Wel de spannendste wedstrijd van de afgelopen 10 jaar ja.quote:Op zondag 15 april 2012 14:07 schreef Borizzz het volgende:
De manier waarop Sparta degradeerde een paar jaar terug was wel legendarisch.
Sparta is imo wel meer een eredivisieclub dan Excelsior.
Ik hoop niet dat het ten koste van de Graafschap gaat, maar ik gun het Sparta wel dat ze weer terug kunnen keren.quote:Op zondag 15 april 2012 14:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wel de spannendste wedstrijd van de afgelopen 10 jaar ja.
Doet er niet toe. Kijk naar jezelf, naar andere kijken is te makkelijk. On-topic, makkelijker kan ik het niet maken voor je.quote:
Vandaar ook de ", maar de kans dat je in de JL wedstrijden wint is groter dan in de Eredivisie (duh), in de JL heb je toch vaker de kans dat er een makkelijke wedstrijd tussendoor komt en in de meeste wedstrijden zal Excelsior, normaal gesproken, toch de betere ploeg zijn. Ik denk dat je daar minder van leert als dat je altijd de mindere bentquote:Op zondag 15 april 2012 14:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er is in de JL geen sprake van "makkelijk" wedstrijden winnen voor Excelsior hoor.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tijd voor het grote Ajax mannen
Nu je weer boven aan staat en vandaag nog meer afstand kan nemen.. en een makkelijk te winnen wedstrijd.. zo goed als vol.quote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe vol het vanmiddag hier zal zijn
het is wel gebleken dat er van alles kan gebeuren in de eredivisiequote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef Syntix het volgende:
Eredivisielivemet je misschien een kansje voor De Graafschap
Utrecht heeft gewonnen van Ajaxquote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef Syntix het volgende:
De Graafschap thuis, altijd lastig. De bal is rond. Er zijn twee doelen. Het gras is groen. Het bier is duur. Je kan winnen of verliezen. Maar ook gelijk spelen!quote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef Syntix het volgende:
boys jaquote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef Heatseeker het volgende:
Come on your boys in blue!
Succes superboeren.
Yepquote:Op zondag 15 april 2012 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met Koninginnedag zijn we kampioen
Zo is Frankie.quote:
Geluid aanzettenquote:Op zondag 15 april 2012 14:28 schreef elby1988 het volgende:
Waarom hoor ik geen commentaar bij Ajax-Graafschap?..
Edit: Laat maar..
Dat is wel echt de meest saaie commentaar die er is.quote:
Inderdaad, als er gescoord is merk je dat niet eens aan hem.quote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is wel echt de meest saaie commentaar die er is.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:26 schreef Heatseeker het volgende:
Come on your boys in blue!
Succes superboeren.
met bloed, zweet en tranen ?quote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef elby1988 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geluid aanzetten!11
[/quote\]
Nee, ik hoorde wel Andre Hazes
Maar ze speelden dat nummer helemaal nietquote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja, verder geen stemmen in mijn hoofd nee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |