Op de een of andere manier is er wat met zijn autoquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:11 schreef Bastard het volgende:
24. K. Raikkonen Lotus 1:50.465 +13.359 11
Was hij nog niet wakker ofzo
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 09:16:36Raikkonen is told his car "clearly isn't working properly" with the team expecting grip levels to improve when warmer weather arrives. #F1 reageer retweet
twitter:GvanderGarde twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 10:26:24I posted 5 photos on Facebook in the album "Formula 1 Free Practice Shanghai" http://t.co/aHeU5ztd reageer retweet
Er is ook een gratis app maar die heb ik verwijderd, was niksquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:29 schreef Joene het volgende:
jullie hebben geen idee qua app behalve die tering dure van f1.com ?
Hmmm ik ga denk ik maar Sky Sports App installeren op mn ipad , en mn iphone als hotspot gebruiken en dan maar livestreamen...quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is ook een gratis app maar die heb ik verwijderd, was niks
RTL heeft iig HD beeld, BBC is SD hier.. Denk dat ik maar gewoon RTL met een Sky stream tegelijk blijf kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:11 schreef Mikkie het volgende:
Ah, deze weer wel? Da's fijn, in elk geval alweer betere kwaliteit van RTL, met die schijtreclame van ze.
De kwalificatie is in ieder geval op BBC 1 HD en laat ik die nou net kunnen ontvangen. Wordt ook gelijk mijn eerste keer dat ik het in HD ga bekijken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
RTL heeft iig HD beeld, BBC is SD hier.. Denk dat ik maar gewoon RTL met een Sky stream tegelijk blijf kijken
Ik heb BBC in HD, ben benieuwd ze hebben toch een aardige aderlating moeten doen, niet alleen qua budget maar ook qua commentatoren, grote voordeel is geen reclamequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
RTL heeft iig HD beeld, BBC is SD hier.. Denk dat ik maar gewoon RTL met een Sky stream tegelijk blijf kijken
Ik heb BBC HD en BBC 1 HD (UPC). Al werkt eerstgenoemde niet; geeft geen signaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus Ziggo en dacht toen ook BBC1 HD te kunnen kijken, maar ik heb dus BBC HD, en BBC1tm4 in SDOp BBC HD komt nooit wat zinnigs.
ga je schamen... Top Gear is er in HDquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus Ziggo en dacht toen ook BBC1 HD te kunnen kijken, maar ik heb dus BBC HD, en BBC1tm4 in SDOp BBC HD komt nooit wat zinnigs.
Idd ze pakken 3tiende in de laatste sector, 8km/h meer topsnelheid dan de McLaren dus er moet toch wel wat mogelijk zijn in de kwali.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:12 schreef staticdata het volgende:
En op de rechte stukken is de Mercedes erg snel. Ben benieuwd
Begint inderdaad om 7.00 uur.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Hoe laat begint de BBC uitzending? 7.00 uur?
Wat een geniale uitspraak weer van Kimi.quote:Om eerlijk te zijn maakt het niet uit als je op vrijdag de langzaamste auto bent als je de rest van het weekend maar snel bent.
Yepquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een geniale uitspraak weer van Kimi.
Het is zo logisch als wat ook.
Prachtige kerel. Heerlijk droog. Blij dat hij weer terug is
Ik vind het nogal idioot dat Sky en BBC de uitzendrechten delen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:20 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Ah BBC HD zit toch nog in het UPC-pakket.![]()
Was m ff kwijt, nu op een andere zender.
RTL Duitslandquote:Op zaterdag 14 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal idioot dat Sky en BBC de uitzendrechten delen.
Gelukkig kan ik nog uitwijken naar RTL Deutschland.
Je mist wel de shirts van Eddiequote:Op zaterdag 14 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal idioot dat Sky en BBC de uitzendrechten delen.
Gelukkig kan ik nog uitwijken naar RTL Deutschland.
daar krijgt ie de clownsoutfits van kai ebel voor terugquote:Op zaterdag 14 april 2012 07:28 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Je mist wel de shirts van Eddie
En Kobayashi 2equote:Op zaterdag 14 april 2012 08:09 schreef Bastard het volgende:
Raik 4e, Hamilton 5 plekken terug dus theoretisch 3e startplek![]()
Inderdaad, zelfs Massa is er snel mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:15 schreef Karstman het volgende:
Zo die zachte band is heel vies veel sneller.
Inderdaad. Kan nog wel eens krap worden voor de topteams om door te gaan op de primes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:15 schreef Karstman het volgende:
Zo die zachte band is heel vies veel sneller.
Zijn ook vrij gelijkwaardig aan elkaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:26 schreef Nober het volgende:
Kovalainen 3-0 Petrov, al was het verschil 0.001 maar daar kijkt de BBC niet naar.
Voor de statistieken en resultaten maakt het ook niets uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:26 schreef Nober het volgende:
Kovalainen 3-0 Petrov, al was het verschil 0.001 maar daar kijkt de BBC niet naar.
Da's een beetje veel van het goedequote:Op zaterdag 14 april 2012 08:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zijn ook vrij gelijkwaardig aan elkaar
Ik ga het bijdeze onthouden en owee als er maar eens iemand over durft te beginnen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Voor de statistieken en resultaten maakt het ook niets uitAls het al 0.001sec zou zijn, dan weet dat niemand meer over 3 races
Zelfs Massa was sneller op de mediums, dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:32 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Verdomme Vergne wat doe je nu ...
Ik met mijn all Toro Rosso team
Ik vertrouw op zijn race pacequote:Op zaterdag 14 april 2012 08:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zelfs Massa was sneller op de mediums, dus dan weet je het wel.
Dat zou je dan ooit kunnen helpen als het verschil nu echt 0.001s zou zijn. Maar aangezien het 0.214s is, kun je het toch maar beter vergetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga het bijdeze onthouden en owee als er maar eens iemand over durft te beginnen.
Nou is de qualifying pace van Massa ook niet echt geweldig. Al houdt hij nu toch maar mooi Grosjean achter zich (die geen tijd heeft).quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:34 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik vertrouw op zijn race pace![]()
Iets wat bij Massa ontbreekt
quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zou je dan ooit kunnen helpen als het verschil nu echt 0.001s zou zijn. Maar aangezien het 0.214s is, kun je het toch maar beter vergeten
Ferrari is het 5-6de team, geen verrassing aldaar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:39 schreef Fiorano het volgende:
De red bulls willen ook niet echt lekker rond.. Massa loopt weer lekker bezig te zijn...
hij heeft geen 11 vingers...quote:
twee 1-tjes moet hij toch kunnenquote:
Vettel heeft het gewoon moeilijk in een auto met weinig downforce aan de achterkantquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
Vettel had misschien toch beter met de nieuwe configuratie kunnen rijden. Kijk maar naar Webber..
En Webber rijdt de snelste tijd, dus aan de auto ligt het niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vettel heeft het gewoon moeilijk in een auto met weinig downforce aan de achterkant
Ja juist wel, elk van de RB's hebben een volledig andere afstelling en zelfs andere vorm van de air intakes enzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:48 schreef k_man het volgende:
[..]
En Webber rijdt de snelste tijd, dus aan de auto ligt het niet.
Webber heeft gewoon de updated versie alleen die ligt Vettel niet, denk dat ze op racepace gewoon het 2e team zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja juist wel, elk van de RB's hebben een volledig andere afstelling en zelfs andere vorm van de air intakes enzo.
Tuurlijk, maar waarom rijdt Vettel dan niet met de setup van Webber? Als-ie dat had gewild, had-ie het vast gekregen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja juist wel, elk van de RB's hebben een volledig andere afstelling en zelfs andere vorm van de air intakes enzo.
goeie grapquote:
Hij wilde het niet, vond dat de auto te zenuwachtig aanvoelde, hij had geen vertrouwen in die setup.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar waarom rijdt Vettel dan niet met de setup van Webber? Als-ie dat had gewild, had-ie het vast gekregen.
Dus het ligt aan Vettel, niet aan de auto. Zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hij wilde het niet, vond dat de auto te zenuwachtig aanvoelde, hij had geen vertrouwen in die setup.
Reed in Q3 met een setje gebruikte optionsquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:02 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Ja z'n q2 was veel sneller
Racepace van Sauber is idd veel beter dan Mercedes, gaat erg interessant worden morgenquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koba heeft zo wel kans om de race te winnen
Alonso? Racepace van Sauber en Lotus is echt heel goed juist, in vergelijking met de quali pace zelfs beter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:04 schreef Karstman het volgende:
Met het gebrek aan racepace wordt het inderdaad lastig voor de Mercedessen. Beste kansen dus voor Button, Alonso, Hamilton. Hopen op wat extra van Koba, Raikonen en Perez
Jup.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de grid top 10 nu? Heb deze willekeurigheid niet goed meegekregen;
1. Rosberg
2. Schumi
3. Koba
4. Kimi
5. Button?
6. Webber?
7. Hamilton
8. Perez
9. Alonso?
10. Grosjean
Ja dat is de top 10, niets mis mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de grid top 10 nu? Heb deze willekeurigheid niet goed meegekregen;
1. Rosberg
2. Schumi
3. Koba
4. Kimi
5. Button
6. Webber
7. Hamilton
8. Perez
9. Alonso
10. Grosjean
Schrap Alonso maar uit dit lijstje, die Ferrari vreet ook banden. En dat gaat het dus ook niet worden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:04 schreef Karstman het volgende:
Met het gebrek aan racepace wordt het inderdaad lastig voor de Mercedessen. Beste kansen dus voor Button, Alonso, Hamilton. Hopen op wat extra van Koba, Raikonen en Perez
Hoe zit het met regen, hoge kans?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Schrap Alonso maar uit dit lijstje, die Ferrari vreet ook banden. En dat gaat het dus ook niet worden.
Olaf zei van nietquote:
Auto lijkt me niet goed genoeg om Sauber, Lotus en McLaren te verslaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Alonso is zeker wel kanshebber, tactisch sterk en kan winnen op momenten waar anderen het laten liggen !
Ik vlak hem iig niet uit !
Hij heeft de auto niet hé.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Alonso is zeker wel kabshebber, tactisch sterk en kan winnen op momenten waar anderen het laten liggen !
Ik vlak hem iig niet uit !
Sato in 2004 volgens mijquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste keer geen RB/Ferrari/McLaren in top 4 startopstelling - Maleisie 2009?
Heeft er uberhaupt ooit een aziaat op p3 gestaan?
Klinkt aannemelijk ja. Al werd die vent een seizoen lang om z'n oren gereden door JB, maar grappig was ie wel.quote:
Waar is Kazuki Nakajima eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:29 schreef Fokkingvet het volgende:
Sato in ieder geval. Volgens mij ook Nakajima in de jaren 90, of Suzuki.
Die kon er toch geen hout van? Vond z'n pa beter.quote:
Ging die niet LeMans rijden met die nieuwe Toyota LMP1?quote:
Die Williams was ook niet bepaald geweldig te noemen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon er toch geen hout van? Vond z'n pa beter.
Maar hij is nog helemaal geen 40 ofzo, dus waarom rijdt 'ie niet meer in de F1?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ging die niet LeMans rijden met die nieuwe Toyota LMP1?
Of te weinig geld of niet goed genoeg, dat laatste was duidelijk en als je dan niet genoeg sponsors bij elkaar kan krijgen om een stoeltje te kopen is het exitquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Maar hij is nog helemaal geen 40 ofzo, dus waarom rijdt 'ie niet meer in de F1?
Grosjean staat pas op P10 hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:46 schreef Tarado het volgende:
Ben benieuwd wie Kobayashi eraf gaat rijden morgen bij de start
Dan zal hij Schumi wel in de rondte tikken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grosjean staat pas op P10 hoor.
Waar moet ik tekenen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:22 schreef Fiorano het volgende:
Top 3 voor morgen: 1. Raikonnen, 2. Button en 3 Kobayashi
Button lijkt me niet, ik zie eerder Hamilton nog op het podium, die andere 2 gun ik het wel maar doe dan maar Shumi, Rosberg, Hamilton, maar dat is waarschijnlijk net zo onwaarschijnlijk als jouw voorspellingquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:22 schreef Fiorano het volgende:
Top 3 voor morgen: 1. Raikonnen, 2. Button en 3 Kobayashi
Zou Davidson daar op een krukje staan om wat groter te lijken? Zijn riem van de broek zit nml wel erg hoog, en Davidson is maar iets van 1m66..quote:
Hou eens op,juist het feit dat zowel Hamilton als Schumacher ontbreken mat het een SUPER top 3!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Button lijkt me niet, ik zie eerder Hamilton nog op het podium, die andere 2 gun ik het wel maar doe dan maar Shumi, Rosberg, Hamilton, maar dat is waarschijnlijk net zo onwaarschijnlijk als jouw voorspelling
wat is er zo anders...?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het zou wat zijn als Sauber morgen wint
En Force India heeft ee compleet ander neusje
[ http://img521.imageshack.us/img521/1706/forcshan20122.jpg (copy/paste deze link) ]
Er zit een raar ding op.quote:
Meent die soms dat ie bij Need for Speed in het spel zitquote:
Ach, zal wel meevallen. Hij laat z'n wielen continue doorspinnen, dus flatspots zullen er wel niet opzittenquote:
Diegene die naast 'm staat, kun je daar ook een inschatting van maken? IPH?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zou Davidson daar op een krukje staan om wat groter te lijken? Zijn riem van de broek zit nml wel erg hoog, en Davidson is maar iets van 1m66..
Dus net als die kerel van Wegmisbruikers bij Koos Spee..
En yay, ik heb Kobayashi in m'n team.
Ik gok dat Davidson op een krukje van +/- 20cm hoog staat. Dus ik denk dat de dame ongeveer 1.75-1.80 is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Diegene die naast 'm staat, kun je daar ook een inschatting van maken? IPH?![]()
mee eensch zijnquote:Op zondag 15 april 2012 08:39 schreef Toekito het volgende:
BBC
Geen gezeik met Mol vandaag. De race kan nou al niet meer stuk.
Je had t bij de eerste race van indycar moeten zien.. Ging een of andere amerikaan Brundle nadoen, nouja, meer t rennen dan t interviewen, want hij begon pas 10 sec. voordat iedereen in de auto moestquote:Op zondag 15 april 2012 08:39 schreef vosss het volgende:
Eens kijken of David een beetje kan tippen aan Brundle zn brutaliteit.
Dat was altijd mooi hoe die over de start/finish paterde
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 08:43 schreef vosss het volgende:
Het gaat hem prima af zo te zien. Dat blijft toch leuk inderdaad zo op de baan wat korte interviews
Mooi ja, begint al bij de voorbeschouwingquote:Op zondag 15 april 2012 08:47 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk dat de BBC weer eens live is
Maar dan mis ik Olaf Molquote:Op zondag 15 april 2012 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk geen reclames.![]()
![]()
Daar word je bij de RTL toch niet goed van...
Hoop dat ze er wat van leren.quote:Op zondag 15 april 2012 08:52 schreef Inkomen het volgende:
RTL7 is dus minstens de helft van de kijkers kwijt vandaag
Tsja, Ze kunnen wel 45 minuten nonstop een helft van voetbal laten zien. Valt me tegen dat er dan tussendoor geen reclame is.quote:
Ze zijn gewoon faalhazen daar. Olav is gewoon in Spanje tijdens 8 van de 10 races. Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 15 april 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Ze kunnen wel 45 minuten nonstop een helft van voetbal laten zien. Valt me tegen dat er dan tussendoor geen reclame is.
Op zich vind ik hun programma nog niet zo heel slecht, maar tegen het budget (voorbeschouwing en met name geen reclames) en de achtergrond (veel Engelse oud-coureurs en teambazen) van de BBC kunnen ze gewoon niet op.quote:
Niemand kan de hele race genieten als je naar RTL7 kijkt. Olav komt je treiteren met het meest nutteloze en 'overacted' comentaarquote:Op zondag 15 april 2012 08:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Op zich vind ik hun programma nog niet zo heel slecht, maar tegen het budget (voorbeschouwing en met name geen reclames) en de achtergrond (veel Engelse oud-coureurs en teambazen) van de BBC kunnen ze gewoon niet op.
Ja DC is goed man, topcommentaar.quote:Op zondag 15 april 2012 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand kan de hele race genieten als je naar RTL7 kijkt. Olav komt je treiteren met het meest nutteloze en 'overacted' comentaar
Je moet durven. Als jij een goed plan schrijft zijn er vanzelf mensen die willen sponsoren hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 08:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Op zich vind ik hun programma nog niet zo heel slecht, maar tegen het budget (voorbeschouwing en met name geen reclames) en de achtergrond (veel Engelse oud-coureurs en teambazen) van de BBC kunnen ze gewoon niet op.
DC heeft meer verstand van F1 in zijn pink dan Mol in zijn hele lijf.quote:Op zondag 15 april 2012 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja DC is goed man, topcommentaar.
Vond het met Allen/Brundle nog wel tof
Het programma van RTL viel me nog positief mee, maar het commentaar van Olav heb ik een halve kwalificatie uitgehouden. Wat een gezever... Daarna maar streams van SKY opgezocht.quote:Op zondag 15 april 2012 08:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 08:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
DC heeft meer verstand van F1 in zijn pink dan Mol in zijn hele lijf.
maar aan je Ava te zien snap je het toch allemaal niet zo best
Ik kijk RTL7.. Maar ik luister naar Brundle/Croftquote:Op zondag 15 april 2012 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand kan de hele race genieten als je naar RTL7 kijkt. Olav komt je treiteren met het meest nutteloze en 'overacted' comentaar
Je snapt toch dat dat aan de NLse wetgeving ligt he.... Live sport evenementen moegen niet onderbroken worden door reclame als ze via een nederlandse licentie uitzenden. RTL heeft voor de F1 een Luxemburgse licentiequote:Op zondag 15 april 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Ze kunnen wel 45 minuten nonstop een helft van voetbal laten zien. Valt me tegen dat er dan tussendoor geen reclame is.
da was buttonquote:
Beide dusquote:
klopt jaquote:Op zondag 15 april 2012 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hamilton ook hoor. Begon op plaats 7 maar is gelijk naar plek 5 geschoten
onboard lijkt t ook erg stoffig aan de lucht te zien dus kan bestquote:Op zondag 15 april 2012 09:06 schreef Mickeys het volgende:
Ligt er nou extreem veel vuil op de baan of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |