Mijn mamaquote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Drukke ouders? Ik ook. Vroeger wou ik altijd zo'n koekjes-thee-limonade moeder hebben die dan op me wacht als ik terugkwam van de basisschool. En me dan ging vragen hoe het was enzo. Helaas was ze dr nooit. Behalve 's avonds
Nee, brrrrquote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet sowieso al nooit warm 's middags
Voor werk ja, of gewoon voor de onzin. Toen ik zei dat ik dat erg vond moest ik me maar niet aanstellen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Telefoon voor werk? Mijn ouders waren er gewoon nooit, ben meer bij mijn oppasmoeder geweest.![]()
Dus je hebt meer verteld dan je achteraf eigenlijk zou willen. Nu snap ik dat het genant was.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Cher- het volgende:
Nee we hadden het doodnormaal over aangetrokken voelen tot vrouwen, zoenen met chicks (wel gedaan) en misschien seks met vrouwen maar ik was te eerlijk en het kwam misschien een beetje potterig over allemaal. En het voelde maar een beetje ongemakkelijk allemaal.
Ah ja, kleine dingen warm wel inderdaad. Tosti's bijna nooit op het werk, soep of noodles welquote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, brrrr
Soms wel eens soep erbij of een tosti, maar geen hele maaltijden.
niks van aantrekken is allemaal gezeik potterig dit dat who caresquote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee we hadden het doodnormaal over aangetrokken voelen tot vrouwen, zoenen met chicks (wel gedaan) en misschien seks met vrouwen maar ik was te eerlijk en het kwam misschien een beetje potterig over allemaal. En het voelde maar een beetje ongemakkelijk allemaal.
Gebakken eitje of (warme) broodjes gaan er ook wel inquote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ja, kleine dingen warm wel inderdaad. Tosti's bijna nooit op het werk, soep of noodles wel
voor mij het enige, vind m verder zo veel chiller dat ik m soms ook op mn lappie gebruikquote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die auto updates is inderdaad hetgeen wat je het meeste mist op de telefoon
waar dan misschien kan k m nog edittenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Zet die OP er eens gewoon in, Bobby heeft wel z'n tijd erin gestoken.
Die deed dat zo? Lijkt me wel saai om zo te leven.quote:
Ja zoiets. Maar met sommige vrouwen kan ik wel seksen omdat sommige vrouwen gewoon echt sexy zijn. Maar dat maakt je nog geen pot. Denk ik. En dat denkt zij ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus je hebt meer verteld dan je achteraf eigenlijk zou willen. Nu snap ik dat het genant was..
Haha, ik kan hier nou niet echt veel klaarmaken helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebakken eitje of (warme) broodjes gaan er ook wel in
Ik heb alleen zelden warme broodjes
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
voor mij het enige, vind m verder zo veel chiller dat ik m soms ook op mn lappie gebruik
https://sites.google.com/site/klbslowchatop/quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
waar dan misschien kan k m nog editten
Vorige topic?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
waar dan misschien kan k m nog editten
ff serial is veel sneller en soms is auto-update niet zo van belangquote:
mijn UI zit er niet eens inquote:Op donderdag 12 april 2012 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vorige topic?gewoon mijn op kopieren
Zat zij niet misschien stiekem te hopen dat je met haar ging seksen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef Cher- het volgende:
Ja zoiets. Maar met sommige vrouwen kan ik wel seksen omdat sommige vrouwen gewoon echt sexy zijn. Maar dat maakt je nog geen pot. Denk ik. En dat denkt zij ook.
Toch was het ongemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |