Helaas wel maar wat zou ik graag die arrogante kwalletjes, jullie supporters, hard op zijn bek zien gaan.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas wel maar wat zou ik graag die arrogante kwalletjes, jullie supporters, hard op zijn bek zien gaan.
Dit is Fok! .. niet het EO Jongeren forum.quote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef detulp050 het volgende:
Dit is het Live Eredivisieverslagentopic, niet het trolltopic.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas wel maar wat zou ik graag die arrogante kwalletjes, jullie supporters, hard op zijn bek zien gaan.
Het wordt de hele middag dus off-topic gelul, zie weinig interessante wedstrijden.. Gelukkig is er nog meer sport vandaagquote:Op zondag 15 april 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Detulp, wat is je fuckin probleem, bij dit soort zaadwedstrijden dwalen we zo vaak af.
Amstel Gold race zo half uurtje meepikken dan monsterscore ajaxquote:Op zondag 15 april 2012 13:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het wordt de hele middag dus off-topic gelul, zie weinig interessante wedstrijden.. Gelukkig is er nog meer sport vandaag
Ga je het thuis of in het stadion kijken??quote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amstel Gold race zo half uurtje meepikken dan monsterscore ajax
Amstel Gold race, over saaie sportevenementen gesproken.quote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amstel Gold race zo half uurtje meepikken dan monsterscore ajax
Die kijk ik livequote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je het thuis of in het stadion kijken??
Thuis.quote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je het thuis of in het stadion kijken??
Dan heeft Roelofsen gelogen over het spelen met een mogelijk B-elftalquote:Op zondag 15 april 2012 13:29 schreef DeJori het volgende:
Opstelling De Graafschap: De Winter; Jansen, Evers, Van de Pavert, Fränkel; Rose, Meijer, Vermouth, El Hassnaoui; De Leeuw, Poepon.
Wissels: Terol, Jansen, Sreckovic, Badibanga, Calvete, Breinburg, Wilsterman.
Ze laten hem gewoon het seizoen afmaken, dan wegschoppen en Jansie Jansie terughalenquote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Huistra kan alvast z'n tas gaan inapkken![]()
Jans terugquote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Huistra kan alvast z'n tas gaan inapkken![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Over een paar weken gaat De Graafschap gesloopt worden op het Kasteel
De Graafschap wordt alsnog laatste, Excelsior haalt ze nog inquote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Over een paar weken gaat De Graafschap gesloopt worden op het Kasteel
Nee.quote:Op zondag 15 april 2012 14:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De Graafschap wordt alsnog laatste, Excelsior haalt ze nog in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |