Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
quote:
Maar er wordt in ieder geval iets gedaan , ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Het hangt er helemaal vanaf wat ze tegenkomen. Er kunnen bijvoorbeeld ook losse stukjes inzitten die ze moeten verwijderen. En waarschijnlijk gaan ze ook die impingement wegfrezen. Weet daarom ook nog niks over de revalidatie, of ik mag belasten naderhand of niet. Gezellig, allemaal vraagtekens
Ja, ik ook. Als ze het ontstoken weefsel weghalen zal dat al wel flink in de pijn schelen, hoop ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef indaha het volgende:
Maar er wordt in ieder geval iets gedaan , ik ben benieuwd
Ha Sara , alles goed ?quote:
Wat is een dd, een BH of een van deze betekenissenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:34 schreef Qwea het volgende:
5,15 voor een friesche dd, 2.20 verzendkosten. Valt wel mee toch? dd is zelf 3 euro.
Donald duckquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Sara , alles goed ?
[..]
Wat is een dd, een BH of een van deze betekenissen![]()
DD
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
DD, Dd, dd en varianten kunnen verwijzen naar:
d.d., afkorting van de dato, Latijn voor "van de datum, daterend van".
dd., afkorting van "dienstdoend", iemand in zekere dienst.
d.d. (rec.) de die, per dag, daags.
D.D., Divinitatis Doctor, Latijn voor "Doctor in de Godgeleerdheid", een verouderde maar hoge graad in de theologie.
D.D., "Different Dimension", term uit het Yu-Gi-Oh!-kaartspel.
DD, de IATA-code van luchtvaartmaatschppij Nok Air, onderdeel van Thai Airways International.
DD, de code op de kentekenplaat van auto's uit Dresden in Duitsland.
DD, de code op de kentekenplaat van auto's uit Zuid-Celebes in Indonesië.
DD tank, de Sherman A4-D4 DD (Duplex Drive), een Amerikaanse drijvende tank gebruikt bij de landing in Normandië in 1944.
DD, distale musculaire dystrofie.
DD, een cupmaat van vrouwenborsten.
DD, de tweeletterige code van de voormalige Duitse Democratische Republiek in de ISO 3166-1 standaard uit 1974, teruggetrokken in 1990.
.dd, het nooit gebruikte toplevel domein van de voormalige DDR.
dd (Unix), een bestandsbewerkingsprogramma voor Unix-systemen sinds 1975.
symbool van "dag in twee cijfers" in een dagtekeningnotatievoorbeeld zoals dd/mm/jjjj.
dd, het HTML-element voor het opmaken van definitie data in een definitie lijst.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Donald Duck. Die staat niet in je lijstje
quote:Achte hear/frou,
De Fryske Donald Duck leit foar jo klear yn de Fryske boek- en taalwinkel fan de Afûk
oan de Bûterhoeke 3 yn Ljouwert.
Wolle jo de Fryske Donald Duck leaver tastjoerd ha? Pleats dan in bestelling yn ús websjop:
Foar in flugge ferwurking fan jo bestelling graach betelje mei Ideal of PayPal.
Freonlike groet,
Rieneke Weidenaar
Wat leuk , ik geloof dat er ook een Limburgse versie van is en dat Fries is eigenlijk best goed te begrijpen .quote:
Oeh dat zou ik even navragenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Spannend Rewimo
Ik krijg maandag een pen in m'n wortelkanaal om een kroon op te plaatsen, zou ik dan wel bloed mogen geven de maandag erop?
Ik zou het even navragen. Je mag sowieso drie dagen voor je donatie geen aspirine slikken geloof ik. (al zal het vast niet zo gruwelijk pijnlijk zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Spannend Rewimo
Ik krijg maandag een pen in m'n wortelkanaal om een kroon op te plaatsen, zou ik dan wel bloed mogen geven de maandag erop?
Ja, waren we maar vast een week verderquote:
Vakantiegeld, dertiende maand, reiskostenvergoeding, aantal vakantiedagen, pensioenopbouw, overige secundaire voorwaarden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Takaiki het volgende:
Haai, ben ik weer even![]()
Ik wil even een vraag in de groep gooien:
¤1750,- bruto per maand voor een 40-urige werkweek, is dat redelijk?
Het is sowieso meer dan mijn vorige baan, maar dat was via een uitzendbureau en 36 uur per week.
Als ik dat omreken naar 40 uur ga ik er (maar) ¤150,- bruto op vooruit per maand.
Administratieve functie.Ik heb voor de functie geen opleiding gevolgd, wel 4,5 jaar ervaring in.
Spui maar even, ik ga eten koken en eten. Ik kom vanavond jullie mening wel teruglezen
Ik las necrosequote:
Dat!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vakantiegeld, dertiende maand, reiskostenvergoeding, aantal vakantiedagen, pensioenopbouw, overige secundaire voorwaarden?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vakantiegeld ja, dertiende maand nee, reiskostenvergoeding ja, aantal vakantiedagen 24, pensioenopbouw ja, overige secundaire voorwaarden volgens mij niet?
Laat ik het dan zo zeggen: het is zeker niet dik betaald, maar beter dan niets.quote:
Jup, morgen dagje Drenthe.. ga ergens foto's maken.. neem alleen Jules mee. Hoef ik niet op ze te letten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:09 schreef indaha het volgende:
Fijn dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren en duimen dat ze de oorzaak van je pijn kunnen weghalen
[..]
Gaan ze uit logeren ?
Tegen mij zeiden ze dat na een behandeling bij de tandarts geadviseerd wordt om iig 1 dagje te wachten met bloed geven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Spannend Rewimo
Vrijdagmiddagnarcose, denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:04 schreef Wart01 het volgende:
wat betekent vrijminarcose? sorry dat ik zo kom binnenstruikelen maar vond het wel een mooi woord en heb zelf ook ooit narcose gehad (blindeldarm) dus vandaar dat ik hier ff een bericht neerzet.
Je wilt niet weten wat ik krijg bij dat nieuwe bijbaantjequote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Takaiki het volgende:
Haai, ben ik weer even![]()
Ik wil even een vraag in de groep gooien:
¤1750,- bruto per maand voor een 40-urige werkweek, is dat redelijk?
Het is sowieso meer dan mijn vorige baan, maar dat was via een uitzendbureau en 36 uur per week.
Als ik dat omreken naar 40 uur ga ik er (maar) ¤150,- bruto op vooruit per maand.
Administratieve functie.Ik heb voor de functie geen opleiding gevolgd, wel 4,5 jaar ervaring in.
Spui maar even, ik ga eten koken en eten. Ik kom vanavond jullie mening wel teruglezen
Nah, het stond zo'n 400-220quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:51 schreef indaha het volgende:
Ach arme Miep, helemaal ingemaakt door jou zeker
ik ken al die fok woorden nog niet zo goed maar dit klinkt wel logisch. ben zelf trouwens niet moe (nog)quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrijdagmiddagnarcose, denk ik
Ik moet ook nog teruglezen.
ik zit op minimum uurloonquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik krijg bij dat nieuwe bijbaantje
Ergens is het om te janken, maar goed... het verdient méér dan niets doen op die dagen.
Maar het zit heel (!) dicht tegen het minimum loon aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |