Op de een of andere manier is er wat met zijn autoquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:11 schreef Bastard het volgende:
24. K. Raikkonen Lotus 1:50.465 +13.359 11
Was hij nog niet wakker ofzo
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 09:16:36Raikkonen is told his car "clearly isn't working properly" with the team expecting grip levels to improve when warmer weather arrives. #F1 reageer retweet
twitter:GvanderGarde twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 10:26:24I posted 5 photos on Facebook in the album "Formula 1 Free Practice Shanghai" http://t.co/aHeU5ztd reageer retweet
Er is ook een gratis app maar die heb ik verwijderd, was niksquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:29 schreef Joene het volgende:
jullie hebben geen idee qua app behalve die tering dure van f1.com ?
Hmmm ik ga denk ik maar Sky Sports App installeren op mn ipad , en mn iphone als hotspot gebruiken en dan maar livestreamen...quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is ook een gratis app maar die heb ik verwijderd, was niks
RTL heeft iig HD beeld, BBC is SD hier.. Denk dat ik maar gewoon RTL met een Sky stream tegelijk blijf kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:11 schreef Mikkie het volgende:
Ah, deze weer wel? Da's fijn, in elk geval alweer betere kwaliteit van RTL, met die schijtreclame van ze.
De kwalificatie is in ieder geval op BBC 1 HD en laat ik die nou net kunnen ontvangen. Wordt ook gelijk mijn eerste keer dat ik het in HD ga bekijken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
RTL heeft iig HD beeld, BBC is SD hier.. Denk dat ik maar gewoon RTL met een Sky stream tegelijk blijf kijken
Ik heb BBC in HD, ben benieuwd ze hebben toch een aardige aderlating moeten doen, niet alleen qua budget maar ook qua commentatoren, grote voordeel is geen reclamequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
RTL heeft iig HD beeld, BBC is SD hier.. Denk dat ik maar gewoon RTL met een Sky stream tegelijk blijf kijken
Ik heb BBC HD en BBC 1 HD (UPC). Al werkt eerstgenoemde niet; geeft geen signaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus Ziggo en dacht toen ook BBC1 HD te kunnen kijken, maar ik heb dus BBC HD, en BBC1tm4 in SDOp BBC HD komt nooit wat zinnigs.
ga je schamen... Top Gear is er in HDquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus Ziggo en dacht toen ook BBC1 HD te kunnen kijken, maar ik heb dus BBC HD, en BBC1tm4 in SDOp BBC HD komt nooit wat zinnigs.
Idd ze pakken 3tiende in de laatste sector, 8km/h meer topsnelheid dan de McLaren dus er moet toch wel wat mogelijk zijn in de kwali.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:12 schreef staticdata het volgende:
En op de rechte stukken is de Mercedes erg snel. Ben benieuwd
Begint inderdaad om 7.00 uur.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Hoe laat begint de BBC uitzending? 7.00 uur?
Wat een geniale uitspraak weer van Kimi.quote:Om eerlijk te zijn maakt het niet uit als je op vrijdag de langzaamste auto bent als je de rest van het weekend maar snel bent.
Yepquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een geniale uitspraak weer van Kimi.
Het is zo logisch als wat ook.
Prachtige kerel. Heerlijk droog. Blij dat hij weer terug is
Ik vind het nogal idioot dat Sky en BBC de uitzendrechten delen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:20 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Ah BBC HD zit toch nog in het UPC-pakket.![]()
Was m ff kwijt, nu op een andere zender.
RTL Duitslandquote:Op zaterdag 14 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal idioot dat Sky en BBC de uitzendrechten delen.
Gelukkig kan ik nog uitwijken naar RTL Deutschland.
Je mist wel de shirts van Eddiequote:Op zaterdag 14 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal idioot dat Sky en BBC de uitzendrechten delen.
Gelukkig kan ik nog uitwijken naar RTL Deutschland.
daar krijgt ie de clownsoutfits van kai ebel voor terugquote:Op zaterdag 14 april 2012 07:28 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Je mist wel de shirts van Eddie
En Kobayashi 2equote:Op zaterdag 14 april 2012 08:09 schreef Bastard het volgende:
Raik 4e, Hamilton 5 plekken terug dus theoretisch 3e startplek![]()
Inderdaad, zelfs Massa is er snel mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:15 schreef Karstman het volgende:
Zo die zachte band is heel vies veel sneller.
Inderdaad. Kan nog wel eens krap worden voor de topteams om door te gaan op de primes.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:15 schreef Karstman het volgende:
Zo die zachte band is heel vies veel sneller.
Zijn ook vrij gelijkwaardig aan elkaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:26 schreef Nober het volgende:
Kovalainen 3-0 Petrov, al was het verschil 0.001 maar daar kijkt de BBC niet naar.
Voor de statistieken en resultaten maakt het ook niets uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:26 schreef Nober het volgende:
Kovalainen 3-0 Petrov, al was het verschil 0.001 maar daar kijkt de BBC niet naar.
Da's een beetje veel van het goedequote:Op zaterdag 14 april 2012 08:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zijn ook vrij gelijkwaardig aan elkaar
Ik ga het bijdeze onthouden en owee als er maar eens iemand over durft te beginnen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Voor de statistieken en resultaten maakt het ook niets uitAls het al 0.001sec zou zijn, dan weet dat niemand meer over 3 races
Zelfs Massa was sneller op de mediums, dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:32 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Verdomme Vergne wat doe je nu ...
Ik met mijn all Toro Rosso team
Ik vertrouw op zijn race pacequote:Op zaterdag 14 april 2012 08:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zelfs Massa was sneller op de mediums, dus dan weet je het wel.
Dat zou je dan ooit kunnen helpen als het verschil nu echt 0.001s zou zijn. Maar aangezien het 0.214s is, kun je het toch maar beter vergetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga het bijdeze onthouden en owee als er maar eens iemand over durft te beginnen.
Nou is de qualifying pace van Massa ook niet echt geweldig. Al houdt hij nu toch maar mooi Grosjean achter zich (die geen tijd heeft).quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:34 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik vertrouw op zijn race pace![]()
Iets wat bij Massa ontbreekt
quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zou je dan ooit kunnen helpen als het verschil nu echt 0.001s zou zijn. Maar aangezien het 0.214s is, kun je het toch maar beter vergeten
Ferrari is het 5-6de team, geen verrassing aldaar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:39 schreef Fiorano het volgende:
De red bulls willen ook niet echt lekker rond.. Massa loopt weer lekker bezig te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |