Voor iemand van bijna 82 jaar ziet hij er nog vitaal uit. Mijn oma van 82 is ben hem vergeleken een wandelend lijk. En dan heeft Sean Connery een zeer turbulent leven achter de rug, en mijn oma een luizenleventje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef kvd het volgende:
Sean Connery toen (1962)
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]

Dat snap ik. Maar dan kan er nog wel meer achtergrondverhaal achter zitten.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:46 schreef kvd het volgende:
[..]
Achtergrond? Gewoon een nieuwe film. Artikel waar ik de foto's vandaan heb
http://www.dailymail.co.u(...)lex-Cross-movie.html

En dat zonder botoxquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef kvd het volgende:
Sean Connery toen (1962)
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]

quote:In 1989, op 60-jarige leeftijd, werd hij door het Amerikaanse tijdschrift People uitgeroepen tot de Sexiest Man Alive. Hierop reageerde Connery met "Well there aren't many sexy dead men, are there".

quote:Op zondag 20 mei 2012 13:57 schreef Craptacular het volgende:
Het "aparte" uiterlijk van Lisa Turtle (Lark Voorhies) komt blijkbaar door Lupus.
Klopt. Vermoedelijk is haar haar ook een pruik.quote:Subacute cutane LE (SCLE)
rode plekken die vooral op aan zonlicht blootgestelde huidgebieden ontstaat, als late reactie op zonlicht. Deze plekken laten geen littekens achter.
Chronische discoïde LE (CDLE)
ronde, verlittekende gebieden met roodheid in de (actieve) rand. Haarzakjes kunnen hyperkeratose en roodheid vertonen. De verlittekening is grotendeels onomkeerbaar en kan ook leiden tot kaalheid (door het te gronde gaan van de haarzakjes). Discoïde LE (van de huid) is 1 van de criteria om de diagnose SLE (systemisch) te stellen.

Klopt blijkbaar niet. Tis Jessica Smith, dat wel, maar deze foto's zijn van een Jessica Smith die in Laguna Beach speelt. De Jessica Smith van de teletubbies is blijkbaar deze:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef mainedoll het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
bron

Die eerste foto is niet echt uit het begin. Die is van toen hij al bijna bij the Darkness wegging vanwege z'n cokeverslaving. Die tweede is van een paar dagen geleden idd, nu clean.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:39 schreef SEMTEX het volgende:
Justin Hawkins in zijn beginperiode (zanger van The Darkness)
[ afbeelding ]
Justin Hawkins recent: (rechts, met Rob Zombie)
[ afbeelding ]
*snnnnnf*

Pippi is echt nog altijd pippie!!
  Pippi is echt nog altijd pippie!!

Ruim 30 jaar is er gebeurd...quote:

Wauw,goede vooruitgang!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crosspost uit het Game of Thrones topic:
Kit Harington (Jon Snow) uit de HBO serie Game of Thrones heeft ook een flinke pimp beurt gehad van HBO voor de serie begon.
De eerste foto is ergens +/-2009 bij een signeersessie en de laatste foto een tijdje later tijdens de opnames van Game of Thrones.

Als je voor 200 jaar drank verwerkt in 20 jaar is dat ook niet zo vreemd, George Best zou zelfs moeite gehad hebben met de inname van Gascoigne.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:18 schreef Derfel het volgende:
Zo dan, die ziet er ook 20 jaar ouder uit dan hij is (van '67)

ik had ook niet verwacht dat ze met de tijd er beter zou gaan uit zien , ze had vroeger al wat weg van Chuckiequote:Op donderdag 7 juni 2012 12:04 schreef kvd het volgende:
Erin Moran (Joanie Cunningham uit Happie days) toen
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]

fonzie
  fonzie   

Wow Rico ziet er echt goed uit! Had ik niet verwachtquote:Op zondag 3 juni 2012 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rrrrrrrrrrrrrico

Tom Selleckquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:48 schreef Karina het volgende:
Magnum- Helemaal niet verkeerd zo een grijs baardje.
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Gekke muizelijnquote:

Als je het oorbelletje wegdenkt dan is hij gewoon helemaal flitsend opgeknapt, wat leukquote:Op maandag 28 mei 2012 10:15 schreef kvd het volgende:
Paul Gascoigne toen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu (met behulp van wat botox)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:
 : 

Ik weet niet op welke foto ik hem nou gayer vind..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Lol ik vond dit plaatje van Billy Idol, dus ik dacht: nog maar een keer Billy Idol toen en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Equally queerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke foto ik hem nou gayer vind..

Dit is Molly afgelopen week, vind haar net een mengeling tussen Melanie Griffith en Courtney Lovequote:

Maar wel minder strakgetrokken, gelukkig.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit is Molly afgelopen week, vind haar net een mengeling tussen Melanie Griffith en Courtney Love
[ afbeelding ]

Wtf doet Joran daar?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
De cast van 'Little Rascals' uit 1994
[ afbeelding ]

Wauw, ze was heel mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef Skaai het volgende:
Nicki Minaj, voordat ze met haar bakkes tegen een regenboog liep:
[ afbeelding ]

Leuk deze vergelijking!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Spice Girls
Nu:
[ afbeelding ]
Melanie Brown, Melanie Chisholm, Geri Halliwell, Emma Bunton en Victoria Beckham
Toen:
[ afbeelding ]

OMG ik zat echt te janken van het lachen om deze uitspraakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef Skaai het volgende:
Nicki Minaj, voordat ze met haar bakkes tegen een regenboog liep:

Ken haar niet. Maar het verbaasd me een oudere natuurlijke bekende vrouw te zien. De meesten die langskomen zijn allemaal gesleuteld.quote:

quote:

Ziet er zoveel beter uit dan al die verbouwde Hollywood-horken.
 Ziet er zoveel beter uit dan al die verbouwde Hollywood-horken. 

Toen 12?? Wow!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef kvd het volgende:
Megan Fox toen (12 jaar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en afgelopen 4 juli
[ afbeelding ]

sjezusquote:Op maandag 18 juni 2012 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Rolling Stones exen:
Marianne Faithfull toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Heb je een vuurtje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anita Pallenberg toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

je zou niet zeggen dat dit al 20 jaar geleden is, ziet er goed uitquote:Op zondag 8 juli 2012 11:44 schreef JaneDoe het volgende:
toen (rechts):
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]

en die acrobaat' zijn wel oud geworden zeg!
 en die acrobaat' zijn wel oud geworden zeg! 

Vooral Adriaantje ziet eruit alsof 'ie wel een borrel (of 2, of 3) lust...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef flowerbox het volgende:
Oef, 'die clownen die acrobaat' zijn wel oud geworden zeg!
Wat een rode hoofden ook.

quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Vooral Adriaantje ziet eruit alsof 'ie wel een borrel (of 2, of 3) lust...
 Idd. Terwijl er volgens mij ook een periode was dat Bassie er slechter uitzag.
 Idd. Terwijl er volgens mij ook een periode was dat Bassie er slechter uitzag.

Wie zijn dat?quote:
Zonde ...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Courtney Stodden (geboren 1994)
Vroeger:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ze lijkt nu een beetje op die ene van Shownieuws op SBS6.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Courtney Stodden (geboren 1994)
Vroeger:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Klopt jaquote:Op zondag 22 juli 2012 00:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze lijkt nu een beetje op die ene van Shownieuws op SBS6.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...

lang geleden
 lang geleden  

Mwoa, ik heb haar laatst nog eens gezien in een film, mag er best nog wel wezen hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb haar nooit mooi gevonden, haar ogen staan scheef
ps: hoi jpglang geleden

In KHODP was het een knap ding.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb haar laatst nog eens gezien in een film, mag er best nog wel wezen hoor
Hallo Logician

Klopt:quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb haar nooit mooi gevonden, haar ogen staan scheef

ohh mijn ogen....arme vrouw!!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:30 schreef kvd het volgende:
Catherine Bach (Daisy Duke) toen
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |