Haha, ja, daardoor zijn haar posts mij gaan opvallen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ze is ook nog eens vrouwenhatend?
Beetje mekkeren op wat in haar ogen de standaard vrouw is en zo.quote:
Slet.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij lijkt op Chocobear alleen dan (gelukkig) geen ecto. Dus: nooit. Ik neuk niet met negers.
Ja, zoek maar.
Doet zich nogal mannelijk voor idd, volgens mij is het ook gewoon een man.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje mekkeren op wat in haar ogen de standaard vrouw is en zo.
Wat is de standaard vrouw volgens haar?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje mekkeren op wat in haar ogen de standaard vrouw is en zo.
Het is onmogelijk om je voor te doen als iets wat je niet bent. Dat heb ik geleerd. Dus het is een kerel.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doet zich nogal mannelijk voor idd, volgens mij is het ook gewoon een man.
Heeft vaak wel heldere uiteenzettingen van wetenschappelijke onderwerpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef Cher- het volgende:
Heb die username nog nooit voorbij zien komen en haar posts zijn te lang om te lezen. Is het vermakelijk of niet?
Heerlijk als mannen tegen haar in gaan en nog gepwnt worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Net Flenders dikke troll en meerdere mannen en vrouwen hangen daar aan. Lekker serieus nemen.
Dat waardeer ik ook. Ze is natuurkundige, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heeft vaak wel heldere uiteenzettingen van wetenschappelijke onderwerpen.
Ik kan er wel van genieten soms ook, jaquote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heerlijk als mannen tegen haar in gaan en nog gepwnt worden.
Kan maar zo dat die persoon serieus is en gewoon die persoon zijn/haar mening maar dan overdreven om een beetje uit te lokken. Ik ben ook serieus alleen soms overdrijf is gewoon heel hard om mensen gek te maken terwijl mensen hier denken dat ik troll.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heerlijk als mannen tegen haar in gaan en nog gepwnt worden.
O in dit topic had ze het erover dat zij en haar mede technicistudenten op de universiteit er een sport van maakten om last minute tentamens van andere faculteiten te maken en het hoogste cijfer te behalen. Voor de lolquote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
op basis van welke post zeg je dit?
Mensen zijn hier sowieso andersdenkenden meteen af te schrijven als troll. Lekker beperkt ben je dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Kan maar zo dat die persoon serieus is en gewoon die persoon zijn/haar mening maar dan overdreven om een beetje uit te lokken. Ik ben ook serieus alleen soms overdrijf is gewoon heel hard om mensen gek te maken terwijl mensen hier denken dat ik troll.
Quotes?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Wat betreft vrouwen slaat ze vaak de spijker op de kop
Dat gebeurt hier inderdaad altijd. Grappig is dat eigenlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen zijn hier sowieso andersdenkenden meteen af te schrijven als troll. Lekker beperkt ben je dan.
Ik geniet stiekem altijd wel van die incapabele nerds die zichzelf heel wat voelenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja, daardoor zijn haar posts mij gaan opvallen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Fascination het volgende:
Kwaliteitsusers moet trouwens aan elkaar geschreven worden. :$
happens all the time, we zitten op fok enige wat hier ruim is zijn de flamoezen met al die 30cm penissenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen zijn hier sowieso andersdenkenden meteen af te schrijven als troll. Lekker beperkt ben je dan.
Ja, maar daar heb jij dan weer echt totaal niks aan bijgedragen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef n8n het volgende:
[..]
happens all the time, we zitten op fok enige wat hier ruim is zijn de flamoezen met al die 30cm penissen
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb jij dan weer echt totaal niks aan bijgedragen.
een ander een troll noemen is vaak ook getroll of de confrontatie uit de weg gaan met je eigen beperkte verstandquote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier inderdaad altijd. Grappig is dat eigenlijk.
Bij dat soort mensen heb ik altijd het idee dat ze niet verder komen dan de eigen woonplaats. Ik ken zoveel mensen die heel verschillend denken, soms raar maar het is wel die gedachte van die persoon en geen onzin ofzo. Net alsof de FOK!kers geen omgeving hebben en niet geconfronteerd worden met andersdenkenden.
Of de confrontatie opzoekenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:45 schreef n8n het volgende:
[..]
een ander een troll noemen is vaak ook getroll of de confrontatie uit de weg gaan met je eigen beperkte verstand
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Wat betreft vrouwen slaat ze vaak de spijker op de kop
hehequote:Op donderdag 12 april 2012 13:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb jij dan weer echt totaal niks aan bijgedragen.
Ja maar laatst was er ook een verhaal van een FOK!ker die zo bezopen was dat hij in het bed van een scharrel had gescheten (want dronken) terwijl ze zouden neuken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:45 schreef n8n het volgende:
[..]
een ander een troll noemen is vaak ook getroll of de confrontatie uit de weg gaan met je eigen beperkte verstand
quote:
Op internet is dat grappig inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier inderdaad altijd. Grappig is dat eigenlijk.
Bij dat soort mensen heb ik altijd het idee dat ze niet verder komen dan de eigen woonplaats. Ik ken zoveel mensen die heel verschillend denken, soms raar maar het is wel die gedachte van die persoon en geen onzin ofzo. Net alsof de FOK!kers geen omgeving hebben en niet geconfronteerd worden met andersdenkenden.
quote:
Proest. Dom wijf.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij lijkt op Chocobear alleen dan (gelukkig) geen ecto. Dus: nooit. Ik neuk niet met negers.
Ja, zoek maar.
Als je altijd op een zolderkamer zit klinkt dit natuurlijk erg ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja maar laatst was er ook een verhaal van een FOK!ker die zo bezopen was dat hij in het bed van een scharrel had gescheten (want dronken) terwijl ze zouden neuken.Dat wordt dan meteen afgedaan als troll terwijl een exstudiegenoot van mij 3 weken geleden ook bij een meisje in haar bed had gepist (ook dronken) terwijl ze zouden neuken. Het gebeurt zo vaak maar hier is het bijzonder ofzo. Sowieso is het hier al troll als je zegt dat je hebt geneukt.
Ik vind dat raar.
dat (trollers) zijn dezelfde mensen die overal lopen te verkondigen hoe veel smatjes ze hittenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja maar laatst was er ook een verhaal van een FOK!ker die zo bezopen was dat hij in het bed van een scharrel had gescheten (want dronken) terwijl ze zouden neuken.Dat wordt dan meteen afgedaan als troll terwijl een exstudiegenoot van mij 3 weken geleden ook bij een meisje in haar bed had gepist (ook dronken) terwijl ze zouden neuken. Het gebeurt zo vaak maar hier is het bijzonder ofzo. Sowieso is het hier al troll als je zegt dat je hebt geneukt.
Ik vind dat raar.
Toch is ht zoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je altijd op een zolderkamer zit klinkt dit natuurlijk erg ongeloofwaardig.
Waarom? lees je eigen posts eens een keer terug... je doet gewoon wijs. Jammer dat het vaak ongegrond is.quote:
Weet je hoeveel smatjes ik hitquote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef n8n het volgende:
[..]
dat (trollers) zijn dezelfde mensen die overal lopen te verkondigen hoe veel smatjes ze hitten
Maar kom nou met je quotes/beschrijving. Want ik heb geen idee wat ze er allemaal over zegt.quote:
Ja maar ik geloof dat wel want wat is er moeilijk/bijzonder aan om mensen te neuken enzo. Niks.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef n8n het volgende:
[..]
dat (trollers) zijn dezelfde mensen die overal lopen te verkondigen hoe veel smatjes ze hitten
nee gaat ook meer om de beperkte levenscyclus van naar de lokale kroeg, meisje bangen en weer naar huis. Dan is bedschijten een ver van je bed showquote:Op donderdag 12 april 2012 13:51 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat wel want wat is er moeilijk/bijzonder aan om mensen te neuken enzo. Niks.
Ja, ik ga het laatste jaar even backtracken om posts te zoeken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar kom nou met je quotes/beschrijving. Want ik heb geen idee wat ze er allemaal over zegt.
Geef dan omschrijving.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ga het laatste jaar even backtracken om posts te zoeken.Doe het zelf.
Hoezo nouweer ongegrond, gelijk heb ik welquote:Op donderdag 12 april 2012 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? lees je eigen posts eens een keer terug... je doet gewoon wijs. Jammer dat het vaak ongegrond is.
Maar vermakelijk is het wel hoor.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)s&over=vrouwen&spy=1quote:Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geef dan omschrijving.
Of hou gewoon je mond als je er verder niks over wil zeggen.
In jouw wereld heb je altijd gelijk ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hoezo nouweer ongegrond, gelijk heb ik wel
Anders vervang je je tampon even na er aan te hebben geroken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geef dan omschrijving.
Of hou gewoon je mond als je er verder niks over wil zeggen.
Dan niet. Ook goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jouw wereld heb je altijd gelijk ja.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)s&over=vrouwen&spy=1
Maar er zit ook nog een kern van waarheid in. Ik vind dit niet geheel uit de lucht gegrepen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 13:56 schreef Cher- het volgende:
Weet je zeker dat je geen vrouw van middelbare leeftijd bent bent? Alleen vrouwen van middelbare leeftijd halen zichzelf uit de dagelijkse sleur en routine door zichzelf paranormale gaven aan te meten.
Maar dat zijn dan ook allemaal kristalkinderen.
Hahahahaha ik vind de eerste nu al grappig.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef netflanders het volgende:
Ga geen wetenschappelijke onderbouwing bij elkaar verzinnen terwijl je hoogstwaarschijnlijk een laagopgeleid wijf bent dat nog nooit één wetenschappelijk artikel in haar leven heeft gelezen.
Mannen hebben gemiddeld een hoger IQ, en bij een IQ boven de 130 is de verhouding van mannen tot vrouwen een stuk hoger. Dit is wél wetenschappelijk bewijs, helaas strookt dat niet met jouw argument.
Ja, vrouwen hebben bepaalde andere kwaliteiten. Ze kunnen beter onzin uit hun nek fantaseren, waardoor ze oververtegenwoordigd zijn bij 'gevoelstudies' zoals kunstgeschiedenis, cultuurstudies en psychologie.
Maar goed. Het feit dat mannen een stuk beter alleen kunnen leven is nog het makkelijkst te weerleggen dat er veel meer mannen zijn die alleen of gezamenlijk compleet geïsoleerd van vrouwen leven; in het leger of anderzijds avontuurierlijk. Vrouwen amper tot nooit. Hoe veel vrouwelijke Bear Grylls zie jij voorbij komen? Niet.
Ik ben voor Krentenbol.quote:
Very true. Sushi ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef Cher- het volgende:
Jezus. Die cupcakerage. Nu weet ik weer waarom ik een hekel aan vrouwen heb.
Cupcake rage. True.
Sowiesoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:58 schreef Garisson72 het volgende:
Is dat een quote van netflanders? Man die fietst rondjes om jullie allemaal heen. Fluitend en met losse handen.
Ze hebben allemaal zand in hun kutje. Zoals wd zou zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik heb haar back.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:58 schreef Cher- het volgende:
pi
Terechte klacht. Ze zouden ziekenfondsverzekering voor vrouwen, en zeker voor studentes, hoger moeten maken. Als ik zie hoe belachelijk vaak vriendinnen van mij naar de huisarts gaan voor de meest vage pijntjes, kan ik niet anders dan concluderen dat vrouwen een veel grotere kostenpost zijn dan mannen.
!
O dan kunnen we d'r sandwichen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik heb haar back.
Liever iets anders in m'n kutje.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal zand in hun kutje. Zoals wd zou zeggen.
Een tampon zodat je er daarna aan kan ruiken?quote:
Zijn toch prachtige anekdotesquote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef Cher- het volgende:
Waarom is het de laatste tijd sowieso hip om fotograaf te zijn? Het is het toppunt van een artsy-fartsy hipster zijn maar er geen reet voor willen uitvoeren. Bij vrouwen begrijp ik dat nog wel, want die hebben vaak toch geen aanleg voor alles dat enige motoriek of coördinatie vereist. Maar als man zijnde verwacht ik toch wel beter van je.
.
Ik ben voor Ritmo.quote:
Ik ben blij dat ik net klaar ben met etenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een tampon zodat je er daarna aan kan ruiken?
Het was dat of zeggen "kom eraan schatje" maar dat vond ik zo afgezaagd.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch een ander woord voor chocolate bear?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ben voor degene die een Cleveland Steamer op Cher- d'r borst legt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:01 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:01 schreef Chocolatebear het volgende:
Jammer dat 'ie weg is.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben voor Ritmo.
Trouwens jammer dat de identiteit van zo veel vrouwen wordt bepaald door hun vriend. In sommige gevallen is dat ook nog zo.
Hij Googled zelf maar.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet je wel even uitleggen aan 2NutZ. Of een Urban Dictionary link.
Geen idee, zie ik misschien zaterdag. Maar hij gaat naar een feest, oftewel coke pilluh hasj alles.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja hoe is het met je bajesklant?
Uitzuigen.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha even gekeken of ik zelf ook weleens haar gequote had:quote:Op donderdag 12 april 2012 13:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)s&over=vrouwen&spy=1
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haat je vrouwen? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben jij een autist? Serieuze vraag.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Troll dus.
Vergeet mijn vorige vraag
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet je wel even uitleggen aan 2NutZ. Of een Urban Dictionary link.
Tussen je kiezen en dan met je handen je kaken dichtdrukken.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee, zie ik misschien zaterdag. Maar hij gaat naar een feest, oftewel coke pilluh hasj alles.
[..]
Uitzuigen.
Sowieso jammer! Ik kon echt lachen om zijn scherpe teksten.quote:
Eens.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:01 schreef Cher- het volgende:
Voor de grap kijk ik soms in OUD. Het valt me ook op dat die vrouwen volledig langs elkaar heen praten. Ze plempen het liefst alleen over hun eigen kroost, en als ze op iets reageren is het altijd om het op eigen kroost te kunnen betrekken.
Geweldig. Uiteindelijk interesseren ze zich totaal niet in elkaars kinderen, en lezen ze er het liefst zo weinig mogelijk over. Als ze maar hun eigen onzin kwijt kunnen.
Deze is true. Maar dat is met de meeste mensen zo.
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha even gekeken of ik zelf ook weleens haar gequote had:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee, zie ik misschien zaterdag. Maar hij gaat naar een feest, oftewel coke pilluh hasj alles.
[..]
Uitzuigen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik net klaar ben met eten
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha even gekeken of ik zelf ook weleens haar gequote had:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je ziet je vriendje alleen als ie strak staat?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Uitzuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |