Ik ben ook blank terwijl ik niet eens Europeaans ben.quote:Op zondag 15 april 2012 02:28 schreef Flow3r het volgende:
Naja, dat gezeur over allochtonen,donkere/getinte mensen zijn nog altijd in de minderheid, dus waarschijnlijk zal over tig jaar de bevolking hier eerder blank dan donker zijn, zeker gezien het feit dat onder allochtonen ook , Turkse, Poolse Duitse etc.. mensen vallen , zover ik weet zijn die blank.
Ik ben een blanke allochtoonquote:Op zondag 15 april 2012 02:29 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ik ben ook blank terwijl ik niet eens Europeaans ben.
quote:Op zondag 15 april 2012 02:30 schreef sp3c het volgende:
ik ben niet blank en ik ben de echtste Hollander die je tegenkomt
Ik woon niet in zuid of noord Holland en ben dus geen Hollander.quote:Op zondag 15 april 2012 02:30 schreef sp3c het volgende:
ik ben niet blank en ik ben de echtste Hollander die je tegenkomt
Ik vind cultuur dan ook belangrijker dan hoe je eruit ziet.quote:Op zondag 15 april 2012 02:37 schreef sp3c het volgende:
boeie, uiteindelijk is het maar een stempel waar je verder weinig van merkt
zolang je je maar gedraagt
Tja, als je eigen cultuur bijna het tegenovergestelde is dan pas je moeilijker aan.quote:Op zondag 15 april 2012 02:54 schreef sp3c het volgende:
aanpassen is makkelijk, doen we allemaal aan je werk, je baan, je vriendin, je huis, zelfs aan het weer
waarom dan niet aan je land?
pride cometh before the fall
Shit zeg. Echt waar? Dan viel ik niet op als volbloed allochtoon daar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een Engelsman die in Nederland komt wonen, is gewoon officieel een allochtoon.
Wat jij daarvan vindt, verandert daar niks aan.
Met meer dan 50% allochtonen is een spreidingsbeleid in DH eigenlijk al onmogelijk. Want die meerderheid zul je bij een optimale spreiding dan toch al overal hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De problemen die de grote hoeveelheden allochtonen veroorzaken in een stad als Den Haag.
Ter illustratie het linkje van Nikita.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)op-in-Den-Haag.dhtml
Maar denk je niet dat het intern verspreidden van allochtonen in Den Haag al een hoop problemen oplost?
Gewoon een stop. 0 dus. Ik denk dat we er genoeg toegelaten hebben als klein, overbevolkt land.quote:En wat bedoel je specifiek met een immigratiestop?
Niet meer immigranten erin dan in het jaar ervoor?
Niet meer immigranten er blijvend in dan eruit?
Of geen enkele immigrant meer Nederland erin? En dan inclusief vluchtelingen, of niet?
En als je al in de buurt zou komen zou ik je op een rochel tussen je ogen trakteren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bij jou? Nee, daar zou je best gelijk in kunnen hebben.
Kom, kom. Wat een agressie voor de zondagochtend.quote:Op zondag 15 april 2012 08:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
En als je al in de buurt zou komen zou ik je op een rochel tussen je ogen trakteren.
Maar wat is je punt nu bejaarde provo?
Stylish!quote:Op zondag 15 april 2012 08:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
En als je al in de buurt zou komen zou ik je op een rochel tussen je ogen trakteren.
Bij een moskee zie je ook dat er een meerderheid aan allochtonen is...quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zag laatst toch dit beeld ongeveer toen ik in NL was.
[ afbeelding ]
Dat schreef ik eerder in dit topicquote:Op zondag 15 april 2012 10:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat kan een heel groot verschil uitmaken in de onderzoeksresultaten!
verplichte sterilisatie van allochtonen er dan ook maar bijdoen.. en we zijn helemaal niet overbevolkt 6-8% is maar bebouwd dus er kan heus nog wel iets bij hoorquote:Op zondag 15 april 2012 07:51 schreef LXIV het volgende:
Gewoon een stop. 0 dus. Ik denk dat we er genoeg toegelaten hebben als klein, overbevolkt land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |