een ander een troll noemen is vaak ook getroll of de confrontatie uit de weg gaan met je eigen beperkte verstandquote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier inderdaad altijd. Grappig is dat eigenlijk.
Bij dat soort mensen heb ik altijd het idee dat ze niet verder komen dan de eigen woonplaats. Ik ken zoveel mensen die heel verschillend denken, soms raar maar het is wel die gedachte van die persoon en geen onzin ofzo. Net alsof de FOK!kers geen omgeving hebben en niet geconfronteerd worden met andersdenkenden.
Of de confrontatie opzoekenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:45 schreef n8n het volgende:
[..]
een ander een troll noemen is vaak ook getroll of de confrontatie uit de weg gaan met je eigen beperkte verstand
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
Wat betreft vrouwen slaat ze vaak de spijker op de kop
hehequote:Op donderdag 12 april 2012 13:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb jij dan weer echt totaal niks aan bijgedragen.
Ja maar laatst was er ook een verhaal van een FOK!ker die zo bezopen was dat hij in het bed van een scharrel had gescheten (want dronken) terwijl ze zouden neuken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:45 schreef n8n het volgende:
[..]
een ander een troll noemen is vaak ook getroll of de confrontatie uit de weg gaan met je eigen beperkte verstand
quote:
Op internet is dat grappig inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 13:43 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier inderdaad altijd. Grappig is dat eigenlijk.
Bij dat soort mensen heb ik altijd het idee dat ze niet verder komen dan de eigen woonplaats. Ik ken zoveel mensen die heel verschillend denken, soms raar maar het is wel die gedachte van die persoon en geen onzin ofzo. Net alsof de FOK!kers geen omgeving hebben en niet geconfronteerd worden met andersdenkenden.
quote:
Proest. Dom wijf.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij lijkt op Chocobear alleen dan (gelukkig) geen ecto. Dus: nooit. Ik neuk niet met negers.
Ja, zoek maar.
Als je altijd op een zolderkamer zit klinkt dit natuurlijk erg ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja maar laatst was er ook een verhaal van een FOK!ker die zo bezopen was dat hij in het bed van een scharrel had gescheten (want dronken) terwijl ze zouden neuken.Dat wordt dan meteen afgedaan als troll terwijl een exstudiegenoot van mij 3 weken geleden ook bij een meisje in haar bed had gepist (ook dronken) terwijl ze zouden neuken. Het gebeurt zo vaak maar hier is het bijzonder ofzo. Sowieso is het hier al troll als je zegt dat je hebt geneukt.
Ik vind dat raar.
dat (trollers) zijn dezelfde mensen die overal lopen te verkondigen hoe veel smatjes ze hittenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja maar laatst was er ook een verhaal van een FOK!ker die zo bezopen was dat hij in het bed van een scharrel had gescheten (want dronken) terwijl ze zouden neuken.Dat wordt dan meteen afgedaan als troll terwijl een exstudiegenoot van mij 3 weken geleden ook bij een meisje in haar bed had gepist (ook dronken) terwijl ze zouden neuken. Het gebeurt zo vaak maar hier is het bijzonder ofzo. Sowieso is het hier al troll als je zegt dat je hebt geneukt.
Ik vind dat raar.
Toch is ht zoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je altijd op een zolderkamer zit klinkt dit natuurlijk erg ongeloofwaardig.
Waarom? lees je eigen posts eens een keer terug... je doet gewoon wijs. Jammer dat het vaak ongegrond is.quote:
Weet je hoeveel smatjes ik hitquote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef n8n het volgende:
[..]
dat (trollers) zijn dezelfde mensen die overal lopen te verkondigen hoe veel smatjes ze hitten
Maar kom nou met je quotes/beschrijving. Want ik heb geen idee wat ze er allemaal over zegt.quote:
Ja maar ik geloof dat wel want wat is er moeilijk/bijzonder aan om mensen te neuken enzo. Niks.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:49 schreef n8n het volgende:
[..]
dat (trollers) zijn dezelfde mensen die overal lopen te verkondigen hoe veel smatjes ze hitten
nee gaat ook meer om de beperkte levenscyclus van naar de lokale kroeg, meisje bangen en weer naar huis. Dan is bedschijten een ver van je bed showquote:Op donderdag 12 april 2012 13:51 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat wel want wat is er moeilijk/bijzonder aan om mensen te neuken enzo. Niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |