft (+39), gevolgd door psv (+30), Az (+28), Feyenoord (+27) en Heerenveen (+18). Met 4 doelpunten meer, maar iig met 2 goals, had je er een stuk beter voor gestaan.
Ik word ook altijd zo moe van die 'Wat als we tegen Roda' bijv.quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, maar als ze 3 wedstrijden hadden gewonnen ipv verloren, stond Feyenoord "gewoon" bovenaan.
Dat kun je sowieso over de nummers 2 t/m 6 zeggenquote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, maar als ze 3 wedstrijden hadden gewonnen ipv verloren, stond Feyenoord "gewoon" bovenaan.
Vandaar mijn opmerking. Mijn moeder zei altijd "as is verbrande turf"quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word ook altijd zo moe van die 'Wat als we tegen Roda' bijv.
Had graag gewild, maar had mijn ouders beloofd om ergens anders heen te gaan met ze. Foutje. En vind het flauw om dat te cancellen. Want ik had graag er heen gegaan om mee actie te voeren. Ik kan je alvast zeggen, bunnikside komt met witte zakdoekjes en Foeke rot op. En er komen nog veel meer acties vanmiddag met o.a. spandoeken en meer. Gewoon ff eredivisie live checken. Komt goed. Ik vertrouw op de supporters. Iedereen is heel boos van de supporters van FC Utrecht. Extreem boos. En de maat is vol, ja, er komen acties aan.quote:Op zondag 15 april 2012 07:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paulo, ga je nog Utrecht kijken in de galgewaar?
Ik zal wel even kijken.. Voorbeschouwing sowieso wel. Maar Ajax moet ook om 14:30quote:Op zondag 15 april 2012 07:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Had graag gewild, maar had mijn ouders beloofd om ergens anders heen te gaan met ze. Foutje. En vind het flauw om dat te cancellen. Want ik had graag er heen gegaan om mee actie te voeren. Ik kan je alvast zeggen, bunnikside komt met witte zakdoekjes en Foeke rot op. En er komen nog veel meer acties vanmiddag met o.a. spandoeken en meer. Gewoon ff eredivisie live checken. Komt goed. Ik vertrouw op de supporters. Iedereen is heel boos van de supporters van FC Utrecht. Extreem boos. En de maat is vol, ja, er komen acties aan.
twitter:Leeuwenheart twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 18:17:12Toch goed dat Foeke Booy aan hardlopen doet #bozesupporters #beprepared reageer retweet
twitter:Tijger030 twitterde op donderdag 12-04-2012 om 19:50:44Tip voor Foeke Booy : STAP GWN OP LUL! reageer retweet
twitter:GinoHoeff twitterde op donderdag 12-04-2012 om 23:52:33We kunnen wouters niets verwijten, het materiaal is gewoon dramatisch goed gedaan foeke booy en scouts #donderop reageer retweet
Winst Groningen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen - Roda JC. Wat moeten we verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |