De kwalificatie is in ieder geval op BBC 1 HD en laat ik die nou net kunnen ontvangen. Wordt ook gelijk mijn eerste keer dat ik het in HD ga bekijken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
RTL heeft iig HD beeld, BBC is SD hier.. Denk dat ik maar gewoon RTL met een Sky stream tegelijk blijf kijken
Ik heb BBC in HD, ben benieuwd ze hebben toch een aardige aderlating moeten doen, niet alleen qua budget maar ook qua commentatoren, grote voordeel is geen reclamequote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
RTL heeft iig HD beeld, BBC is SD hier.. Denk dat ik maar gewoon RTL met een Sky stream tegelijk blijf kijken
Ik heb BBC HD en BBC 1 HD (UPC). Al werkt eerstgenoemde niet; geeft geen signaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus Ziggo en dacht toen ook BBC1 HD te kunnen kijken, maar ik heb dus BBC HD, en BBC1tm4 in SDOp BBC HD komt nooit wat zinnigs.
ga je schamen... Top Gear is er in HDquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb dus Ziggo en dacht toen ook BBC1 HD te kunnen kijken, maar ik heb dus BBC HD, en BBC1tm4 in SDOp BBC HD komt nooit wat zinnigs.
Idd ze pakken 3tiende in de laatste sector, 8km/h meer topsnelheid dan de McLaren dus er moet toch wel wat mogelijk zijn in de kwali.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:12 schreef staticdata het volgende:
En op de rechte stukken is de Mercedes erg snel. Ben benieuwd
Begint inderdaad om 7.00 uur.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Hoe laat begint de BBC uitzending? 7.00 uur?
Wat een geniale uitspraak weer van Kimi.quote:Om eerlijk te zijn maakt het niet uit als je op vrijdag de langzaamste auto bent als je de rest van het weekend maar snel bent.
Yepquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een geniale uitspraak weer van Kimi.
Het is zo logisch als wat ook.
Prachtige kerel. Heerlijk droog. Blij dat hij weer terug is
Ik vind het nogal idioot dat Sky en BBC de uitzendrechten delen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:20 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Ah BBC HD zit toch nog in het UPC-pakket.![]()
Was m ff kwijt, nu op een andere zender.
RTL Duitslandquote:Op zaterdag 14 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal idioot dat Sky en BBC de uitzendrechten delen.
Gelukkig kan ik nog uitwijken naar RTL Deutschland.
Je mist wel de shirts van Eddiequote:Op zaterdag 14 april 2012 07:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal idioot dat Sky en BBC de uitzendrechten delen.
Gelukkig kan ik nog uitwijken naar RTL Deutschland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |