Neen dat dan weer niet.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer dat het uit 2011 is, anders had ik meteen gereageerd
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Broekpaling. Zoals zijn bijnaam al zegt: hij heeft een heerlijk visje voor jou in zijn broek. Broekpaling is een echte rocker, zijn maagdelijkheid zit hem alleen wat in de weg. Wil jij deze jongen helpen?
Nee, iets over 5.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om 6 uur net als de rest van Nederland.
Boeren-eettijd, jongeuhh
Nachtsnackenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik eet meestal om tien uur in de nacht of zo.
Van haar kant heb ik ook nog niks gezien anders.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef Cher- het volgende:
Het moet van drie kanten komen. Niet van één. Laat maar.
oke dat red ik ..quote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om 6 uur net als de rest van Nederland.
Boeren-eettijd, jongeuhh
Klinkt bekend. Ouders eten ook later dan gemiddeld, vroeger om 5u al m'n kameraden naar huis om te eten had ik nog 2 uur overquote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik eet meestal om tien uur in de nacht of zo.
Nee, avondeten. Niet zomaar wat doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nachtsnacken![]()
Ik mag van mezelf niet meer na het avondeten eten.
Heb alleen vanillepudding en tiramisu oopsquote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over eten gesproken, eerst maar eens wat tosti's maken
Ja dat begreep ik,quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, avondeten. Niet zomaar wat doen.
Lekker!! Wat een dag voor jou zegquote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over eten gesproken, eerst maar eens wat tosti's maken
Dat is zuur. Hoe mensen het voor elkaar krijgen om al om vijf uur te eten begrijp ik dan weer niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef n8n het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ouders eten ook later dan gemiddeld, vroeger om 5u al m'n kameraden naar huis om te eten had ik nog 2 uur overforever alone
Dan heb ik nog geen hongerquote:Op donderdag 12 april 2012 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is zuur. Hoe mensen het voor elkaar krijgen om al om vijf uur te eten begrijp ik dan weer niet.
Dat vind ik vies ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is zuur. Hoe mensen het voor elkaar krijgen om al om vijf uur te eten begrijp ik dan weer niet.
Dat heb ik ook gedaan, alleen was ik meestal om kwart over elf thuis. Hele de dag niks gegeten en dan iets gaan koken. Ik vond dat eigenlijk altijd wel fijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik,
ik moet twee keer in de week 's avonds naar school en dan ben ik pas rond half 11 's avonds thuis.
Dan moet ik nog eten, want om 4 uur in de middag avond eten gaat em natuurlijk niet worden.
Dat doet heel Nederland. Jij vroeger wss ook dus niet zo raar doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je bent uit de kast gekomen tegen een vriendin?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:11 schreef Cher- het volgende:
Ik voelde me trouwens net heel onzeker en ongemakkelijk en dat heb ik niet zo vaak. Ik had een gesprek met een vriendin van mij over seksen met vrouwen enzo en het was de hele tijd oh hihihihij ja dit blijft tussen ons en blabla en ik kon me gewoon geen houding geven. En zij maar lachen. God wat was het gênant. Ik voelde me echt dom.
Buiten dat, moeten die mensen niet werken of zo?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik vies ja.
Of een broodmaaltijd 's avonds.
Nee, bij ons ging het willekeurig. Door werktijden en alles.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat doet heel Nederland. Jij vroeger wss ook dus niet zo raar doen.
Als ik thuis kom heb ik ook echt geen zin om meteen maar te gaan eten. Eerst even zitten en zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan heb ik nog geen hongerMaar ik eet ook altijd pas om 19:15 / 19:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |