Ja in de jaren 90 mocht er nog wat spek aan je lijf zitten. Vind het nu maar magere poppetjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Spice Girls
Nu:
[ afbeelding ]
Melanie Brown, Melanie Chisholm, Geri Halliwell, Emma Bunton en Victoria Beckham
Toen:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens en toen waren ze ook niet echt dik, gewoon een "normaal" figuur.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja in de jaren 90 mocht er nog wat spek aan je lijf zitten. Vind het nu maar magere poppetjes.
Ja gewoon gezonde lijven!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en toen waren ze ook niet echt dik, gewoon een "normaal" figuur.
Mwah, Mel B en Mel C zijn nu dikker dan vroeger. Geri is gewoon lekker slank geworden. Alleen Posh is een stokje. Emma is ook eerder dikker dan vroeger (en anders gewoon gelijk aan die tijd), maar kleed zich gewoon goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja in de jaren 90 mocht er nog wat spek aan je lijf zitten. Vind het nu maar magere poppetjes.
Mel B is 1 brok spieren daarom is ze zo breed (die heeft letterlijk een blokjesbuik, echt vies vind ik dat bij vrouwen) en ik vond zelf Geri er veel beter uitzien op dat tweede plaatje.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, Mel B en Mel C zijn nu dikker dan vroeger. Geri is gewoon lekker slank geworden. Alleen Posh is een stokje. Emma is ook eerder dikker dan vroeger (en anders gewoon gelijk aan die tijd), maar kleed zich gewoon goed.
Zo die linker heeft nog goede benen! Hoe oud zijn ze nu?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:33 schreef kvd het volgende:
Salt-n-Pepa way back in the eighties
[ afbeelding ]
in de jaren '90
[ afbeelding ]
En van de week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links 47, rechts 46quote:Op maandag 30 juli 2012 23:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo die linker heeft nog goede benen! Hoe oud zijn ze nu?
Doet ze goed!quote:
Het kan aan mij liggen, maar ik zie echt niet dat haar ogen scheef staan?quote:
Holy Cow....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:09 schreef Godtje het volgende:
Nicole Eggert
Toen:
[ afbeelding ]
Nu![]()
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
Holy Cow....
Maar is ze niet gewoon zwanger?![]()
Ik zie duidelijk dat haar rechter oog ( voor ons rechts) hoger in de oogkas ligt dan haar andere oogquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik zie echt niet dat haar ogen scheef staan?
Ze kijkt wel altijd brutaal.
Ja absoluut, heel duidelijk te zien op foto'squote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk dat haar rechter oog ( voor ons rechts) hoger in de oogkas ligt dan haar andere oog
Dat nu ook weer niet, ze is in verhouding tot velen een mooie vrouw, maar ik heb elke keer als ik haar zie zoiets van het klopt niet..quote:
dit kan toch niet waar zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:09 schreef Godtje het volgende:
Nicole Eggert
Toen:
[ afbeelding ]
Nu![]()
[ afbeelding ]
wat was ik verliefd op deze man!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:14 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |