Ik dacht dat cher lief betekende in het Frans. Maar dat bleek niet zo te zijn maar toen had ik de username al gemaakt. En ja, dan ga je maar posten he.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zag gister iemand die Cher heette en ik dacht gelijk omg omg omg Cher!
Waar heb jij het over schatj0n?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:56 schreef Cher- het volgende:
In ieder geval Gar, typ eens iets oprecht en leukers. Niet zo raar over een vuur etc.
Kan ook dar het verlies zo sterk voelt dat je meteen vervanging zoekt om het gat op te vullen. Mensen doen soms rare dingen in benarde situaties ik kan daar wel respect voor opbrengenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja,zij ziet het als een signaal dat zegt dat hij wel heel snel over haar heen is natuurlijk. Ook wel weer logisch dat zij dat niet heel tof zal vinden.
Goddamn wat een assquote:
Dat je je snijdt en dan je balletjes er zo uitrollen?quote:
Ik moet bij Cher altijd denken aandat plastic fantastic wijf.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zag gister iemand die Cher heette en ik dacht gelijk omg omg omg Cher!
Over mijn zus. Ik ga koppelen maar ik vind jouw verhaal niet echt uitnodigend.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over schatj0n?
Prima hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom sloot ik dat ook alvast uit.
Wel 'dierbare' maar dat woord is voor mannen bedoeld. Cheri is de vrouwelijke vorm.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik dacht dat cher lief betekende in het Frans. Maar dat bleek niet zo te zijn maar toen had ik de username al gemaakt. En ja, dan ga je maar posten he.
In zijn geval is het meer dat hij niet zonder kan (quote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan ook dar het verlies zo sterk voelt dat je meteen vervanging zoekt om het gat op te vullen. Mensen doen soms rare dingen in benarde situaties ik kan daar wel respect voor opbrengen
Vluchtgedrag ja. Heel menselijk, maar slecht te verkroppen voor de ander.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef n8n het volgende:
Kan ook dar het verlies zo sterk voelt dat je meteen vervanging zoekt om het gat op te vullen. Mensen doen soms rare dingen in benarde situaties ik kan daar wel respect voor opbrengen
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zo die gaat er gewoon bijna met de volle vuist in.
quote:
If I could tuuuuuurn baaaack taaaaaiiiimquote:Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet bij Cher altijd denken aandat plastic fantastic wijf.
Posts zijn doordrenkt met liefde dat weegt veel zwaarder dan wat je naam in het Frans betekentquote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik dacht dat cher lief betekende in het Frans. Maar dat bleek niet zo te zijn maar toen had ik de username al gemaakt. En ja, dan ga je maar posten he.
Ja, ach ja. Ik wilde me ook voordoen als man.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel 'dierbare' maar dat woord is voor mannen bedoeld. Cheri is de vrouwelijke vorm.
Heb ik gedaan, maar pakte slecht uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja, in het begin kon je niet echt kiezen. Weet ik nog.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, ach ja. Ik wilde me ook voordoen als man.
Maar dan wel 'lief' als naam gebruiken?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, ach ja. Ik wilde me ook voordoen als man.
Volgens mij ga je helemaal niet koppelen. En ik hou er niet van mezelf in de etalageruit te zetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef Cher- het volgende:
Over mijn zus. Ik ga koppelen maar ik vind jouw verhaal niet echt uitnodigend.
Dat vind ik sowieso onaantrekkelijk, cognitieve afknapperquote:Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vluchtgedrag ja. Heel menselijk, maar slecht te verkroppen voor de ander.
Vraag wolvendagen een wervende tekst voor je te schrijven. Kan ze heel goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij ga je helemaal niet koppelen. En ik hou er niet van mezelf in de etalageruit te zetten.
Ja, ach ja. Ik ben uiteindelijk maar gewoon voor de waarheid gegaan. En ik kan het altijd nog veranderen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, in het begin kon je niet echt kiezen. Weet ik nog.
Je wil niet gekoppeld worden bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij ga je helemaal niet koppelen. En ik hou er niet van mezelf in de etalageruit te zetten.
best plausibel in mijn gevalquote:[b]Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je je snijdt en dan je balletjes er zo uitrollen?
Ik had inderdaad nadat het uit was met mijn vriendinnetje binnen een paar dagen met iemand anders geneukt. Maar of je daar nou echt blijer van wordt? Ik had er behoorlijk veel spijt van.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vluchtgedrag ja. Heel menselijk, maar slecht te verkroppen voor de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |