ik had ook niet verwacht dat ze met de tijd er beter zou gaan uit zien , ze had vroeger al wat weg van Chuckiequote:Op donderdag 7 juni 2012 12:04 schreef kvd het volgende:
Erin Moran (Joanie Cunningham uit Happie days) toen
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
Wow Rico ziet er echt goed uit! Had ik niet verwachtquote:Op zondag 3 juni 2012 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rrrrrrrrrrrrrico
Tom Selleckquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:48 schreef Karina het volgende:
Magnum- Helemaal niet verkeerd zo een grijs baardje.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gekke muizelijnquote:
Als je het oorbelletje wegdenkt dan is hij gewoon helemaal flitsend opgeknapt, wat leukquote:Op maandag 28 mei 2012 10:15 schreef kvd het volgende:
Paul Gascoigne toen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu (met behulp van wat botox)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet op welke foto ik hem nou gayer vind..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Lol ik vond dit plaatje van Billy Idol, dus ik dacht: nog maar een keer Billy Idol toen en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Equally queerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke foto ik hem nou gayer vind..
Dit is Molly afgelopen week, vind haar net een mengeling tussen Melanie Griffith en Courtney Lovequote:
Maar wel minder strakgetrokken, gelukkig.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit is Molly afgelopen week, vind haar net een mengeling tussen Melanie Griffith en Courtney Love
[ afbeelding ]
Wtf doet Joran daar?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
De cast van 'Little Rascals' uit 1994
[ afbeelding ]
Wauw, ze was heel mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef Skaai het volgende:
Nicki Minaj, voordat ze met haar bakkes tegen een regenboog liep:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |