Hmm allemaal nieuwe nummers luisteren, daar heb ik geen tijd voor...Maar wellicht vind ik er nog wat tijd voorquote:Op maandag 23 april 2012 10:13 schreef Bosbeetle het volgende:
En de volgende categorie is beste NBB nummer : [NEXTBESTBAND] Het verzamel topic (wederom een beperkte keuze dus, in de spoiler staan alle nummertjes.)
Tja het is toch ook niet erg als er af en toe iets tussen zit wat misschien iets minder goed werkt... ik vond die poppodium lijstjes ook erg tof, deze is misschien iets lastiger maar zet mensen wel aan het lusiteren hopelijkquote:
quote:
Het is wel een beetje een "laten we de NBB eens pluggen" top 5quote:Op maandag 23 april 2012 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
ik hoop dat er nog wat binnenkomt anders zou dit de eerste falende dag top 5 zijn
Achja het staat hier toch op fok, waarom er geen gebruik van maken....quote:Op maandag 23 april 2012 14:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een "laten we de NBB eens pluggen" top 5
Maar het is niet zo dat die NBB topics zo goed lopen...het was een beetje gedoemd om te mislukkenquote:Op maandag 23 april 2012 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Achja het staat hier toch op fok, waarom er geen gebruik van maken....
Nou, een top 5 van een band is ook geen vrije keuzequote:Op maandag 23 april 2012 17:35 schreef methodmich het volgende:
Sowieso is compleet vrije keuze leuker denk ik.
Zoals gezegd: gezien het succes van de NBB topics ging dit sowieso niet werken....quote:Op maandag 23 april 2012 22:50 schreef ranja het volgende:
Stefany June komt met superstip op 1 als ze nog meetelt
Waar blijven de andere lijstjes? Misschien was de maandag niet zo'n handige dag hiervoor, niet veel mensen willen tijd vrijmaken om te gaan luisteren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:00 schreef Gillingham het volgende:
Bosbeetle komt niet eens met een eigen lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |