Zelfs Massa was sneller op de mediums, dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:32 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Verdomme Vergne wat doe je nu ...
Ik met mijn all Toro Rosso team
Ik vertrouw op zijn race pacequote:Op zaterdag 14 april 2012 08:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zelfs Massa was sneller op de mediums, dus dan weet je het wel.
Dat zou je dan ooit kunnen helpen als het verschil nu echt 0.001s zou zijn. Maar aangezien het 0.214s is, kun je het toch maar beter vergetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga het bijdeze onthouden en owee als er maar eens iemand over durft te beginnen.
Nou is de qualifying pace van Massa ook niet echt geweldig. Al houdt hij nu toch maar mooi Grosjean achter zich (die geen tijd heeft).quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:34 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik vertrouw op zijn race pace![]()
Iets wat bij Massa ontbreekt
quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zou je dan ooit kunnen helpen als het verschil nu echt 0.001s zou zijn. Maar aangezien het 0.214s is, kun je het toch maar beter vergeten
Ferrari is het 5-6de team, geen verrassing aldaar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:39 schreef Fiorano het volgende:
De red bulls willen ook niet echt lekker rond.. Massa loopt weer lekker bezig te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |