Eens. Al het recht om de ander nog te claimen op welke manier dan ook heb je dan weggewuifd.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef n8n het volgende:
Als je het uit maakt weet je juist dat een gevolg zal zijn dat je ex een ander krijgt. Wachttijd slaat nergens op dan moet je het niet uit maken en de ander in je kelder opsluiten
Niet scheren. Je bent pas een echte vent als je je niet scheert heb ik laatst vernomen, dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef Silentalarm het volgende:
Wat is beter:
Happy trail bij scheren, of wildgroei?
Ik weet wat het is, maar wat een woordquote:
Van wie heb je dat vernomen?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet scheren. Je bent pas een echte vent als je je niet scheert heb ik laatst vernomen, dus.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef n8n het volgende:
[..]
Als je het uit maakt weet je juist dat een gevolg zal zijn dat je ex een ander krijgt. Wachttijd slaat nergens op dan moet je het niet uit maken en de ander in je kelder opsluiten
Bovendien gaat iedereen anders om met relatieverlies dus zegen dat het te snel is slaat nergens opquote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eens. Al het recht om de ander nog te claimen op welke manier dan ook heb je dan weggewuifd.
En zekere dame met verstand van zaken. Nee niet Dqod.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wie heb je dat vernomen?
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef n8n het volgende:
[..]
true true, ze kan niet zeuren, maar begrijp het wel dat ze het nu dan uitmaakt ... (aan de ene kant)quote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eens. Al het recht om de ander nog te claimen op welke manier dan ook heb je dan weggewuifd.
Kom je ook lekker op tijd mee. Net mijn ballen geschoren.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet scheren. Je bent pas een echte vent als je je niet scheert heb ik laatst vernomen, dus.
Gewoon helemaal niet claimen, nog beter.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ballen mag wel. Anders blijven je schaamharen achter haar beugel hangen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kom je ook lekker op tijd mee. Net mijn ballen geschoren.
Wat wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:56 schreef Cher- het volgende:
Waarom doe je nou geen andere titel?
In ieder geval Gar, typ eens iets oprecht en leukers. Niet zo raar over een vuur etc.
Ik zag gister iemand die Cher heette en ik dacht gelijk omg omg omg Cher!quote:Op donderdag 12 april 2012 12:56 schreef Cher- het volgende:
Waarom doe je nou geen andere titel?
In ieder geval Gar, typ eens iets oprecht en leukers. Niet zo raar over een vuur etc.
Nou ja,zij ziet het als een signaal dat zegt dat hij wel heel snel over haar heen is natuurlijk. Ook wel weer logisch dat zij dat niet heel tof zal vinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Bovendien gaat iedereen anders om met relatieverlies dus zegen dat het te snel is slaat nergens op
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ballen mag wel. Anders blijven je schaamharen achter haar beugel hangen.
Dqod gaat volgens mij niet over mannenzaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zekere dame met verstand van zaken. Nee niet Dqod.
Dat durf ik nietquote:Op donderdag 12 april 2012 12:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kom je ook lekker op tijd mee. Net mijn ballen geschoren.
Daarom sloot ik dat ook alvast uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dqod gaat volgens mij niet over mannenzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |