Uitstekende vraag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:36 schreef D0808 het volgende:
Mogen de autochtonen in Den Haag nu ook profiteren van het minderhedenbeleid of is dat alleen als je een kleurtje hebt en beroerd Nederlands spreekt?
Dit is gerommel met de cijfertjes.quote:'Autochtone Hagenaar is nu in de minderheid' is de openingskop van het AD. In Den Haag is dit jaar voor het eerst het aantal inwoners van Nederlandse origine onder de 50 procent gezakt.
Nou, de bodem van de pot is in zicht .quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach, als de pot leeg is verkassen ze wel mettertijd.
Rap de pensioenleeftijd tot 70 jaar optrekken zodat er nog wat premie in de pot komt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, de bodem van de pot is in zicht .
Maar dat is dat labeltje plakken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Beetje verkeerde foto vind ik zelf. Allochtoon is geen synoniem voor moslim(a).
In Rotterdam is zo'n allochtonenstop op basis van inkomen inderdaad al geruime tijd een succes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hier een artikel van vorig jaar. De pot is toch al bijna leeg.
VVD wil allochtonenstop in Den Haag
Zonder gekheid, ik denk echt dat er al een hoop mensen zijn die niet weten dat je als Engelsman wanneer je hier komt wonen ook gewoon een allochtoon bent. En dat is best wel triest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar dat is dat labeltje plakken.
Mensen worden het labeltje = buitenlander =geenNederlander opgeplakt en het volgend labeltje is te veel mensen als islamitisch en de echte stigmatiseerder gaat nog verder en suggereert dat de meeste buitenlanders zowat fundamentalistisch zijn.
Je maakt van het woord allochtoon een scheldwoord wat ik weer triest vind.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonder gekheid, ik denk echt dat er al een hoop mensen zijn die niet weten dat je als Engelsman wanneer je hier komt wonen ook gewoon een allochtoon bent. En dat is best wel triest.
En jij leest duidelijk weer eens wat je wil lezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je maakt van het woord allochtoon een scheldwoord wat ik weer triest vind.
Komkom, ik ken jou, je broer en je vader scanman langer dan vandaag waar ik mijn conclusie op baseer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij leest duidelijk weer eens wat je wil lezen.
Ja, die tellen dan als autochtoon mee. Net als 3e-generatie Marokkanen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:41 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk hoe ze deze gegevens kunnen lezen. Want zo zijn Surinamers, die voor de jaren '70 binnenkwamen, geregistreerd als autochtoon (Rijksgenoten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |