wat is er zo anders...?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het zou wat zijn als Sauber morgen wint
En Force India heeft ee compleet ander neusje
[ http://img521.imageshack.us/img521/1706/forcshan20122.jpg (copy/paste deze link) ]
Er zit een raar ding op.quote:
Meent die soms dat ie bij Need for Speed in het spel zitquote:
Ach, zal wel meevallen. Hij laat z'n wielen continue doorspinnen, dus flatspots zullen er wel niet opzittenquote:
Diegene die naast 'm staat, kun je daar ook een inschatting van maken? IPH?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Zou Davidson daar op een krukje staan om wat groter te lijken? Zijn riem van de broek zit nml wel erg hoog, en Davidson is maar iets van 1m66..
Dus net als die kerel van Wegmisbruikers bij Koos Spee..
En yay, ik heb Kobayashi in m'n team.
Ik gok dat Davidson op een krukje van +/- 20cm hoog staat. Dus ik denk dat de dame ongeveer 1.75-1.80 is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Diegene die naast 'm staat, kun je daar ook een inschatting van maken? IPH?![]()
mee eensch zijnquote:Op zondag 15 april 2012 08:39 schreef Toekito het volgende:
BBC
Geen gezeik met Mol vandaag. De race kan nou al niet meer stuk.
Je had t bij de eerste race van indycar moeten zien.. Ging een of andere amerikaan Brundle nadoen, nouja, meer t rennen dan t interviewen, want hij begon pas 10 sec. voordat iedereen in de auto moestquote:Op zondag 15 april 2012 08:39 schreef vosss het volgende:
Eens kijken of David een beetje kan tippen aan Brundle zn brutaliteit.
Dat was altijd mooi hoe die over de start/finish paterde
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 08:43 schreef vosss het volgende:
Het gaat hem prima af zo te zien. Dat blijft toch leuk inderdaad zo op de baan wat korte interviews
Mooi ja, begint al bij de voorbeschouwingquote:Op zondag 15 april 2012 08:47 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk dat de BBC weer eens live is
Maar dan mis ik Olaf Molquote:Op zondag 15 april 2012 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk geen reclames.![]()
![]()
Daar word je bij de RTL toch niet goed van...
Hoop dat ze er wat van leren.quote:Op zondag 15 april 2012 08:52 schreef Inkomen het volgende:
RTL7 is dus minstens de helft van de kijkers kwijt vandaag
Tsja, Ze kunnen wel 45 minuten nonstop een helft van voetbal laten zien. Valt me tegen dat er dan tussendoor geen reclame is.quote:
Ze zijn gewoon faalhazen daar. Olav is gewoon in Spanje tijdens 8 van de 10 races. Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 15 april 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Ze kunnen wel 45 minuten nonstop een helft van voetbal laten zien. Valt me tegen dat er dan tussendoor geen reclame is.
Op zich vind ik hun programma nog niet zo heel slecht, maar tegen het budget (voorbeschouwing en met name geen reclames) en de achtergrond (veel Engelse oud-coureurs en teambazen) van de BBC kunnen ze gewoon niet op.quote:
Niemand kan de hele race genieten als je naar RTL7 kijkt. Olav komt je treiteren met het meest nutteloze en 'overacted' comentaarquote:Op zondag 15 april 2012 08:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Op zich vind ik hun programma nog niet zo heel slecht, maar tegen het budget (voorbeschouwing en met name geen reclames) en de achtergrond (veel Engelse oud-coureurs en teambazen) van de BBC kunnen ze gewoon niet op.
Ja DC is goed man, topcommentaar.quote:Op zondag 15 april 2012 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand kan de hele race genieten als je naar RTL7 kijkt. Olav komt je treiteren met het meest nutteloze en 'overacted' comentaar
Je moet durven. Als jij een goed plan schrijft zijn er vanzelf mensen die willen sponsoren hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 08:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Op zich vind ik hun programma nog niet zo heel slecht, maar tegen het budget (voorbeschouwing en met name geen reclames) en de achtergrond (veel Engelse oud-coureurs en teambazen) van de BBC kunnen ze gewoon niet op.
DC heeft meer verstand van F1 in zijn pink dan Mol in zijn hele lijf.quote:Op zondag 15 april 2012 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja DC is goed man, topcommentaar.
Vond het met Allen/Brundle nog wel tof
Het programma van RTL viel me nog positief mee, maar het commentaar van Olav heb ik een halve kwalificatie uitgehouden. Wat een gezever... Daarna maar streams van SKY opgezocht.quote:Op zondag 15 april 2012 08:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 08:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
DC heeft meer verstand van F1 in zijn pink dan Mol in zijn hele lijf.
maar aan je Ava te zien snap je het toch allemaal niet zo best
Ik kijk RTL7.. Maar ik luister naar Brundle/Croftquote:Op zondag 15 april 2012 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand kan de hele race genieten als je naar RTL7 kijkt. Olav komt je treiteren met het meest nutteloze en 'overacted' comentaar
Je snapt toch dat dat aan de NLse wetgeving ligt he.... Live sport evenementen moegen niet onderbroken worden door reclame als ze via een nederlandse licentie uitzenden. RTL heeft voor de F1 een Luxemburgse licentiequote:Op zondag 15 april 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Ze kunnen wel 45 minuten nonstop een helft van voetbal laten zien. Valt me tegen dat er dan tussendoor geen reclame is.
da was buttonquote:
Beide dusquote:
klopt jaquote:Op zondag 15 april 2012 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hamilton ook hoor. Begon op plaats 7 maar is gelijk naar plek 5 geschoten
onboard lijkt t ook erg stoffig aan de lucht te zien dus kan bestquote:Op zondag 15 april 2012 09:06 schreef Mickeys het volgende:
Ligt er nou extreem veel vuil op de baan of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |