Ik heb een heel vervelend nieuw spel op mn telefoonquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het hebben
Ik verveel me
[..]
Yayyyyyyyyyyyyy
En ik naar de pannekoekenbakker met ons petekindquote:
What happened?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef ElisaB het volgende:
Goedenavond
Niemand had mij hoeven vertellen dat het vrijdag de 13e is
Tééééring hé
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is vandaag werkelijk niets in één keer goedgegaan
Welnee, allemaal niets ernstigs. Maar alles ging mis en niets in een keer goed. Dan weet je het zeker: vrijdag de 13e. Nog anderhalf uur en dan heb ik het weer overleefd. Tot die tijd doe ik niets meer in elk gevalquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
Met recht de 13e dus...
Of zaten er ernstige dingen tussen?
Nope. Wel de eerste 2 eps binnen. Ben eerst ff GA aan het afronden. Zit nu in seizoen 8 en slinger nu ep 13 aanquote:
Alles gaat gebeuren in de voortuin, in die zin dat eruit gaat wat er niet in hoort (lees: onkruid, bodembedekkers die al 7 meter te ver zijn gekropen en uitlopers die al 3 jaar geleden gesnoeid hadden moeten worden). En het is een stuk van een meter of 3 diep en 23 meter lang. Ik vind het best vrij veelquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
Wat gaat er allemaal gebeuren in de voortuin dan?
En zo heel veel voortuin is er toch niet?Of heb ik gewoon scheel gekeken en zie ik altijd alleen de oprit?
Da's zeker veelquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alles gaat gebeuren in de voortuin, in die zin dat eruit gaat wat er niet in hoort (lees: onkruid, bodembedekkers die al 7 meter te ver zijn gekropen en uitlopers die al 3 jaar geleden gesnoeid hadden moeten worden). En het is een stuk van een meter of 3 diep en 23 meter lang. Ik vind het best vrij veel
Je let gewoon niet opquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
Da's zeker veel
Mijn voortuin is 4x3 ofzo
Hoe de fuck heb ik dat ooit kunnen misschien, 't is nou niet zo dat ik er nog nooit ben geweest ofzo.
Elies haar voortuin zit om de hoek toch? Niet daar waar we binnenkwamen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's zeker veel
Mijn voortuin is 4x3 ofzo
Hoe de fuck heb ik dat ooit kunnen misschien, 't is nou niet zo dat ik er nog nooit ben geweest ofzo.
quote:
Jullie kwamen binnen door de achterdeur en daar zit inderdaad niet de voortuinquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies haar voortuin zit om de hoek toch? Niet daar waar we binnenkwamen.
Braaaaaf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Zo, wodka redbull no. 2.... ik ga er maar even een paar afleveringen Grey's Anatomy doorheen jassen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Zo, wodka redbull no. 2.... ik ga er maar even een paar afleveringen Grey's Anatomy doorheen jassen
Vomit?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Retch, barf, puke, sick, throw up... allemaal niet.
Natuurlijkquote:
Johquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie kwamen binnen door de achterdeur en daar zit inderdaad niet de voortuin
Zulke dingen weet ik dus. Handig.quote:
Nou, bij het huis van Eliesje weet je het maar nooit.quote:
Ja soms doe ik dat wel eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zwabber is jarig
Nou van harte dan
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Zwabber!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |