Verkeerde smiley weer Ing?quote:
Nou, dat hoop ik niet voor MM. Ik zal het even vragen, moment.quote:
Is niet bekend gemaakt hoor maar is,ook geen geheim. En jups MeMo is mijn vriendinnetje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat MM jouw nieuwe vriendinnetje is
Of was dat al lang bekend gemaakt hier en heb ik dat gemist?
Ik dacht dat ik on to something was de laatste tijd, maar het is dus geen nieuws meer?
Wat leuk zeg! Het is jullie erg gegund!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Is niet bekend gemaakt hoor maar is,ook geen geheim. En jups MeMo is mijn vriendinnetje.
ja het droop er wel een beetje van afquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Verkeerde smiley weer Ing?
Maar wij zeiden het tijdens ons Friesland weekendje al toch? Dat we het dachten?
Wat leukquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Is niet bekend gemaakt hoor maar is,ook geen geheim. En jups MeMo is mijn vriendinnetje.
Nee niet echtquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:42 schreef Qwea het volgende:
En vanaaf mexicaansGreys, benne je bekend met mexicaans food?
Dank je, ook hier begonnen. Hahaha. Kan het zelf soms,nog amper bevatten. Is heel snel gegaan maar ze is zo ontzettend leuk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk zeg! Het is jullie erg gegund!
Een F&F SC setje![]()
Burrito'squote:Op zaterdag 14 april 2012 10:42 schreef Qwea het volgende:
En vanaaf mexicaansGreys, benne je bekend met mexicaans food?
Nou ja, o.aquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet echt
Nou ja, met taco'sDa's toch Mexicaans?
Verbazend idd. We hebben hints genoeg gegeven waar jullie over heen lazen haha.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja het droop er wel een beetje van af
leuk!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Burrito's
Mijn oom en tante hadden een tijd lang een Mexicaans restaurant
Whaaaaaaaa echt zo tof, een heus liefdesverhaal in F&F SCquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:44 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Dank je, ook hier begonnen. Hahaha. Kan het zelf soms,nog amper bevatten. Is heel snel gegaan maar ze is zo ontzettend leuk.
En helaas nu werken
Nou niet allemaal dus, want Cat, Tombo, Ing en ik hebben het tijdens ons wijvenweekendje nog genoemd idd dat we het dachtenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:45 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Verbazend idd. We hebben hints genoeg gegeven waar jullie over heen lazen haha.
Van die nacho dingen...quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, o.aik heb het nog nooit gegeten en had gehoopt op aanraders
I blame it on de broken rodka, maar ik heb er niets van meegekregenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Verkeerde smiley weer Ing?
Maar wij zeiden het tijdens ons Friesland weekendje al toch? Dat we het dachten?
Waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar
Voetbal gaat niet doorHier ook mooi weer hoor. Krijg je dr van als je in dld gaat wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
*notitie van maakt*quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van die nacho dingen...(gehakt is lekkerder dan de kip), burrito's en taco's zijn wel lekker
Ze hadden eerst een Spaans restaurant, daarnaast zat een Mexicaan die ze opkochten ofzo. Maar toen werden ze een concurent van zichzelf en is het een froot Spaans tapasrestaurantquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Mexicaans is niet allemaal pittig toch? Anders heb ik een probleem
Viel me anders ook wel tegen van je lieverds. Haha.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou niet allemaal dus, want Cat, Tombo, Ing en ik hebben het tijdens ons wijvenweekendje nog genoemd idd dat we het dachten![]()
Wat leukquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Partingglass het volgende:
Echt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I blame it on de broken rodka, maar ik heb er niets van meegekregen
ik heb ook nog nooit tapas gegetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hadden eerst een Spaans restaurant, daarnaast zat een Mexicaan die ze opkochten ofzo. Maar toen werden ze een concurent van zichzelf en is het een froot Spaans tapasrestaurant
Valt mee. Er zijn iig een stuk minder pittige dingen vergeleken met Spaans
hahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit tapas gegetenIk ben het type : Wat een boer nie kent, vreet ie nie.
Met mo (ja echtquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:52 schreef Greys het volgende:
Met wie ga je eigenlijk Q?
Want ik geloof nooit dat MM mee gaat toch? Die is nog veel meer van dat boer en vret'n enzo
Ik wist he-le-maal van nietsquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
Nou niet allemaal dus, want Cat, Tombo, Ing en ik hebben het tijdens ons wijvenweekendje nog genoemd idd dat we het dachten![]()
Ik heb jullie zelfs gefeliciteerd op Facebookquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:45 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Verbazend idd. We hebben hints genoeg gegeven waar jullie over heen lazen haha.
Dat, alleen dan zonder rollator. Pluspunt is dat ik het kei tof vind om te rijdenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Takkenzooi
't Is dat ik niet kan rijden, anders kwam ik takken kruien met mijn rollator
Daar was je de laatste tijd zelf al prima mee bezig anders met de liefdesverklaringen en hoe verliefd je wel niet bentquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Viel me anders ook wel tegen van je lieverds. Haha.
Maar goed voordat hele sc een groot soepsappige bouquetreeks romannetje word.
Fijne dag!quote:Carry on eith the rest.
Ik sta op en ga de stad in.
Feli waarmee? Heb ik ook een nieuwe liefde nog zonder dat ik het zelf weet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wist he-le-maal van niets
En ik ben altijd zo scherp
Zeg maar dat ik liefde spot als het er nog niet is
Nou moe
Feli
Ik moet eerst nog naar bietenklas straksquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:57 schreef ElisaB het volgende:
Hoe laat zijn jullie eiks hier? De hele tuin ligt vol met takken en ik heb al splinters
Neeee ben jij gek, geen sorry, is juist geweldig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:14 schreef Partingglass het volgende:
@greys ben soms net een verliefd puberjongentje idd sorry daarvoor.
Laten we het er maar op houden dat ik gewoon nog nooit zo verliefd ben geweest hahaha
Veel plezier op bietenklas, geef biet een knuffel van me, machtig beest lijkt me dat.
Je moet nog wat GA afleveringenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:15 schreef Qwea het volgende:
Ik verveel me de tyfus![]()
![]()
En ik krijg met geen mogelijkheid dat kuttige sickbeard werkend
Het is gewoon een perfect match die tweequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:28 schreef Greys het volgende:
Biet ging net naast Boor liggen in de zon op de grond en - omgekeerde wereld - ging Bóór wassen/aflikken. Boor was in de kattenhemel
Ik sterf sowieso in de seriesquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet nog wat GA afleveringen
Anders loop jij straks achter op mij
En wtf is sickbeard?
Ik ben gisteren oom geworden! Jij ook gefeliciteerd!quote:
gefeliciteerd. noemen ze je nu oom Kardinaal?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben gisteren oom geworden! Jij ook gefeliciteerd!
Haha, dus toch, ik meende al zoiets te bespeuren. Wat leuk voor julliequote:Op zaterdag 14 april 2012 10:41 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Nog van harte gefeliciteerd danquote:
Nog gefeliciteerd danquote:
Liefquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:56 schreef Laysa het volgende:
O leuk een liefdessetje![]()
En Sara en Zwab van harte![]()
En hier is het ook wel oke weer![]()
Later op de dag eer baby knuffelen
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hoeven niet meer te komen helpen hoorAfscheid nemen kan nog wel (ik moet nog een netwerkdinges aanleggen en een bureau inbouwen; uurtje of twee en dan zal ik wel dood neervallen).
Kom op, je kunt het, jij ouwe taaie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:35 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hoeven niet meer te komen helpen hoorAfscheid nemen kan nog wel (ik moet nog een netwerkdinges aanleggen en een bureau inbouwen; uurtje of twee en dan zal ik wel dood neervallen).
Dus ik bedacht dat ik ook de muren eerst wel even kon latexen voor ik het bureau ga inbouwen. Ik kon kiezen uit blauwig, rozig, gelig, bruinig, paarsig, grijzig, groenig. Heb maar voor het laatste gekozen.quote:
Ik denk echt dat ik het niet ga overleven hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:44 schreef Greys het volgende:
RIP aan de nabestaanden![]()
Nee hoor Eliesje, lekker blijven leven, ik kan niet zonder je
Pot verf voor wat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik het niet ga overleven hoor
Het is eigenlijk gewoon teveel. Maar ik wíl het. Want ik ben het zat. Wat precies? De chaos! Dus ik rook mijn sjekkie op en dan ga ik de pot verf opentrekken!
Pot verf voor de kamer waar ik een bureau ga inbouwen en daarna een netwerkdinges ga maken. En het kan op zich wel morgen, alleen kan ik morgen niets meer, denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:17 schreef Greys het volgende:
Pot verf voor wat?
Voor het netwerkdinges of voor het bureau inbouwen???
En kan een van die dingen niet morgen dan ofzo?
Wat is een netwerkdingesquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pot verf voor de kamer waar ik een bureau ga inbouwen en daarna een netwerkdinges ga maken. En het kan op zich wel morgen, alleen kan ik morgen niets meer, denk ikIk vrees namelijk dat ik van de spierpijn niet meer uit mijn bed kan
Waarom draden? Draadloos kan/wil niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gedoe met draden en een switch en drie computers
Geen, ik wil het al een tijd proberen, maar tjaquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:56 schreef Qwea het volgende:
eej zwab, welke usenet provider hebbe u? Eweka? Althans, je had uberhaupt usenet, toch?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@kardinaal gefeliciteerd met je neefje/nichtje??
@saraats nog gefeliciteerd
@zwabber gefeliciteerd
En ik mocht van Ean tot 06:30 uitslapen maar mooi dat ik vannacht al om 03:00 wakker was. Leuk zo'n bio-ritme
Dankquote:
Heb je een iPhone? Als je dan de applicatie echt sluit (door dubbel op de Homeknop te drukken en dan dus erop drukken tot hij een kruisje heeft) en dan weer opent kan je een andere tekening kiezenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:58 schreef Oognip het volgende:
Bij drawsomething hè... Als je dan niet kan raden wat iemand getekend heeft en je wil nog even wachten en ondertussen de tekening van een ander raden, dat kan niet hè? Je moet eerst de ene tekening raden voor je naar de ander kan hè?
Met mijn neefje ja! En dank!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@kardinaal gefeliciteerd met je neefje/nichtje??
@saraats nog gefeliciteerd
@zwabber gefeliciteerd
En ik mocht van Ean tot 06:30 uitslapen maar mooi dat ik vannacht al om 03:00 wakker was. Leuk zo'n bio-ritme
Ik heb een iPhone. Thanks!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je een iPhone? Als je dan de applicatie echt sluit (door dubbel op de Homeknop te drukken en dan dus erop drukken tot hij een kruisje heeft) en dan weer opent kan je een andere tekening kiezen
Nee ze sprongen er op tijd uit (zei mn moeder, ik stond in de keuken dus zag het niet)quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen kat gewond geraakt tombo?
Hier is die ook een keer ingestort en toen waren zo ook zwaar over de zeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |