Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
quote:
Maar er wordt in ieder geval iets gedaan , ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Het hangt er helemaal vanaf wat ze tegenkomen. Er kunnen bijvoorbeeld ook losse stukjes inzitten die ze moeten verwijderen. En waarschijnlijk gaan ze ook die impingement wegfrezen. Weet daarom ook nog niks over de revalidatie, of ik mag belasten naderhand of niet. Gezellig, allemaal vraagtekens
Ja, ik ook. Als ze het ontstoken weefsel weghalen zal dat al wel flink in de pijn schelen, hoop ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef indaha het volgende:
Maar er wordt in ieder geval iets gedaan , ik ben benieuwd
Ha Sara , alles goed ?quote:
Wat is een dd, een BH of een van deze betekenissenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:34 schreef Qwea het volgende:
5,15 voor een friesche dd, 2.20 verzendkosten. Valt wel mee toch? dd is zelf 3 euro.
Donald duckquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Sara , alles goed ?
[..]
Wat is een dd, een BH of een van deze betekenissen![]()
DD
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
DD, Dd, dd en varianten kunnen verwijzen naar:
d.d., afkorting van de dato, Latijn voor "van de datum, daterend van".
dd., afkorting van "dienstdoend", iemand in zekere dienst.
d.d. (rec.) de die, per dag, daags.
D.D., Divinitatis Doctor, Latijn voor "Doctor in de Godgeleerdheid", een verouderde maar hoge graad in de theologie.
D.D., "Different Dimension", term uit het Yu-Gi-Oh!-kaartspel.
DD, de IATA-code van luchtvaartmaatschppij Nok Air, onderdeel van Thai Airways International.
DD, de code op de kentekenplaat van auto's uit Dresden in Duitsland.
DD, de code op de kentekenplaat van auto's uit Zuid-Celebes in Indonesië.
DD tank, de Sherman A4-D4 DD (Duplex Drive), een Amerikaanse drijvende tank gebruikt bij de landing in Normandië in 1944.
DD, distale musculaire dystrofie.
DD, een cupmaat van vrouwenborsten.
DD, de tweeletterige code van de voormalige Duitse Democratische Republiek in de ISO 3166-1 standaard uit 1974, teruggetrokken in 1990.
.dd, het nooit gebruikte toplevel domein van de voormalige DDR.
dd (Unix), een bestandsbewerkingsprogramma voor Unix-systemen sinds 1975.
symbool van "dag in twee cijfers" in een dagtekeningnotatievoorbeeld zoals dd/mm/jjjj.
dd, het HTML-element voor het opmaken van definitie data in een definitie lijst.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Donald Duck. Die staat niet in je lijstje
quote:Achte hear/frou,
De Fryske Donald Duck leit foar jo klear yn de Fryske boek- en taalwinkel fan de Afûk
oan de Bûterhoeke 3 yn Ljouwert.
Wolle jo de Fryske Donald Duck leaver tastjoerd ha? Pleats dan in bestelling yn ús websjop:
Foar in flugge ferwurking fan jo bestelling graach betelje mei Ideal of PayPal.
Freonlike groet,
Rieneke Weidenaar
Wat leuk , ik geloof dat er ook een Limburgse versie van is en dat Fries is eigenlijk best goed te begrijpen .quote:
Oeh dat zou ik even navragenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Spannend Rewimo
Ik krijg maandag een pen in m'n wortelkanaal om een kroon op te plaatsen, zou ik dan wel bloed mogen geven de maandag erop?
Ik zou het even navragen. Je mag sowieso drie dagen voor je donatie geen aspirine slikken geloof ik. (al zal het vast niet zo gruwelijk pijnlijk zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Spannend Rewimo
Ik krijg maandag een pen in m'n wortelkanaal om een kroon op te plaatsen, zou ik dan wel bloed mogen geven de maandag erop?
Ja, waren we maar vast een week verderquote:
Vakantiegeld, dertiende maand, reiskostenvergoeding, aantal vakantiedagen, pensioenopbouw, overige secundaire voorwaarden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Takaiki het volgende:
Haai, ben ik weer even![]()
Ik wil even een vraag in de groep gooien:
¤1750,- bruto per maand voor een 40-urige werkweek, is dat redelijk?
Het is sowieso meer dan mijn vorige baan, maar dat was via een uitzendbureau en 36 uur per week.
Als ik dat omreken naar 40 uur ga ik er (maar) ¤150,- bruto op vooruit per maand.
Administratieve functie.Ik heb voor de functie geen opleiding gevolgd, wel 4,5 jaar ervaring in.
Spui maar even, ik ga eten koken en eten. Ik kom vanavond jullie mening wel teruglezen
Ik las necrosequote:
Dat!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vakantiegeld, dertiende maand, reiskostenvergoeding, aantal vakantiedagen, pensioenopbouw, overige secundaire voorwaarden?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vakantiegeld ja, dertiende maand nee, reiskostenvergoeding ja, aantal vakantiedagen 24, pensioenopbouw ja, overige secundaire voorwaarden volgens mij niet?
Laat ik het dan zo zeggen: het is zeker niet dik betaald, maar beter dan niets.quote:
Jup, morgen dagje Drenthe.. ga ergens foto's maken.. neem alleen Jules mee. Hoef ik niet op ze te letten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:09 schreef indaha het volgende:
Fijn dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren en duimen dat ze de oorzaak van je pijn kunnen weghalen
[..]
Gaan ze uit logeren ?
Tegen mij zeiden ze dat na een behandeling bij de tandarts geadviseerd wordt om iig 1 dagje te wachten met bloed geven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Spannend Rewimo
Vrijdagmiddagnarcose, denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:04 schreef Wart01 het volgende:
wat betekent vrijminarcose? sorry dat ik zo kom binnenstruikelen maar vond het wel een mooi woord en heb zelf ook ooit narcose gehad (blindeldarm) dus vandaar dat ik hier ff een bericht neerzet.
Je wilt niet weten wat ik krijg bij dat nieuwe bijbaantjequote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Takaiki het volgende:
Haai, ben ik weer even![]()
Ik wil even een vraag in de groep gooien:
¤1750,- bruto per maand voor een 40-urige werkweek, is dat redelijk?
Het is sowieso meer dan mijn vorige baan, maar dat was via een uitzendbureau en 36 uur per week.
Als ik dat omreken naar 40 uur ga ik er (maar) ¤150,- bruto op vooruit per maand.
Administratieve functie.Ik heb voor de functie geen opleiding gevolgd, wel 4,5 jaar ervaring in.
Spui maar even, ik ga eten koken en eten. Ik kom vanavond jullie mening wel teruglezen
Nah, het stond zo'n 400-220quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:51 schreef indaha het volgende:
Ach arme Miep, helemaal ingemaakt door jou zeker
ik ken al die fok woorden nog niet zo goed maar dit klinkt wel logisch. ben zelf trouwens niet moe (nog)quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrijdagmiddagnarcose, denk ik
Ik moet ook nog teruglezen.
ik zit op minimum uurloonquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik krijg bij dat nieuwe bijbaantje
Ergens is het om te janken, maar goed... het verdient méér dan niets doen op die dagen.
Maar het zit heel (!) dicht tegen het minimum loon aan.
Ik zou reiskosten krijgen als ik op 10 km afstand van het werk woon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef tombolafan het volgende:
En geen reiskosten vergoeding en 20 vrije dagen bij 40 uur... ik ben dan ook hard op zoek
Aiquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou reiskosten krijgen als ik op 10 km afstand van het werk woon.
Drie keer raden, ik woon op 9.8![]()
![]()
Mjah, 't is treurig idd, de verdiensten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ai
En men denkt altijd dat een callcenter zo goed verdientIk verdiende ook iets van 5 euro per uur bij een callcenter.
Ja iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou indaha, het was weer een leuk potje
Precies, het is erg flexibelquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, 't is treurig idd, de verdiensten.
Maar goed, ik ben blij met de flexibiliteit (zelf weten wanneer je werkt) ivm de hond.
En als ik thuis zat op die uren gaf ik wellicht geld uit, nu geef ik in die uren niets uit en verdien ik een beetje bij, zo probeer ik het maar te zien
Pfff wat een weekquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
OMG, ik krijg net mijn rooster voor volgende week en sta in drie dagen in vijf shifts ingedeeld.
Dus maandagochtend en maandagavond werken in Zoetermeer.
Dan dinsdag in Oudenbosch.
Woensdagochtend en woensdagavond in Zoetermeer.
Donderdag in Oudenbosch.
Vrijdagochtend in Zoetermeer.
Hmz, twee avonden was eigenlijk niet de bedoeling
Nou ja...
Zo weinig? Vanaf mn 18de heb ik altijd rond de 10/11 euro per uur gezeten. Bij de meeste outbound dingen hier is het volgens mij rond de 9 euro.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ai
En men denkt altijd dat een callcenter zo goed verdientIk verdiende ook iets van 5 euro per uur bij een callcenter.
Netto was het wel zoiets, maar toen was ik wel nog jong, 18quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zo weinig? Vanaf mn 18de heb ik altijd rond de 10/11 euro per uur gezeten. Bij de meeste outbound dingen hier is het volgens mij rond de 9 euro.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:20 schreef Laysa het volgende:
We zijn vandaag weer oom en tante geworden
Ik om 4quote:
Dat is vrij normaal hier, wij hebben een krantendepot hier aan huis en ik moet de kranten sorteren voor de bezorgers omdat iedereen voor 7 uur de krant wil hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gefeli Laysa!
4uur opstaanwat ga je doen dan
![]()
Ik ben ook moe..op tijd slapen. Gelukkig hoef ik morgenvroeg maar 1 hond uit te laten
pffffquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal hier, wij hebben een krantendepot hier aan huis en ik moet de kranten sorteren voor de bezorgers omdat iedereen voor 7 uur de krant wil hebben
Dat is idd het belangrijkste dat hij gezond isquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef Laysa het volgende:
Het is een Jongetje....Die hadden we nog niet in de collectie![]()
En helemaal gezond![]()
Thanx jullie
Ik ben een ochtendmens dus ik heb daar geen probleem mee, ik hoop alleen dat ik op de ESF meet wakker kan blijvenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
pffffIk kan niet vroeg slapen, dus dat zou bij mij niet werken
Oh trust me, ik help je welquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben een ochtendmens dus ik heb daar geen probleem mee, ik hoop alleen dat ik op de ESF meet wakker kan blijven
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
thanx![]()
En dan ga ik nu een broodje pindakaas smeren en bankhangen
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn kleine grote nichtje wordt morgen alweer een jaar
Wat gaat dat toch snel met die kleintjes, Ean is ook al bijna jarigquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn kleine grote nichtje wordt morgen alweer een jaar
Je kunt het hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef tombolafan het volgende:
Helloooooooooooooooooooooooo
Ik eet stug door van de bak popcorn terwijl ik vol zit en geen trek meer heb, hoe dom kan je zijn
Yayyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaMijn neefje is al anderhalf en komt morgen logeren
Ja ik zou eigenlijk maar moeten genieten van een avondje niets thuis, want volgende week komt daar weinig van kennelijkquote:
Ik ben ongeveer twintig en dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zou eigenlijk maar moeten genieten van een avondje niets thuis, want volgende week komt daar weinig van kennelijkMaar toch vind ik het maar niks om op vrijdagavond een beetje te lamballen
Kan daar slecht tegen. Ik moest eigenlijk gewoon weer twintig zijn ofzo denk ik.
Ja maar toen ik twintig was lambalde ik niet op vrijdagavondquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer twintig en dan?Dan kun je ook prima op vrijdagavond lamballen
Wat zing je?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef Qwea het volgende:
hahahahahaha karaoke op de iphone. Ik ga stuk. Sneu eigenlijk ook
Oh god wat zal het met mij worden als ik nu al lambal op vrijdagavondquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toen ik twintig was lambalde ik niet op vrijdagavond
Tenminste, verdomd weinig. Ik heb altijd het idee dat iedereen aan het leven is op zulke avonden behalve ik, ofzo. Slaat nergens op, ik weet het
Shania twain - who's bed have your boots been underquote:
Hoi, ik lig in bed met mijn laptop, mijn iphone en GAquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toen ik twintig was lambalde ik niet op vrijdagavond
Tenminste, verdomd weinig. Ik heb altijd het idee dat iedereen aan het leven is op zulke avonden behalve ik, ofzo. Slaat nergens op, ik weet het
Ja maar jij hebt een excuusquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi, ik lig in bed met mijn laptop, mijn iphone en GAWat leef ik zeg!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou ik ga morgen naar eh.... erhm......
![]()
Ik heb een heel vervelend nieuw spel op mn telefoonquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het hebben
Ik verveel me
[..]
Yayyyyyyyyyyyyy
En ik naar de pannekoekenbakker met ons petekindquote:
What happened?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef ElisaB het volgende:
Goedenavond
Niemand had mij hoeven vertellen dat het vrijdag de 13e is
Tééééring hé
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is vandaag werkelijk niets in één keer goedgegaan
Welnee, allemaal niets ernstigs. Maar alles ging mis en niets in een keer goed. Dan weet je het zeker: vrijdag de 13e. Nog anderhalf uur en dan heb ik het weer overleefd. Tot die tijd doe ik niets meer in elk gevalquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
Met recht de 13e dus...
Of zaten er ernstige dingen tussen?
Nope. Wel de eerste 2 eps binnen. Ben eerst ff GA aan het afronden. Zit nu in seizoen 8 en slinger nu ep 13 aanquote:
Alles gaat gebeuren in de voortuin, in die zin dat eruit gaat wat er niet in hoort (lees: onkruid, bodembedekkers die al 7 meter te ver zijn gekropen en uitlopers die al 3 jaar geleden gesnoeid hadden moeten worden). En het is een stuk van een meter of 3 diep en 23 meter lang. Ik vind het best vrij veelquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
Wat gaat er allemaal gebeuren in de voortuin dan?
En zo heel veel voortuin is er toch niet?Of heb ik gewoon scheel gekeken en zie ik altijd alleen de oprit?
Da's zeker veelquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alles gaat gebeuren in de voortuin, in die zin dat eruit gaat wat er niet in hoort (lees: onkruid, bodembedekkers die al 7 meter te ver zijn gekropen en uitlopers die al 3 jaar geleden gesnoeid hadden moeten worden). En het is een stuk van een meter of 3 diep en 23 meter lang. Ik vind het best vrij veel
Je let gewoon niet opquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
Da's zeker veel
Mijn voortuin is 4x3 ofzo
Hoe de fuck heb ik dat ooit kunnen misschien, 't is nou niet zo dat ik er nog nooit ben geweest ofzo.
Elies haar voortuin zit om de hoek toch? Niet daar waar we binnenkwamen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's zeker veel
Mijn voortuin is 4x3 ofzo
Hoe de fuck heb ik dat ooit kunnen misschien, 't is nou niet zo dat ik er nog nooit ben geweest ofzo.
quote:
Jullie kwamen binnen door de achterdeur en daar zit inderdaad niet de voortuinquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies haar voortuin zit om de hoek toch? Niet daar waar we binnenkwamen.
Braaaaaf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Zo, wodka redbull no. 2.... ik ga er maar even een paar afleveringen Grey's Anatomy doorheen jassen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Zo, wodka redbull no. 2.... ik ga er maar even een paar afleveringen Grey's Anatomy doorheen jassen
Vomit?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Retch, barf, puke, sick, throw up... allemaal niet.
Natuurlijkquote:
Johquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie kwamen binnen door de achterdeur en daar zit inderdaad niet de voortuin
Zulke dingen weet ik dus. Handig.quote:
Nou, bij het huis van Eliesje weet je het maar nooit.quote:
Ja soms doe ik dat wel eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zwabber is jarig
Nou van harte dan
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Zwabber!
Ik heb geen idee meer wat ik heb getekendquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Vooral niet loslaten![]()
Oognip, ik weet je nog steeds niet, ondanks een bommetje
Oh dat! Dat zei ik gister ook, dat is stormquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Goedzo Oognip
Ik zie een wolk, met vlagen of regen. Een bruine stam met groen (boom???)
En dawast...
Ik snap er niks vanquote:
Wat is eigenlijk het nadeel van overnieuw beginnen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht ook dat het iets van wind of storm was, maar het past allemaal echt niet
Dan pass ik em, moeten we overnieuw beginnen.
Maar nu eerst boodschapjes doen
quote:
Voor mij is het de sport om het zoveel mogelijk beurten vol te houdenquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nadeel van overnieuw beginnen?misschien ben ik heel dom hoor maar ik snap niet wat er en gebeurt.
Succes, ghij stoere damequote:
Strak planquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom in Eindhoven voetballen! Het is hier zonnig.
*kick*quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:15 schreef Partingglass het volgende:
Damn kan iemand me,even het bed uittrappen
Rosa?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:15 schreef Partingglass het volgende:
Damn kan iemand me,even het bed uittrappen
Die zit wel naast me op bed naar buiten te kijken.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAA ik wist hetquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:31 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Die zit wel naast me op bed naar buiten te kijken.
Nee, ik kreeg een knuffelpelikaantje en een koelkastmagneetquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:34 schreef Oognip het volgende:
Greys heb jij ook zo'n mooie pen gekregen van de bloedbank?
[ afbeelding ]
(ik geef bloed.nl staat er op)
Dat Rosa naast me zit? Is best knap want die houd niet zo van PG.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA ik wist het![]()
Nou ja... ik dacht het stiekem...
Wat leuk! Wat tof! Wat geweldig!
Nee, dat MM jouw nieuwe vriendinnetje isquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:37 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dat Rosa naast me zit? Is best knap want die houd niet zo van PG.
Verkeerde smiley weer Ing?quote:
Nou, dat hoop ik niet voor MM. Ik zal het even vragen, moment.quote:
Is niet bekend gemaakt hoor maar is,ook geen geheim. En jups MeMo is mijn vriendinnetje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat MM jouw nieuwe vriendinnetje is
Of was dat al lang bekend gemaakt hier en heb ik dat gemist?
Ik dacht dat ik on to something was de laatste tijd, maar het is dus geen nieuws meer?
Wat leuk zeg! Het is jullie erg gegund!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Is niet bekend gemaakt hoor maar is,ook geen geheim. En jups MeMo is mijn vriendinnetje.
ja het droop er wel een beetje van afquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Verkeerde smiley weer Ing?
Maar wij zeiden het tijdens ons Friesland weekendje al toch? Dat we het dachten?
Wat leukquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Is niet bekend gemaakt hoor maar is,ook geen geheim. En jups MeMo is mijn vriendinnetje.
Nee niet echtquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:42 schreef Qwea het volgende:
En vanaaf mexicaansGreys, benne je bekend met mexicaans food?
Dank je, ook hier begonnen. Hahaha. Kan het zelf soms,nog amper bevatten. Is heel snel gegaan maar ze is zo ontzettend leuk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Het is jullie erg gegund!
Een F&F SC setje![]()
Burrito'squote:Op zaterdag 14 april 2012 10:42 schreef Qwea het volgende:
En vanaaf mexicaansGreys, benne je bekend met mexicaans food?
Nou ja, o.aquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet echt
Nou ja, met taco'sDa's toch Mexicaans?
Verbazend idd. We hebben hints genoeg gegeven waar jullie over heen lazen haha.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja het droop er wel een beetje van af
leuk!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Burrito's
Mijn oom en tante hadden een tijd lang een Mexicaans restaurant
Whaaaaaaaa echt zo tof, een heus liefdesverhaal in F&F SCquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:44 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dank je, ook hier begonnen. Hahaha. Kan het zelf soms,nog amper bevatten. Is heel snel gegaan maar ze is zo ontzettend leuk.
En helaas nu werken
Nou niet allemaal dus, want Cat, Tombo, Ing en ik hebben het tijdens ons wijvenweekendje nog genoemd idd dat we het dachtenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:45 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Verbazend idd. We hebben hints genoeg gegeven waar jullie over heen lazen haha.
Van die nacho dingen...quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, o.aik heb het nog nooit gegeten en had gehoopt op aanraders
I blame it on de broken rodka, maar ik heb er niets van meegekregenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Verkeerde smiley weer Ing?
Maar wij zeiden het tijdens ons Friesland weekendje al toch? Dat we het dachten?
Waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar
Voetbal gaat niet doorHier ook mooi weer hoor. Krijg je dr van als je in dld gaat wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
*notitie van maakt*quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die nacho dingen...(gehakt is lekkerder dan de kip), burrito's en taco's zijn wel lekker
Ze hadden eerst een Spaans restaurant, daarnaast zat een Mexicaan die ze opkochten ofzo. Maar toen werden ze een concurent van zichzelf en is het een froot Spaans tapasrestaurantquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Mexicaans is niet allemaal pittig toch? Anders heb ik een probleem
Viel me anders ook wel tegen van je lieverds. Haha.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou niet allemaal dus, want Cat, Tombo, Ing en ik hebben het tijdens ons wijvenweekendje nog genoemd idd dat we het dachten![]()
Wat leukquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Partingglass het volgende:
Echt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I blame it on de broken rodka, maar ik heb er niets van meegekregen
ik heb ook nog nooit tapas gegetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hadden eerst een Spaans restaurant, daarnaast zat een Mexicaan die ze opkochten ofzo. Maar toen werden ze een concurent van zichzelf en is het een froot Spaans tapasrestaurant
Valt mee. Er zijn iig een stuk minder pittige dingen vergeleken met Spaans
hahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit tapas gegetenIk ben het type : Wat een boer nie kent, vreet ie nie.
Met mo (ja echtquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:52 schreef Greys het volgende:
Met wie ga je eigenlijk Q?
Want ik geloof nooit dat MM mee gaat toch? Die is nog veel meer van dat boer en vret'n enzo
Ik wist he-le-maal van nietsquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
Nou niet allemaal dus, want Cat, Tombo, Ing en ik hebben het tijdens ons wijvenweekendje nog genoemd idd dat we het dachten![]()
Ik heb jullie zelfs gefeliciteerd op Facebookquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:45 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Verbazend idd. We hebben hints genoeg gegeven waar jullie over heen lazen haha.
Dat, alleen dan zonder rollator. Pluspunt is dat ik het kei tof vind om te rijdenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Takkenzooi
't Is dat ik niet kan rijden, anders kwam ik takken kruien met mijn rollator
Daar was je de laatste tijd zelf al prima mee bezig anders met de liefdesverklaringen en hoe verliefd je wel niet bentquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Viel me anders ook wel tegen van je lieverds. Haha.
Maar goed voordat hele sc een groot soepsappige bouquetreeks romannetje word.
Fijne dag!quote:Carry on eith the rest.
Ik sta op en ga de stad in.
Feli waarmee? Heb ik ook een nieuwe liefde nog zonder dat ik het zelf weet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist he-le-maal van niets
En ik ben altijd zo scherp
Zeg maar dat ik liefde spot als het er nog niet is
Nou moe
Feli
Ik moet eerst nog naar bietenklas straksquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef ElisaB het volgende:
Hoe laat zijn jullie eiks hier? De hele tuin ligt vol met takken en ik heb al splinters
Neeee ben jij gek, geen sorry, is juist geweldig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:14 schreef Partingglass het volgende:
@greys ben soms net een verliefd puberjongentje idd sorry daarvoor.
Laten we het er maar op houden dat ik gewoon nog nooit zo verliefd ben geweest hahaha
Veel plezier op bietenklas, geef biet een knuffel van me, machtig beest lijkt me dat.
Je moet nog wat GA afleveringenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:15 schreef Qwea het volgende:
Ik verveel me de tyfus![]()
![]()
En ik krijg met geen mogelijkheid dat kuttige sickbeard werkend
Het is gewoon een perfect match die tweequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:28 schreef Greys het volgende:
Biet ging net naast Boor liggen in de zon op de grond en - omgekeerde wereld - ging Bóór wassen/aflikken. Boor was in de kattenhemel
Ik sterf sowieso in de seriesquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet nog wat GA afleveringen
Anders loop jij straks achter op mij
En wtf is sickbeard?
Ik ben gisteren oom geworden! Jij ook gefeliciteerd!quote:
gefeliciteerd. noemen ze je nu oom Kardinaal?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben gisteren oom geworden! Jij ook gefeliciteerd!
Haha, dus toch, ik meende al zoiets te bespeuren. Wat leuk voor julliequote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Nog van harte gefeliciteerd danquote:
Nog gefeliciteerd danquote:
Liefquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:56 schreef Laysa het volgende:
O leuk een liefdessetje![]()
En Sara en Zwab van harte![]()
En hier is het ook wel oke weer![]()
Later op de dag eer baby knuffelen
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hoeven niet meer te komen helpen hoorAfscheid nemen kan nog wel (ik moet nog een netwerkdinges aanleggen en een bureau inbouwen; uurtje of twee en dan zal ik wel dood neervallen).
Kom op, je kunt het, jij ouwe taaie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hoeven niet meer te komen helpen hoorAfscheid nemen kan nog wel (ik moet nog een netwerkdinges aanleggen en een bureau inbouwen; uurtje of twee en dan zal ik wel dood neervallen).
Dus ik bedacht dat ik ook de muren eerst wel even kon latexen voor ik het bureau ga inbouwen. Ik kon kiezen uit blauwig, rozig, gelig, bruinig, paarsig, grijzig, groenig. Heb maar voor het laatste gekozen.quote:
Ik denk echt dat ik het niet ga overleven hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:44 schreef Greys het volgende:
RIP aan de nabestaanden![]()
Nee hoor Eliesje, lekker blijven leven, ik kan niet zonder je
Pot verf voor wat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik het niet ga overleven hoor
Het is eigenlijk gewoon teveel. Maar ik wíl het. Want ik ben het zat. Wat precies? De chaos! Dus ik rook mijn sjekkie op en dan ga ik de pot verf opentrekken!
Pot verf voor de kamer waar ik een bureau ga inbouwen en daarna een netwerkdinges ga maken. En het kan op zich wel morgen, alleen kan ik morgen niets meer, denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:17 schreef Greys het volgende:
Pot verf voor wat?
Voor het netwerkdinges of voor het bureau inbouwen???
En kan een van die dingen niet morgen dan ofzo?
Wat is een netwerkdingesquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pot verf voor de kamer waar ik een bureau ga inbouwen en daarna een netwerkdinges ga maken. En het kan op zich wel morgen, alleen kan ik morgen niets meer, denk ikIk vrees namelijk dat ik van de spierpijn niet meer uit mijn bed kan
Waarom draden? Draadloos kan/wil niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gedoe met draden en een switch en drie computers
Geen, ik wil het al een tijd proberen, maar tjaquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:56 schreef Qwea het volgende:
eej zwab, welke usenet provider hebbe u? Eweka? Althans, je had uberhaupt usenet, toch?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@kardinaal gefeliciteerd met je neefje/nichtje??
@saraats nog gefeliciteerd
@zwabber gefeliciteerd
En ik mocht van Ean tot 06:30 uitslapen maar mooi dat ik vannacht al om 03:00 wakker was. Leuk zo'n bio-ritme
Dankquote:
Heb je een iPhone? Als je dan de applicatie echt sluit (door dubbel op de Homeknop te drukken en dan dus erop drukken tot hij een kruisje heeft) en dan weer opent kan je een andere tekening kiezenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:58 schreef Oognip het volgende:
Bij drawsomething hè... Als je dan niet kan raden wat iemand getekend heeft en je wil nog even wachten en ondertussen de tekening van een ander raden, dat kan niet hè? Je moet eerst de ene tekening raden voor je naar de ander kan hè?
Met mijn neefje ja! En dank!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@kardinaal gefeliciteerd met je neefje/nichtje??
@saraats nog gefeliciteerd
@zwabber gefeliciteerd
En ik mocht van Ean tot 06:30 uitslapen maar mooi dat ik vannacht al om 03:00 wakker was. Leuk zo'n bio-ritme
Ik heb een iPhone. Thanks!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je een iPhone? Als je dan de applicatie echt sluit (door dubbel op de Homeknop te drukken en dan dus erop drukken tot hij een kruisje heeft) en dan weer opent kan je een andere tekening kiezen
Nee ze sprongen er op tijd uit (zei mn moeder, ik stond in de keuken dus zag het niet)quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen kat gewond geraakt tombo?
Hier is die ook een keer ingestort en toen waren zo ook zwaar over de zeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |