Oude koeien enzo, we hebben het nu over Ajax - De Graafschap en de andere wedstrijden.quote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef tompsv18 het volgende:
Braamhaar vandaag de scheids. Dat was toch die scheids die aan het juichen was toen Ajax scoorde tegen PSV
Nee, omdat zijn visie op de situatie goed was en mooi uit pakte met het voordeel dat hij gaf. Een zelf fap moment.quote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef tompsv18 het volgende:
Braamhaar vandaag de scheids. Dat was toch die scheids die aan het juichen was toen Ajax scoorde tegen PSV
Braamhaar is een Ajaciedquote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ja terug in de Jupiler leaguequote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef FL_Freak het volgende:
De Graafschap komt nog wel terug. Let maar op.
Marko wordt een rellert. Zo gek heb ik jou nog nooit zien posten. Alleen omdat AFCA kampioen wordt?quote:
Moeten ze ook met 6-0 alles gaan winnenquote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel jammer, maar ja, Graafschap thuis en Groningen thuis winnen ze. AZ/Fey kan alleen nog kampioen woorden door ALLES te winnen en wanneer Ajax van TWE/VIT verliest
hahaquote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marko wordt een rellert. Zo gek heb ik jou nog nooit zien posten. Alleen omdat AFCA kampioen wordt?
Ja, ik vermoedde het al. Heeft AZ zo'n belabberd saldo?quote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Moet ze ook met 6-0 alles gaan winnen
Dat zeg ik toch helemaal nergens, helder licht. Ik vraag het me gewoon af. Men is hier zelfs zo blij dat er zelfs met CAPSLOCK GEJUICHT WORDT, dan moet het wel heel belangrijk voor je zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 14:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want als je niet naar elke wedstrijd gaat ben je geen echte Ajacied
Ja want er zijn ook altijd kaartjes verkrijgbaar
Pipo ga ergens anders de huillie uithangen. Al dat getroll omdat Ajax kampioen gaat worden
Gooi dan niet alleen mijn reactie weg maar ook degene waar ik op reageerde.quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik blijf niet waarschuwen heren. On-topic. Discussies over andere dingen niet hier!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |