Het is mij niet duidelijk hoe ze deze gegevens kunnen lezen. Want zo zijn Surinamers, die voor de jaren '70 binnenkwamen, geregistreerd als autochtoon (Rijksgenoten).quote:MEDIAWATCH - 'Autochtone Hagenaar is nu in de minderheid' is de openingskop van het AD. In Den Haag is dit jaar voor het eerst het aantal inwoners van Nederlandse origine onder de 50 procent gezakt.
En die trend zal zich waarschijnlijk gestaag voortzetten. De Nederlandse residentie krijgt, na aftrek van het aantal autochtonen, binnen 10 jaar 30.000 allochtone inwoners van niet-westerse afkomst bij, is de verwachting.
Het ligt ook sterk aan in welke wijken je komt. Welvarende wijken als Bezuidenhout en Scheveningen zijn nog relatief vrij 'blank'.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:43 schreef Scabies het volgende:
Valt nog supermee!
Gezien het straatbeeld schatte ik ongeveer 80% allochtoon...
1953 herhaalt zich!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:50 schreef Jellereppe het volgende:
Nederland wordt een onderdeel van het Arabische rijk, muhahaha.
Wat ben je toch een stemmingmaker zegquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:43 schreef DontGiveAFok het volgende:
laten we even kijken wat onze haat-propagandisten er hier van vinden...
Kom maar jongens/meisjes ....
![]()
Dankje...(dat hoor ik trouwens normaal nooit)quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stemmingmaker zeg
quote:"Autochtonen" bestaan nauwelijks. De Nederlandse achternamen komen van de vader, terwijl de moeder allochtoon is. Of de vader heeft het van zijn opa, maar de vaders moeder was allochtoon. Niemand is 100% "Nederlands". De echte NL'er is van semitische oorsprong, dus donker haar/ogen. De Noord-Europese blonde, blauwogige NL'ers zijn allemaal immigranten uit Noord-Europa, gemengd met de oorspronkelijke NL'er. Daarom zie je semitisch-uitziende en hoogblonde mensen. "Echte NL'er" bestaat niet. Koninklijk huis...Duits.
Wat niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Dagonet het volgende:
Ja, doe maar niet gewoon de volgende keer.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Dankje...(dat hoor ik trouwens normaal nooit)![]()
Ik ben gewoon ontzettend nieuwsgierig naar hun goed onderbouwde syntheses en theorieën...(inclusief gefotoshopte argumentatie)
Aww yeahhh donker haar bruine ogenquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is hier erg aan als ik vragen mag? Het is toch niet zo dat alle 'allochtonen' crimineel zijn?
Tevens een mooie qoute van een reactie op een krant:
[..]
Nee, maar dat idee krijg je er bij sommigen niet uit, succes ermeequote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is hier erg aan als ik vragen mag? Het is toch niet zo dat alle 'allochtonen' crimineel zijn?
Tevens een mooie qoute van een reactie op een krant:
[..]
Wat weer slechter is voor het klimaat, omdat dan overdag al de straatlichten aanmoeten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:01 schreef Scorpie het volgende:
Zo weinig pas? Het ziet nu al letterlijk zwart van de mensen in Den Haag.
Nou even kijken, Den Haag, groot gedeelte is allochtoon omdat daar alle ambassades zitten, dat tikt natuurlijk al aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:18 schreef ebke het volgende:
Hoe heeft het in godsnaam in zo'n relatief korte tijd, zo ver komen kunnen??
Ik vind mezelf geen racist, en heb ook niets tegen allochtonen, althans niet persoonlijk. Maar Nederland hoort toch zo ongeveer dan van het Nederlandse volk te blijven. Ik sta er niet op te wachten, te moeten leven in een land waar Nederlanders over 50 jaar de minderheid van de bevolking zijn. Of over 100 jaar 20%![]()
Kan ook wel begrijpen dat dat voor sommigen de reden is om op Geert en zijn partij te stemmen..
Uitstekende vraag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:36 schreef D0808 het volgende:
Mogen de autochtonen in Den Haag nu ook profiteren van het minderhedenbeleid of is dat alleen als je een kleurtje hebt en beroerd Nederlands spreekt?
Dit is gerommel met de cijfertjes.quote:'Autochtone Hagenaar is nu in de minderheid' is de openingskop van het AD. In Den Haag is dit jaar voor het eerst het aantal inwoners van Nederlandse origine onder de 50 procent gezakt.
Nou, de bodem van de pot is in zicht .quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach, als de pot leeg is verkassen ze wel mettertijd.
Rap de pensioenleeftijd tot 70 jaar optrekken zodat er nog wat premie in de pot komt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, de bodem van de pot is in zicht .
Maar dat is dat labeltje plakken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Beetje verkeerde foto vind ik zelf. Allochtoon is geen synoniem voor moslim(a).
In Rotterdam is zo'n allochtonenstop op basis van inkomen inderdaad al geruime tijd een succes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hier een artikel van vorig jaar. De pot is toch al bijna leeg.
VVD wil allochtonenstop in Den Haag
Zonder gekheid, ik denk echt dat er al een hoop mensen zijn die niet weten dat je als Engelsman wanneer je hier komt wonen ook gewoon een allochtoon bent. En dat is best wel triest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar dat is dat labeltje plakken.
Mensen worden het labeltje = buitenlander =geenNederlander opgeplakt en het volgend labeltje is te veel mensen als islamitisch en de echte stigmatiseerder gaat nog verder en suggereert dat de meeste buitenlanders zowat fundamentalistisch zijn.
Je maakt van het woord allochtoon een scheldwoord wat ik weer triest vind.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik denk echt dat er al een hoop mensen zijn die niet weten dat je als Engelsman wanneer je hier komt wonen ook gewoon een allochtoon bent. En dat is best wel triest.
En jij leest duidelijk weer eens wat je wil lezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je maakt van het woord allochtoon een scheldwoord wat ik weer triest vind.
Komkom, ik ken jou, je broer en je vader scanman langer dan vandaag waar ik mijn conclusie op baseer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij leest duidelijk weer eens wat je wil lezen.
Ja, die tellen dan als autochtoon mee. Net als 3e-generatie Marokkanen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:41 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk hoe ze deze gegevens kunnen lezen. Want zo zijn Surinamers, die voor de jaren '70 binnenkwamen, geregistreerd als autochtoon (Rijksgenoten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |