Pot verf voor wat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik het niet ga overleven hoor
Het is eigenlijk gewoon teveel. Maar ik wíl het. Want ik ben het zat. Wat precies? De chaos! Dus ik rook mijn sjekkie op en dan ga ik de pot verf opentrekken!
Pot verf voor de kamer waar ik een bureau ga inbouwen en daarna een netwerkdinges ga maken. En het kan op zich wel morgen, alleen kan ik morgen niets meer, denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:17 schreef Greys het volgende:
Pot verf voor wat?
Voor het netwerkdinges of voor het bureau inbouwen???
En kan een van die dingen niet morgen dan ofzo?
Wat is een netwerkdingesquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pot verf voor de kamer waar ik een bureau ga inbouwen en daarna een netwerkdinges ga maken. En het kan op zich wel morgen, alleen kan ik morgen niets meer, denk ikIk vrees namelijk dat ik van de spierpijn niet meer uit mijn bed kan
Waarom draden? Draadloos kan/wil niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gedoe met draden en een switch en drie computers
Geen, ik wil het al een tijd proberen, maar tjaquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:56 schreef Qwea het volgende:
eej zwab, welke usenet provider hebbe u? Eweka? Althans, je had uberhaupt usenet, toch?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@kardinaal gefeliciteerd met je neefje/nichtje??
@saraats nog gefeliciteerd
@zwabber gefeliciteerd
En ik mocht van Ean tot 06:30 uitslapen maar mooi dat ik vannacht al om 03:00 wakker was. Leuk zo'n bio-ritme
Dankquote:
Heb je een iPhone? Als je dan de applicatie echt sluit (door dubbel op de Homeknop te drukken en dan dus erop drukken tot hij een kruisje heeft) en dan weer opent kan je een andere tekening kiezenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:58 schreef Oognip het volgende:
Bij drawsomething hè... Als je dan niet kan raden wat iemand getekend heeft en je wil nog even wachten en ondertussen de tekening van een ander raden, dat kan niet hè? Je moet eerst de ene tekening raden voor je naar de ander kan hè?
Met mijn neefje ja! En dank!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:27 schreef ferrari_rood het volgende:
@kardinaal gefeliciteerd met je neefje/nichtje??
@saraats nog gefeliciteerd
@zwabber gefeliciteerd
En ik mocht van Ean tot 06:30 uitslapen maar mooi dat ik vannacht al om 03:00 wakker was. Leuk zo'n bio-ritme
Ik heb een iPhone. Thanks!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je een iPhone? Als je dan de applicatie echt sluit (door dubbel op de Homeknop te drukken en dan dus erop drukken tot hij een kruisje heeft) en dan weer opent kan je een andere tekening kiezen
Nee ze sprongen er op tijd uit (zei mn moeder, ik stond in de keuken dus zag het niet)quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen kat gewond geraakt tombo?
Hier is die ook een keer ingestort en toen waren zo ook zwaar over de zeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |