Vind ik ookquote:
Ik bedoel hiermee dat ik een hekel heb aan die contactadvertentie-teksten. Die zijn zonder uitzondering altijd tenenkrommend.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:02 schreef Cher- het volgende:
Je wil niet gekoppeld worden bedoel je hiermee?
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoel hiermee dat ik een hekel heb aan die contactadvertentie-teksten. Die zijn zonder uitzondering altijd tenenkrommend.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Chriz2k. Chriz heeft een tijdje tevergeefs anabolen geslikt en is toen van borstkast tot kruin veranderd in een ietwat mollige jongeman. Desalniettemin heeft Chriz wat jij zoekt! Een heerlijke spuitende penis... hier moet jij wel wat voor doen natuurlijk. Chriz is dol op massages en blowjobs, hij is ook wel in voor een triootje met collega Mouzur. Ben je al opgewonden?
Ja maar jouw tekst was niet serieus en daar kan ik sowieso niet mee aankomen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoel hiermee dat ik een hekel heb aan die contactadvertentie-teksten. Die zijn zonder uitzondering altijd tenenkrommend.
Die kent mij niet of nauwelijks, dus dat kon wel eens interessant worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef BobbyB het volgende:
Vraag wolvendagen een wervende tekst voor je te schrijven. Kan ze heel goed.
Ja, daarom.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, ach ja. Ik ben uiteindelijk maar gewoon voor de waarheid gegaan. En ik kan het altijd nog veranderen.
Dat is waar. Toch laat ik het aan jou over. Het lot van mijn liefdesleven en dat van jouw zus ligt in jouw handen!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:04 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja maar jouw tekst was niet serieus en daar kan ik sowieso niet mee aankomen.
Het moet van drie kanten komen. Niet van één. Laat maar.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is waar. Toch laat ik het aan jou over. Het lot van mijn liefdesleven en dat van jouw zus ligt in jouw handen!
Lekker.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga vanavond wraps eten,
ik ben benieuwd
hoelaat eten we?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik ben benieuwd
* Check, kip zit erinquote:
Die shit vult als een mallequote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik ben benieuwd
Lekkerquote:Op donderdag 12 april 2012 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik ben benieuwd
Waarschijnlijk om 6 uur net als de rest van Nederland.quote:
Ik eet meestal om tien uur in de nacht of zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om 6 uur net als de rest van Nederland.
Boeren-eettijd, jongeuhh
Mooie tijd, dan ben ik nog aan het werk helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om 6 uur net als de rest van Nederland.
Boeren-eettijd, jongeuhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |