Geirriteerd, da's duidelijk..quote:Op donderdag 12 april 2012 18:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Godverdomme man, als je het vorige sluit, open dan een nieuwe!
Gisteravond was ik woedend ja, stelletje prutsersquote:ben jij niet depressief na gisteravond?
Gefeliciteerdquote:
Dat had ik nota bene zelf erin gezetquote:Op donderdag 12 april 2012 18:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Oh, nee. Dat ben ik niet! Dat stond in het kopieer stuk van vorige topic!
Wat is een hypo?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:59 schreef Sylvana het volgende:
Beroerd, net voor het eerst een hypo gehad.
Gefeliciteerd.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat had ik nota bene zelf erin gezetsorry! Wist niet dat ik de lapo had.
Jongequote:
Haha tis gewoon komisch dat dat net van jou afkwamquote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jongeik zat op m'n mobiel en dan wordt je post op dezelfde pagina weergegeven, na die post heb ik m'n telefoon weggestopt en ben andere dingen gaan doen
Zo raar is het niet heur!
Een meisje. Maar ik ontken nog allesquote:
Blegh, meisjesquote:Op donderdag 12 april 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een meisje. Maar ik ontken nog alles
Ze zijn lelijk en ze stinkenquote:
Naar rotte visquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ga jezelf eens wassenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, echt ja. Toppunt van ranzigheid
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naar rotte vis
Maar ze zijn zo mooi... En ze ruiken zo lekkerKomt uit SouthparkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan niet koken, dus...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Kwijlt terug*quote:Op donderdag 12 april 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
True, I'm spesjul!!
*kwijl*
/offtopic
Gewoon gelijk doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:45 schreef kwiwi het volgende:
kut.. heb een briljant idee, maar kan er even niks mee
Ik voel me echt nooit naief... Kan me er eerlijk gezegd zo weinig bij voorstellenquote:
ga gewoon naar die meetquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Het gaat weer slecht met mij. Ik zou morgen graag wel iets willen doen, maar dan gewoon hier in Groningen.
Blijf heel aub. Na een nachtje slaap zie je alles waarschijnlijk weer anders.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:51 schreef Thaboel het volgende:
Kloten, gevoelens die me door 2eb scheuren... gek word ik van mezelf
dankquote:
Feliquote:
Gelukt, voel me iets beter maja zo maar werken en vanavond maar thuis blijvenquote:Op zaterdag 14 april 2012 03:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Blijf heel aub. Na een nachtje slaap zie je alles waarschijnlijk weer anders.
Ik ook. En hier ben ik dan, net een half uur wakker.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:40 schreef zwartedoos het volgende:
Ik zou vroeg naar bed gaan vandaag. Goh.
Hartstikke mooi Tuxje. Ik gun je een leuke dag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik geloof niet dat mijn dag vandaag nog kapot kan![]()
![]()
Link?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:42 schreef Mishu het volgende:
Ik heb net het meest geweldige topic ooit gelezen
Ah,quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar natuurlijk: Fokkers die misbruik proberen te maken van kwetsbare vrouwen.
Dankje, ik jou ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hartstikke mooi Tuxje. Ik gun je een leuke dag.
Owh...quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:35 schreef Mishu het volgende:
Het gaat niet goed. Ik ben heel erg verdrietig door mijn ouders.
Welcome to my world.quote:
kom op als ik iemand van 1992 kan doen kan jij het ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Welcome to my world.
[ afbeelding ]
*checkt Darkbrowneyes profiel => nee te jong
Nee man, ik doe het niet met kleine kinderen. Ze is fokking jonger dan m'n zusje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:09 schreef Maanvis het volgende:
kom op als ik iemand van 1992 kan doen kan jij het ook
Ik ben misschien jong in jaartallen maar dat hoeft niks te zeggen over mijn niveauquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee man, ik doe het niet met kleine kinderen. Ze is fokking jonger dan m'n zusje.
Ja goed he?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:16 schreef bijdehand het volgende:
Lekker niveau heb je als je gaat proberen om eenzame meisjes via Fok! te regelen...
nou en? er zijn zoveel meisjes jonger dan m'n zusjes en broertje, betekent nog niet dat ik ze afwijs.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee man, ik doe het niet met kleine kinderen. Ze is fokking jonger dan m'n zusje.
Met zo'n instelling blijf je eenzaamquote:
Opleidingsniveau zegt niet alles hoor ...quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee joh, ik ben gewoon bijna klaar met mijn studie. Ik wil gewoon iemand kennen die ook bijna klaar is met haar studie. Een 19-jarige doet of MBO of ze is net pas begonnen met haar studie. Daar ga ik niet op wachten.
Over MBO => Ik wil wel iemand leren kennen waarmee ik op niveau kan praten. Ze moet wel een beetje begrijpen wat ik doe voor werk. Een MBO'er gedraagt zich net zoals mijn ouders en mijn zusje => geen begrip voor mij dus.
Ik behoor tot je tweede categoriequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Opleidingsniveau zegt niet alles hoor ...
Er zijn mbo'ers waarmee je een goed gesprek kunt voeren en wo'ers die niks nuttigs te melden hebben.
Waarom zou je er op moeten wachten? Voor liefde hoef je niet elkaars kloon qua levensfase te zijn. En begrijpen wat je doet qua werk hoeft ook helemaal niet. Je zoekt misschien teveel op basis van een 'eisenlijst' ipv dat je op een echte 'klik' gaat kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee joh, ik ben gewoon bijna klaar met mijn studie. Ik wil gewoon iemand kennen die ook bijna klaar is met haar studie. Een 19-jarige doet of MBO of ze is net pas begonnen met haar studie. Daar ga ik niet op wachten.
Over MBO => Ik wil wel iemand leren kennen waarmee ik op niveau kan praten. Ze moet wel een beetje begrijpen wat ik doe voor werk. Een MBO'er gedraagt zich net zoals mijn ouders en mijn zusje => geen begrip voor mij dus.
Moet mij toch zelf wetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom zou je er op moeten wachten? Voor liefde hoef je niet elkaars kloon qua levensfase te zijn. En begrijpen wat je doet qua werk hoeft ook helemaal niet. Je zoekt misschien teveel op basis van een 'eisenlijst' ipv dat je op een echte 'klik' gaat kijken.
Vind ik ook! Ik ouwehoer liever met een lbo'er dan dat ik naar het oeverloze gezever van een hbo'er/wo'er moet luisteren, die zichzelf graag hoort pratenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Opleidingsniveau zegt niet alles hoor ...
Er zijn mbo'ers waarmee je een goed gesprek kunt voeren en wo'ers die niks nuttigs te melden hebben.
da's ook helemaal waar, maar hij is nogal eenzaam hèquote:
Dat zijn we allemaal. Toch zijn er een paar dingen die ik echt wel wil bij een meisje hoor. Kan het me goed voorstellen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's ook helemaal waar, maar hij is nogal eenzaam hè. dan mag je best wat minder kieskeurig zijn.
Jawel joh, anders heb ik toch niks te lullen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:36 schreef Maanvis het volgende:
En begrijpen wat je doet qua werk hoeft ook helemaal niet.
Dat valt mee als ik naar mijn ouders kijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jawel joh, anders heb ik toch niks te lullen?
Zit niet zo te oordelen joh.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik ook! Ik ouwehoer liever met een lbo'er dan dat ik naar het oeverloze gezever van een hbo'er/wo'er moet luisteren, die zichzelf graag hoort praten
tja als dat allemaal dingen zijn waarbij je niets 'voelt' dan wordt het lastig om een echte goede relatie te vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal. Toch zijn er een paar dingen die ik echt wel wil bij een meisje hoor. Kan het me goed voorstellen.
je kunt toch lullen over of het gezellig is, dingen die zij wel begrijpt? Ik lul over m'n werk met vrienden die wel technisch onderlegd zijn of met collea'squote:Op zaterdag 14 april 2012 20:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jawel joh, anders heb ik toch niks te lullen?
sterkte met je hond!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had een super leuke dag op mijn vrijwilligerswerk
....
...
..
.
Kom ik thuis, krijg ik te horen dat onze hond is overleden.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef Bienelientjee het volgende:
....
...
..
.
Ik probeer alleen aan te geven dat het me geen zak uitmaakt welk opleidingsniveau iemand heeft. Kan er ook kwaad om worden dat mensen daarin zo'n onderscheid maken; ik heb zelf jarenlang op lbo-niveau gewerkt en ben pas later gaan ontwikkelen (volg nu een hbo-opleiding). Je komt grotere galbakken tegen op het hbo dan op lbo en mbo.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:50 schreef minthy het volgende:
Ik oordeel op basis van m'n eigen ervaring
Das kut... Sterkte!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef Bienelientjee het volgende:
....
...
..
.
Sterkte!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef Bienelientjee het volgende:
....
...
..
.
Gecondoleerd en sterktequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef Bienelientjee het volgende:
....
...
..
.
Inmiddels weer bijgelegdquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Owh...![]()
Ik ben ietwat zenuwachtig, grieperig en boos. Gezonde mix.
Wat is je doel?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:48 schreef Lastpost het volgende:
Wel goed, weer een doel om naar toe te werken.
Hahaha nee ik heb t van mijn vriendin en die heeft t uit Argentinie van een kapper vna een kam, hoe gek kan t wezenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Ik dacht dat je al op de middelbare school zat ofzo.
Gatver enge beestjes op je hoofdquote:
Sowieso paniek. Ik voel ook paniek. Ik kan nu iedere dag sowieos 30 min mijn haar gaan uitkammen en heb ook nog eens dik haar dus mag wel een uurquote:Op zondag 15 april 2012 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gatver enge beestjes op je hoofd![]()
Kan me nog herinneren hoe ik als kind helemaal geflipt werd. Rondrennen en wild om me heen slaan (alsof luizen daardoor van mn hoofd af zouden vallen)
Gelukkig nooit meer hoofdluis gehad daarna. Ook niet toen het op mijn dochters school heerste.
Ik zie me nog panisch zitten kammen door haar haren elke 5 minuten. Zij was godzijdank luisvrij.
Maak je niet ongerust, daar zit alleen maar water johquote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Sowieso paniek. Ik voel ook paniek. Ik kan nu iedere dag sowieos 30 min mijn haar gaan uitkammen en heb ook nog eens dik haar dus mag wel een uur![]()
![]()
![]()
!
En die beesten zuigen bloed uit mijn hoofd!
Je moet sowieso je haar wassen met speciale shampoo en alles waar je hoofd mee in contact is geweest op hoge temperatuur wassen. Een hele klus maar anders blijf je jezelf besmetten. Dat rotwerk heb ik ook moeten doen, uit voorzorg nota bene.quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Sowieso paniek. Ik voel ook paniek. Ik kan nu iedere dag sowieos 30 min mijn haar gaan uitkammen en heb ook nog eens dik haar dus mag wel een uur![]()
![]()
![]()
!
Heb je ook een föhn in huis? Ik heb gelezen dat ze slecht tegen warme lucht kunnen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
![]()
![]()
!
Lief!quote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef Pino112 het volgende:
Heel erg verliefd op en blij met mijn vriendin![]()
![]()
Een beetje normaal doen he.quote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, daar zit alleen maar water joh
Doe eens lief..quote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, daar zit alleen maar water joh
Voor je het weet is het voorbij! iig sterktequote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Een digitale knuffquote:Op zondag 15 april 2012 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me opzich behoorlijk klote. Maar goed, da's in dit geval mijn probleem, dus hup, door.
Hahahahaha!quote:
Dan moet je gewoon lekker je bed inkruipenquote:Op zondag 15 april 2012 02:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Boos. Lompe dronken vriendin gooit een glas rode wijn om waardoor mijn shirt vol vlekken zit. Ben nu thuis om om te kleden maar twijfel of ik nog terugga. Het is niet ver, 't is om de hoek maar ben nu niet echt aardig en vrolijk meer.
Idem.quote:Op zondag 15 april 2012 02:07 schreef pietkanarie het volgende:
Te wakker om te gaan slapen. Toch maar een poging doen... anders heb ik morgen weer spijt.
Daar heb ik al helemaal geen zin in.quote:Op zondag 15 april 2012 02:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon lekker je bed inkruipen
Likewise.. Had gewoon uit moeten gaanquote:Op zondag 15 april 2012 02:48 schreef Lastpost het volgende:
Brak op het moment dat m'n maat hier was, te wakker nu ik geen reet te doen heb.
quote:Op zondag 15 april 2012 08:39 schreef SunTzu het volgende:
Muhahaha ik voel me super goed, de man van mijn ex belt me net wakker op te vragen of ze bij mij is.
En ik zei: "Nee wat moet ik met haar ik heb tenminste een echte vrouw nu"
wat doe je?quote:Op zondag 15 april 2012 08:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
gespannen, dalijk een wedstrijd die moeten we winnen anders kunnen we het kampioenschap wel vergeten...
Herkenbaar.quote:Op zondag 15 april 2012 12:02 schreef zwartedoos het volgende:
waarom ga ik altijd iedereen smssen als ik gedronken heb
quote:Op zondag 15 april 2012 12:02 schreef zwartedoos het volgende:
de graad van ernst ligt n beetje aan wie of wat je smstquote:Op zondag 15 april 2012 12:02 schreef zwartedoos het volgende:
Oh herkenbaar.quote:Op zondag 15 april 2012 12:02 schreef zwartedoos het volgende:
vraag naar aandacht?quote:Op zondag 15 april 2012 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Wel grappig eigenlijk. Heb je daar een theorie over?
Werd wel positief ontvangen?quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
Beetje nerveus/gek. Mijn zusje net verteld dat ik bi ben. Dat was eng.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zojuist naar Titanic 3D geweest, prachtfilm. Misschien niet heel stoer om te zeggen natuurlijk maar een brok in m'n keel kon ik soms toch niet voorkomen.
Onvoorwaardelijke liefde, perfect uitgebeeld
Haters weten wat ze in dit leven missen.
Tis gewoon een klassieker en een mooie filmquote:Op maandag 16 april 2012 00:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]zou eigenlijk vanmiddag om 16.00 gaan maar kwam iets tussen, maar ik ga volgende week wel ondanks dat ie net op tv was
Zo voelde ik me gisteravond ookquote:Op maandag 16 april 2012 07:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een uitermate prettig weekend gehad, dus deze week krijgt me niet kapot
Als het aanhoudt dan moet je naar de huisarts gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 11:00 schreef marcb1974 het volgende:
Gisteren bijna flauwgevallen uit het niets, voelde me wegtrekken. Nu wat hoofdpijn en een raar gevoel in mijn hoofd
En nog trots zijn ook.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Collega rent net huilend de deur uit. Ik weet niet of ik hier gelukkig ga worden
Kan elders 18 uur minder per week werken en dan hou ik er nog meer aan over ook. Vanmiddag toch maar effe in de pen klimmen weer.
Mwah niet echt volgens mij. Ik denk dat hij het een sneu figuur vindt.quote:
Okee, maar dat is vanaf hier vrij lastig te zienquote:Op maandag 16 april 2012 14:21 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ik sta daar buiten, geeft alleen de sfeer weer.
de aanname dat ik er iets mee van doen heb lijkt me minstens even zo ver gezocht als de aanname dat dit niet zo is.quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Okee, maar dat is vanaf hier vrij lastig te zien
een combinatie van wat jij leuk vind, waar je goed in bent en wat je ook daadwerkelijk kanquote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Beach het volgende:
Beetje te afwachtend.
Even klein hulpvraagje: wat is de beste manier om je studierichting te bepalen?
Hoe doe je dat?quote:
Best kut lijkt me dat... En onzinnig. Knuffel.quote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
Kut
Al 3 dagen de grootste oorlog met mijn ex over de kinderen.
Ach, dit duurt inmiddels al langer dan de 2e wereld oorlog. I knocked up the wrong bitchquote:Op maandag 16 april 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Best kut lijkt me dat... En onzinnig. Knuffel.
Klinkt zeer indrukwekkendquote:
sowieso kinderen krijgenquote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, dit duurt inmiddels al langer dan de 2e wereld oorlog. I knocked up the wrong bitch
Niks mis met (mijn) kinderenquote:
Dát moest ik even opzoeken hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |