Ik zou reiskosten krijgen als ik op 10 km afstand van het werk woon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef tombolafan het volgende:
En geen reiskosten vergoeding en 20 vrije dagen bij 40 uur... ik ben dan ook hard op zoek
Aiquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou reiskosten krijgen als ik op 10 km afstand van het werk woon.
Drie keer raden, ik woon op 9.8![]()
![]()
Mjah, 't is treurig idd, de verdiensten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ai
En men denkt altijd dat een callcenter zo goed verdientIk verdiende ook iets van 5 euro per uur bij een callcenter.
Ja iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou indaha, het was weer een leuk potje
Precies, het is erg flexibelquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, 't is treurig idd, de verdiensten.
Maar goed, ik ben blij met de flexibiliteit (zelf weten wanneer je werkt) ivm de hond.
En als ik thuis zat op die uren gaf ik wellicht geld uit, nu geef ik in die uren niets uit en verdien ik een beetje bij, zo probeer ik het maar te zien
Pfff wat een weekquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
OMG, ik krijg net mijn rooster voor volgende week en sta in drie dagen in vijf shifts ingedeeld.
Dus maandagochtend en maandagavond werken in Zoetermeer.
Dan dinsdag in Oudenbosch.
Woensdagochtend en woensdagavond in Zoetermeer.
Donderdag in Oudenbosch.
Vrijdagochtend in Zoetermeer.
Hmz, twee avonden was eigenlijk niet de bedoeling
Nou ja...
Zo weinig? Vanaf mn 18de heb ik altijd rond de 10/11 euro per uur gezeten. Bij de meeste outbound dingen hier is het volgens mij rond de 9 euro.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ai
En men denkt altijd dat een callcenter zo goed verdientIk verdiende ook iets van 5 euro per uur bij een callcenter.
Netto was het wel zoiets, maar toen was ik wel nog jong, 18quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Zo weinig? Vanaf mn 18de heb ik altijd rond de 10/11 euro per uur gezeten. Bij de meeste outbound dingen hier is het volgens mij rond de 9 euro.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:20 schreef Laysa het volgende:
We zijn vandaag weer oom en tante geworden
Ik om 4quote:
Dat is vrij normaal hier, wij hebben een krantendepot hier aan huis en ik moet de kranten sorteren voor de bezorgers omdat iedereen voor 7 uur de krant wil hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gefeli Laysa!
4uur opstaanwat ga je doen dan
![]()
Ik ben ook moe..op tijd slapen. Gelukkig hoef ik morgenvroeg maar 1 hond uit te laten
pffffquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal hier, wij hebben een krantendepot hier aan huis en ik moet de kranten sorteren voor de bezorgers omdat iedereen voor 7 uur de krant wil hebben
Dat is idd het belangrijkste dat hij gezond isquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef Laysa het volgende:
Het is een Jongetje....Die hadden we nog niet in de collectie![]()
En helemaal gezond![]()
Thanx jullie
Ik ben een ochtendmens dus ik heb daar geen probleem mee, ik hoop alleen dat ik op de ESF meet wakker kan blijvenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
pffffIk kan niet vroeg slapen, dus dat zou bij mij niet werken
Oh trust me, ik help je welquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben een ochtendmens dus ik heb daar geen probleem mee, ik hoop alleen dat ik op de ESF meet wakker kan blijven
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
thanx![]()
En dan ga ik nu een broodje pindakaas smeren en bankhangen
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn kleine grote nichtje wordt morgen alweer een jaar
Wat gaat dat toch snel met die kleintjes, Ean is ook al bijna jarigquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn kleine grote nichtje wordt morgen alweer een jaar
Je kunt het hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef tombolafan het volgende:
Helloooooooooooooooooooooooo
Ik eet stug door van de bak popcorn terwijl ik vol zit en geen trek meer heb, hoe dom kan je zijn
Yayyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaaaaaaaaMijn neefje is al anderhalf en komt morgen logeren
Ja ik zou eigenlijk maar moeten genieten van een avondje niets thuis, want volgende week komt daar weinig van kennelijkquote:
Ik ben ongeveer twintig en dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zou eigenlijk maar moeten genieten van een avondje niets thuis, want volgende week komt daar weinig van kennelijkMaar toch vind ik het maar niks om op vrijdagavond een beetje te lamballen
Kan daar slecht tegen. Ik moest eigenlijk gewoon weer twintig zijn ofzo denk ik.
Ja maar toen ik twintig was lambalde ik niet op vrijdagavondquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer twintig en dan?Dan kun je ook prima op vrijdagavond lamballen
Wat zing je?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef Qwea het volgende:
hahahahahaha karaoke op de iphone. Ik ga stuk. Sneu eigenlijk ook
Oh god wat zal het met mij worden als ik nu al lambal op vrijdagavondquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toen ik twintig was lambalde ik niet op vrijdagavond
Tenminste, verdomd weinig. Ik heb altijd het idee dat iedereen aan het leven is op zulke avonden behalve ik, ofzo. Slaat nergens op, ik weet het
Shania twain - who's bed have your boots been underquote:
Hoi, ik lig in bed met mijn laptop, mijn iphone en GAquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toen ik twintig was lambalde ik niet op vrijdagavond
Tenminste, verdomd weinig. Ik heb altijd het idee dat iedereen aan het leven is op zulke avonden behalve ik, ofzo. Slaat nergens op, ik weet het
Ja maar jij hebt een excuusquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi, ik lig in bed met mijn laptop, mijn iphone en GAWat leef ik zeg!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou ik ga morgen naar eh.... erhm......
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |