Ik eet dan rond 2 uur in de middag wel wat op schooldagen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, alleen was ik meestal om kwart over elf thuis. Hele de dag niks gegeten en dan iets gaan koken. Ik vond dat eigenlijk altijd wel fijn.
Broodmaaltijd 's avondsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik vies ja.
Of een broodmaaltijd 's avonds.
Altijd op vrijdag broodmaaltijd 's avonds, door boodschappen vers enzoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik vies ja.
Of een broodmaaltijd 's avonds.
Soms eet ik alleen 's avonds op een hele dag.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet dan rond 2 uur in de middag wel wat op schooldagen.
Als ik op zaterdag moet werken dan eet ik 's ochtends en 's middags niets, want ik vind meegebracht brood vies en dan wordt het alleen 's avonds.
Drukke ouders? Ik ook. Vroeger wou ik altijd zo'n koekjes-thee-limonade moeder hebben die dan op me wacht als ik terugkwam van de basisschool. En me dan ging vragen hoe het was enzo. Helaas was ze dr nooit. Behalve 's avondsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, bij ons ging het willekeurig. Door werktijden en alles.
Op den boerderie, dus die kunnen zo aanschuiven?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Buiten dat, moeten die mensen niet werken of zo?
Jouw ouders?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op den boerderie, dus die kunnen zo aanschuiven?
Ik zal echt nooit een broodmaaltijd voor mijn plezier 's avonds naar binnen werken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Broodmaaltijd 's avondsdie verplichte warme maaltijd altijd om bepaalde tijden
Die had ik ook niet. Maar ja, daar had ik eigenlijk geen problemen mee. Toen ik acht was of zo en ik kwam 's middags thuis van school om te eten zat mijn moeder wel altijd aan de telefoon.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Drukke ouders? Ik ook. Vroeger wou ik altijd zo'n koekjes-thee-limonade moeder hebben die dan op me wacht als ik terugkwam van de basisschool. En me dan ging vragen hoe het was enzo. Helaas was ze dr nooit. Behalve 's avonds
Nee we hadden het doodnormaal over aangetrokken voelen tot vrouwen, zoenen met chicks (wel gedaan) en misschien seks met vrouwen maar ik was te eerlijk en het kwam misschien een beetje potterig over allemaal. En het voelde maar een beetje ongemakkelijk allemaal.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je bent uit de kast gekomen tegen een vriendin?
Ik kom helaas niet van een boerderij en wij eten nooit om 17.00 uurquote:
Over deze post heb je zeker ook vijf minuten gedaan?quote:
Oh, ik vatte hem even niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom helaas niet van een boerderij en wij eten nooit om 17.00 uur![]()
Altijd rond 18.30 ofzo
Als het brood vers is... mwah dan is het nog wel te doen, maar ik stop het brood altijd in de vriezaahquote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Altijd op vrijdag broodmaaltijd 's avonds, door boodschappen vers enzoEn dan eet ik vaak bij me vader op zaterdag en die eten dan dus brood 's avonds
Ik eet sowieso al nooit warm 's middagsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit een broodmaaltijd voor mijn plezier 's avonds naar binnen werken.![]()
Vooral niet als ik 's middags warm heb gegeten
* Trauma's aan schapenstage (interne stage)
Dat is mooi.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ik vatte hem even niet.
Maar nu wel.
Telefoon voor werk? Mijn ouders waren er gewoon nooit, ben meer bij mijn oppasmoeder geweest.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die had ik ook niet. Maar ja, daar had ik eigenlijk geen problemen mee. Toen ik acht was of zo en ik kwam 's middags thuis van school om te eten zat mijn moeder wel altijd aan de telefoon.
vooral het refreshen, staan er 10 nieuwe post, dan lezen en tegen de tijd dat ik weer onder ben staan zijn we alweer op de nieuwe paginaquote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over deze post heb je zeker ook vijf minuten gedaan?
Mijn mamaquote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Drukke ouders? Ik ook. Vroeger wou ik altijd zo'n koekjes-thee-limonade moeder hebben die dan op me wacht als ik terugkwam van de basisschool. En me dan ging vragen hoe het was enzo. Helaas was ze dr nooit. Behalve 's avonds
Nee, brrrrquote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet sowieso al nooit warm 's middags
Voor werk ja, of gewoon voor de onzin. Toen ik zei dat ik dat erg vond moest ik me maar niet aanstellen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Telefoon voor werk? Mijn ouders waren er gewoon nooit, ben meer bij mijn oppasmoeder geweest.![]()
Dus je hebt meer verteld dan je achteraf eigenlijk zou willen. Nu snap ik dat het genant was.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Cher- het volgende:
Nee we hadden het doodnormaal over aangetrokken voelen tot vrouwen, zoenen met chicks (wel gedaan) en misschien seks met vrouwen maar ik was te eerlijk en het kwam misschien een beetje potterig over allemaal. En het voelde maar een beetje ongemakkelijk allemaal.
Ah ja, kleine dingen warm wel inderdaad. Tosti's bijna nooit op het werk, soep of noodles welquote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, brrrr
Soms wel eens soep erbij of een tosti, maar geen hele maaltijden.
niks van aantrekken is allemaal gezeik potterig dit dat who caresquote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee we hadden het doodnormaal over aangetrokken voelen tot vrouwen, zoenen met chicks (wel gedaan) en misschien seks met vrouwen maar ik was te eerlijk en het kwam misschien een beetje potterig over allemaal. En het voelde maar een beetje ongemakkelijk allemaal.
Gebakken eitje of (warme) broodjes gaan er ook wel inquote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja, kleine dingen warm wel inderdaad. Tosti's bijna nooit op het werk, soep of noodles wel
voor mij het enige, vind m verder zo veel chiller dat ik m soms ook op mn lappie gebruikquote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die auto updates is inderdaad hetgeen wat je het meeste mist op de telefoon
waar dan misschien kan k m nog edittenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Zet die OP er eens gewoon in, Bobby heeft wel z'n tijd erin gestoken.
Die deed dat zo? Lijkt me wel saai om zo te leven.quote:
Ja zoiets. Maar met sommige vrouwen kan ik wel seksen omdat sommige vrouwen gewoon echt sexy zijn. Maar dat maakt je nog geen pot. Denk ik. En dat denkt zij ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus je hebt meer verteld dan je achteraf eigenlijk zou willen. Nu snap ik dat het genant was..
Haha, ik kan hier nou niet echt veel klaarmaken helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebakken eitje of (warme) broodjes gaan er ook wel in
Ik heb alleen zelden warme broodjes
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
voor mij het enige, vind m verder zo veel chiller dat ik m soms ook op mn lappie gebruik
https://sites.google.com/site/klbslowchatop/quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
waar dan misschien kan k m nog editten
Vorige topic?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
waar dan misschien kan k m nog editten
ff serial is veel sneller en soms is auto-update niet zo van belangquote:
mijn UI zit er niet eens inquote:Op donderdag 12 april 2012 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vorige topic?gewoon mijn op kopieren
Zat zij niet misschien stiekem te hopen dat je met haar ging seksen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef Cher- het volgende:
Ja zoiets. Maar met sommige vrouwen kan ik wel seksen omdat sommige vrouwen gewoon echt sexy zijn. Maar dat maakt je nog geen pot. Denk ik. En dat denkt zij ook.
Toch was het ongemakkelijk.
Dat heeft Bobby gedaan, en nog iemand anders daarvoor al. Ado volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef Sinosappel het volgende:
Heeft Bobby al die usericons erin gezet? Of gaat dat automatisch ofzo
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Nee, en kan zijn dat die 2 dagen misschien 3 of 4 dagen was. Maar gaat vaak uit (op stap dus).quote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz, kende hij die meid waar hij 2 dagen later mee samen was al eerder?
Tja, papa verdiend genoeg voor het gezin dus mama kan huismoeder zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die deed dat zo? Lijkt me wel saai om zo te leven.
Maar mijn moederen mijn vader
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind alleen die banner zo lelijk
Haha Garri creeert fantasieen om op te rukkenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zat zij niet misschien stiekem te hopen dat je met haar ging seksen?
En dan nog eens wat: kun je niet al mijn posts op Fok! verzamelen en die aan je zus geven? Dat geeft wel een goed beeld denk ik.
Ja. En Ado heeft ze gister bijgewerkt met actieve users. n8n staat er nog niet in.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef Sinosappel het volgende:
Heeft Bobby al die usericons erin gezet? Of gaat dat automatisch ofzo
Ze spoort voor geen meter idd en begon ook ineens erover dat haar vriend een trio wil met een meisje erbij en zij wil dat ook wel. Misschien doelde ze stiekem wel op mij. Dat denk ik eigenlijk oprecht wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zat zij niet misschien stiekem te hopen dat je met haar ging seksen?
En dan nog eens wat: kun je niet al mijn posts op Fok! verzamelen en die aan je zus geven? Dat geeft wel een goed beeld denk ik.
Hoe kan je nou opeens 3 of 4 dagen later een 'relatie' hebbenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, en kan zijn dat die 2 dagen misschien 3 of 4 dagen was. Maar gaat vaak uit.
Vind je?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:24 schreef n8n het volgende:
die quote en editknoppen lijken wel te veel op elkaar
Kurkdroog hier, meiden in bikini over straat enzulksquote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
komt met bakken uit de hemel hier
Tja, relatie.. neuken en dan maar bij elkaar blijven ofsoquote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe kan je nou opeens 3 of 4 dagen later een 'relatie' hebben
Of gaat het gewoon over beetje rondneuken?
Carequote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind alleen die banner zo lelijk
Oke respectquote:Op donderdag 12 april 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. En Ado heeft ze gister bijgewerkt met actieve users. n8n staat er nog niet in.
Gewoon scharrelen dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, relatie.. neuken en dan maar bij elkaar blijven ofso
Kan wel, geen zin in.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke respect
Maar kan die banner niet ff wat leuker?
Waarom niet? hij is niet vreemd gegaan. Relatie was wel langer dan een jaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon scharrelen dus.
Anywayz ik vind het niet kunnen dat ze hem dan weer tergneemt nee
Zou geen relatie willen met zo iemandquote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet? hij is niet vreemd gegaan. Relatie was wel langer dan een jaar.
Rest volgt. Ben aan het zoeken.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben een tegenvallende middenmoot-autist.
En jij wil dat ook?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:24 schreef Cher- het volgende:
Ze spoort voor geen meter idd en begon ook ineens erover dat haar vriend een trio wil met een meisje erbij en zij wil dat ook wel. Misschien doelde ze stiekem wel op mij. Dat denk ik eigenlijk oprecht wel.![]()
Tjee, 5 leuke posts van mij. Dat wordt goed zoeken dan.quote:10 leuke posts verzamelen en sturen? Dat kan ik wel doen maar dan moet jij 5 posts verzamelen die jij perse wil en dan zoek ik 5 uit die ik leuk vind.
meh zijn niet echt herkenbaar in een oogopslagquote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zitten wel dicht bij elkaar, maar thats it!
Die edit knop is wel een beetje "licht" inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef n8n het volgende:
[..]
meh zijn niet echt herkenbaar in een oogopslag
Ik wist wel dat ik een keer spijt ging krijgen van mijn Fok!gedrag.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef Cher- het volgende:
Nummer één want eerlijkheid.
[..]
Rest volgt. Ben aan het zoeken.
klopt als een busquote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Fascination het volgende:
Kwaliteitsusers moet trouwens aan elkaar geschreven worden. :$
Dat heb ik meerdere keren gehad.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik een keer spijt ging krijgen van mijn Fok!gedrag..
Ligt eraan wie je voor je hebt. Netflanders is een groepsaccount in een studentenhuis, geloof ik.quote:
Hij lijkt op Chocobear alleen dan (gelukkig) geen ecto. Dus: nooit. Ik neuk niet met negers.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij wil dat ook?
[..]
Tjee, 5 leuke posts van mij. Dat wordt goed zoeken dan.
Haha, ja, ik vind het ook behoorlijk triest.quote:
Makes sense.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je voor je hebt. Netflanders is een groepsaccount in een studentenhuis, geloof ik.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Fascination het volgende:
Vrouwenhatend betanerdinnetje.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Cher- het volgende:
Het onweert. Ik ga in mijn bed liggen. Spannend.
Wat is netflanders trouwens? Wat mis ik nou weer voor hype?
quote:
Nee, persoonlijk idd.. heb ik ook. Maar ik vond juist dat ik daar soft in was en raar.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou geen relatie willen met zo iemand
O ze is ook nog eens vrouwenhatend?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwenhatend betanerdinnetje.
moet iemand alleen nog de link in dat googlepage ding aanpassenquote:
Beetje.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O ze is ook nog eens vrouwenhatend?
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |